|

حواشی کاخ سفید

سگ جو بایدن در کاخ سفید درد سر ساز شد!

سگ ژرمن شفرد جو بایدن در هفته گذشته پس از بروز رفتار های پرخاشگرانه، به خانواده بایدن در شهر دلاور برگردانده شد.

لینک کوتاه کپی شد

سگ های جو بایدن، چامپ و میجر یک هفته پس از مراسم تحلیف جو بایدن به کاخ سفید نقل مکان کردند اما در هفته گذشته گزارش شد که یکی از سگ های ژرمن شفرد جو بایدن به نام میجر که او خود آنرا برای سرپرستی از پناهگاه حیوانات در دلاور گرفته بود، به یکی از اعضای امنیت کاخ سفید حمله کرده و از این رو مجددا نزد خانواده بایدن در شهر دلاور برگردانده شده و در مورد وضعیت قربانی این واقعه نیز هنوز اطلاعات چندانی در دست نیست. 

طبق خبرگزاری سی ان ان، مشخص شد که میجر 3 ساله که کوچکتر از دو سگ دیگر جو و جیل بایدن است، مدت ها است که دردسرساز شده و با بروز رفتار های پرخاشگرانه ای مانند پارس کردن و حمله های گاه و بیگاه خود به مقامات کاخ سفید، نظم آنجا را بر هم ریخته و مشکلاتی را برای آنان ایجاد کرده است.

ظاهرا این سگ پر انرژی در اوج دوران بازیگوشی خود قرار گرفته اما در مقابل سگ دیگر جو بایدن، چامپ اکنون 13 ساله است و به علت کهولت سن بر خلاف میجر بسیار آرام است و هیچ دردسری را برای مقامات کاخ سفید ایجاد نکرده اما با این وجود، اقامت او نیز در کاخ سفید به علت شیطنت های مصیبت بار میجر، اکنون به پایان رسیده است. 

2021-01-25T172206Z_1217123976_RC25FL90GGUO_RTRMADP_3_USA-BIDEN-DOGS_2021_01_26_04_43_39

جیل بادین نیز در مصاحبه خود در این باره گفت: " من ماه گذشته، زمانی که در مراسم نمایش کلی کلارسون حاضر شدم، به او گفتم که به لحاظ ذهنی در مورد سگ هایمان دچار وسواس شده ام زیرا ما یک سگ جوان و یک سگ پیر داریم که هیچ کدام از آنها به دیدن افراد زیاد عادت ندارند امام اکنون مجبور هستند تا افراد زیادی را در کنار خود تحمل کنند. واقعیت این است که آنها در اکثر مواقع به باغ پشتی کاخ سفید می روند اما زمان هایی پیش می آید که در کنار افراد دیگر قرار می گیرند و من نیز در این مدت خیلی تلاش کرده ام تا همه را به وجود آنها عادت بدهم اما از اینکه ممکن است ناگهان اتفاق بدی رخ دهد، مضطرب هستم".

بایدن نیز در این مصاحبه بیان کرد که تنها کاری که آنها اجازه انجام آنرا ندارند، راه رفتن بر روی مبلمان و دیگر اثاثیه های موجود در اتاق های مختلف کاخ سفید است که البته میجر این کار را نیز در این مدت انجام می داد و به محض هجوم بایدن برای گرفتن او، از دستش فرار می کرد! 

از این رو جو و جیل بایدن تصمیم گرفتند تا با تعیین مراقبانی برای محافظت از سگ ها، هر دوی آنان را به شهر خود در دلاور برگردانند تا در کنار هم باشند و مزاحمتی برای کسی ایجاد نکنند. 

from-the-white-house-to-the-dog-house-bidens-german-shepherd-major-sent-back-home-to-wilmington-after-he-bit-white-house-security-agent

GettyImages-1230786082

https%3A%2F%2Fstatic.onecms.io%2Fwp-content%2Fuploads%2Fsites%2F20%2F2021%2F02%2F28%2Fjill-biden

merlin_182819991_e198ffbe-b0b0-461e-b71f-9bff017b0aad-superJumbo

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها