|

در یک نشست مجازی مطرح شد

اعلام نامزدی تلویحی محمود صادقی در انتخابات 1400

دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه ها در یک نشست مجازی، کاندیداهای احتمالی اصلاح‌طلبان را بررسی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه ها در یک نشست مجازی استراتژی اصلاح طلبان برای انتخابات 1400 را تشریح و کاندیدای احتمالی آنها را بررسی کرد.

اعلام تلویحی کاندیداتوری محمود صادقی

محمود صادقی در این نشست مجازی گفت: چندین ماه است که دوستان محبت دارند و با نظرسنجی که از اعضای شورای مرکزی انجمن اسلامی مدرسین شده انتظار دارند که بنده در این عرصه حضور پیدا کنم. زود نمی شود در این مورد تصمیم گرفت. حتما باید بدنه خود انجمن در این بحث ها مشارکت کند و با این جمع بندی شورای مرکزی احساس همراهی کند.

اگر به اجماعی در سطح انجمن رسیدیم با احزاب همسو رایزنی می کنیم. همسوترین حزب، اتحاد ملت است. حزب اتحاد برنامه مفصلی داشت و کاندیدای اصلی آنها آقای دکتر شکوری راد بودند که متأسفانه با آن بیماری سخت روبرو شدند. بعد کاندیدای انجمن پزشکی آقای دکتر ظفرقندی و قبل از آن دکتر محمدرضا خاتمی بودند و تا این تاریخ نتوانسته اند به کاندیدای خودشان برسند.

وی افزود: انجمن ما کاندیدای خودش را در نظر گرفته و باید با اینها رایزنی کند و اگر همنظری ایجاد شود من می توانم در جمع بندی نهایی بله یا نه خودم را بگویم. حقیقت این است که خوشبختانه تمایل نفسانی برای ورود به این عرصه ندارم اما ممکن است تشکیلات تکلیف داشته باشد و آمادگی دارم که اگر به این جمع بندی رسید در صحنه حاضر شوم.

منبع: برترین‌ها

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها