|

جنایات در ایالت تنسی

حبس یک دختر 11 ساله در زیرزمین خانه به جرم دزدیدن غذا

ایالت تنسی خواستار اجرای حکم اعدام برای زن و شوهری شده که بچه هایی را به فرزندی قبول می کردند و آنها را شکنجه می دادند.

لینک کوتاه کپی شد

دادستان ایالت تنسی به دنبال احتمال اجرای حکم اعدام زوجی به نام های مایکل 64 ساله و شرلی گری 61 ساله، در هفته گذشته اعلام کرد که آنها فرزند خوانده 11 ساله خود را در زیر زمین خانه خود حبس کردند و او در نهایت از شدت گرسنگی، جان خود را از دست داده است. 

تحقیقات مقامات پلیس ایالت تنسی در مورد این زوج، در واقع از بیست و دوم ماه می سال گذشته از زمانی آغاز شد که آنها با پسر گمشده ای مواجه شدند که به تنهایی در کنار یکی از جاده های شهر رها شده بود و به دنبال پدر و مادرش می گشت و آنها نیز در نهایت متوجه شدند که او نیز یکی از فرزند خوانده های این زوج است و برای انجام تحقیقات بیشتر خود، او را به خانه برگردادند و  در همین میان متوجه شدند که جنایات این زوج تنها به قتل آن دختر جوان بی گناه محدود نمی شود چرا که آنها همچنین، بقایای جسد فرزند خوانده دیگر آنها به نام جاناتان گری را در حیاط پشتی خانه پیدا کردند و در گزارشات خود اعلام کردند که به نظر می رسد این قتل در سال 2016 به وقوع پیوسته باشد و همچنین اعلام کردند که آنها بسیاری از کودکان را مورد حمله و آزار های جنسی بی رحمانه نیز قرار داده اند. 

همچنین آنها در مورد پرونده سوفی یازده ساله نیز متوجه شدند که این زن و مرد میانسال، او را تنها به جرم خوردن بدون اجازه غذا در آشپزخانه مجازات کرده و تنها به همین علت باعث مرگ این دختر جوان شده اند. 

خانواده گری در حقیقت با 42 اتهام کیفری در شهرستان روآن در ارتباط با کودک آزاری در سال گذشته مورد ضرب و شتم و مجازات قرار گرفتند و در سال جاری نیز متهم به کودک آزاری و قتل سوفی یازده ساله شدند و در گزارشات این پرونده مشخص شد که آنها پیش از دفن سوفی بیچاره، جسد او را در یک جعبه مقوایی در همان زیر زمین نگه داشته بودند. 

به گفته دادستانی کل دادگستری ناحیه نیز، این زوج به چهار فقره قتل جنایی، هشت فقره کودک آزار، نه فقره آدم ربایی، سرقت و جعل سوابق تحصیلی و دانشگاهی خود متهم شدند. 

4VQVPYEMWJFOJKCWHGUBAVQXUE

در حقیقت این زوج حرفه ای در انجام جنایات گوناگون، به علت نگهداری از فرزندان متعدد از دولت رایانه دریافت می کردند اما تمام دریافتیشان را تنها صرف نیاز های خود می کردند و در عوض هر یک از آنها را به دلیلی آزارمی دادند و آخرین جرمشان نیز مربوط به سوفی یازده ساله می شد که تنها برای خوردن بی اجازه غذا، او را در زیرزمین خانه شان حبس کردند تا از گرسنگی بمیرد. 

طبق گفته هیئت منصفه دادگاه پرونده خانواده گری، مشخص شد که آنها کودکی که نامش ذکر نشده را از سن 11 سالگی به فرزند خواندگی قبول کردند و او را تا همین سال جاری، بیش از فاش شدن جنایت هایشان مورد آزارجنسی قرار می دادند و همچینین، مقامات تنسی از اجرای حکم اعدام آنها در چند روز آینده خبر دادند. 

Screen-Shot-2021-03-05-at-11.21.54-AMNINTCHDBPICT000639697318

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی