|

درخواست نماینده آمل

مردم به شمال کشور سفر نکنند

نماینده مردم آمل در مجلس از مردم کشور خواست به دلیل شرایط کرونایی فعلا به شمال سفر نکنند.

لینک کوتاه کپی شد

نماینده مردم آمل در مجلس با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل ها و فاصله گذاری ها در ایام تعطیلات نوروز گفت: موهبت الهی و جاذبه های شمال کشور ماندگار است، فعلا به دلیل شرایط کرونایی کشور از سفر به مازندران پرهیز کنیم.

باید با رعایت فاصله گذاری از سیوع ویروس بکاهیم

رضا حاجی پور با تاکید بر لزوم پرهیز از سفر به شمال کشور در ایام نوروز عنوان کرد: ویروس منحوس کرونا فعلا ما را رها نخواهد کرد، تنها راه فرار از آن رعایت پروتکل های توصیه شده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا است که از سوی مقام معظم رهبری نیز بر رعایت آن تاکید شده است. وی ادامه داد: همه باید تلاش کنیم تا با رعایت فاصله گذاری ها از شیوع این ویروس بکاهیم، یعنی به گونه ای نباشد که با بی توجهی به فاصله گذاری ها موجب این باشیم که شیوع این ویروس در میان افراد در کشور افزایش پیدا کند.

نماینده مردم آمل در مجلس با اشاره به نزدیکی تعطیلات عید نوروز بیان کرد: جاذبه های مازندران همچون دریا، جنگل و دشت موجب شده همه برای سفر به این استان در ایام عید علاقه مند باشند، این موهبت الهی همیشه ماندگار است، بر همین اساس باید تلاش کنیم فعلا با پرهیز کردن از سفر به این استان دست به دست هم بدهیم تا هرچه سریع تر از شر این ویروس رهایی یابیم.

فعلا باید سفرها و دورهمی ها را کاهش دهیم

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در پایان اضافه کرد: فعلا باید سفرها و دورهمی ها را کاهش دهیم و به رعایت فاصله گذاری ها توجه کنیم، ما امروز همه شاهد زحمات کادر بهداشت و درمان هستیم، باید به فکر آن ها هم باشیم، به عنوان یک خدمتگزار از هموطنان خوب ایران اسلامی می خواهم که امسال عید هم صبر و استقامت داشته باشند و به سفر نروند، باید در خانه ها بمانیم تا بتوانیم این ویروس سرکش را مهار کنیم.

منبع: برترین‌ها

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها