|

رفتن سعید محمد از قرارگاه خاتم، انتخابات ۱۴۰۰ و برخی پرسش ‌ها

خداحافظی سعید محمد با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا مهم‌ترین خبر انتخاباتی امروز بود.

لینک کوتاه کپی شد

خداحافظی سعید محمد با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا مهم‌ترین خبر انتخاباتی امروز بود. در این خداحافظی قطعا پای انتخابات ۱۴۰۰ در میان است، اما نحوه اعلام خبر برخی پرسش‌های مهم ایجاد کرده است.  بیش از سه دهه از تشکیل قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا سپاه پاسداران می‌گذرد، ولی به جرئت می‌توان گفت که فرمانده جوان دو سال اخیر این قرارگاه نظامی ـ اقتصادی پرخبرترین فرمانده این نهاد بوده است.

سعید محمد، پیمانکار عمرانی سابق و چهره جوان انقلابی فعلی که چندی است به خود را در هئیت کاندیدای بالقوه انتخابات ریاست جمهوری پیش رو مطرح کرده است و با پوشیدن کت و شلوار و اتخاذ مواضع سیاسی از فضای صرف نظامی و اجرایی فاصله گرفته است.

حالا خبر می‌رسد که سید حسین هوشی سادات، چهره نسبتاً جوان دیگری جایگزین او در فرماندهی قرارگاه خاتم الأنبیا شده است. در حکمی که سردار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران برای انتصاب هوشی سادات به عنوان فرمانده قرارگاه خاتم نوشته است، سعید محمد را هم به عنوان مشاور فرمانده کل سپاه منصوب کرده است.

خبر این جابجایی به سرعت به یکی از تیتر‌های اصلی رسانه‌ها تبدیل شد، اما همه رسانه‌ها برای انتشار این خبر از تیتر خنثی استفاده نکردند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها