|

تحلیل بورس

کدام سهام امروز یکشنبه 17 اسفند 99 رشد خوبی داشت؟

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با رشد ۵ هزار و ۸۶۰ واحدی به کار خود پایان داد

لینک کوتاه کپی شد

امروز سهامداران شرکت‌های ایران مرینوس، پالایش نفت تبریز و فولاد خوزستان در بورس و معامله‌گران شرکت‌های رایان هم افزا، پتروشیمی زاگرس و پالایش نفت شیراز در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با رشد ۵ هزار و ۸۶۰ واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۱۷۵هزار و ۵۸۴ واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۵میلیارد و ۵۶۵میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۷هزار و ۲۹۰میلیارد تومان در بیش از ۹۲۸هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های ایران مرینوس، پالایش نفت تبریز و فولاد خوزستان بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های نوش مازندران، گروه بهمن و سرمایه‌ گذاری سپه بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و ۲۹۶میلیون ورقه به‌ارزش ۱۴هزار و ۵۰۸ میلیارد تومان در ۲۸۱هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۴۰واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۶هزار و ۹۴۵ واحد قرار گرفت.

 

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های رایان هم افزا، پتروشیمی زاگرس و پالایش نفت شیراز بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های سرمایه‌گذاری توسعه و عمران استان کرمان، بانک دی و ذوب آهن اصفهان بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها