|

دنیا جهانبخت؛ فاسد و تن فروش گفت: بمیرم ایران نمیام!

دنیا جهانبخت یک فاسد به تمام معناست. تن فروشی دنیا جهانبخت به خاطر فالوور

لینک کوتاه کپی شد
2

دنیا جهانبخت شاخ اینستاگرام با 11 میلیون فالوور، جوانان ایرانی را با بدن نمایی و حاشیه درست کردن جذب خود کرده و به سایت شرطبندی دعوت می کند و از آنها کلاهبرداری می کند. دنیا جهانبخت مهراد جم را آلوده کرده و با سواستفاده از مهراد فالوور جذب کرد. دنیا جهانبخت یکی از فاسد ترین اعضای گروه شرطبندی است که از جوانان ایرانی سواستفاده می کند.

donya_1612463087

خبر مهم : عکس های جنجالی فاطمه معتمدآریا با لباس های عجیب!

دنیا جهانبخت پس از دستگیری میلاد حاتمی و انتقالش به ایران واکنش نشان داد و گفت: اگر چنین اتفاقی برای من بیفتد حاضرم قرص برنج بخورم بمیرم اما جنازه ام به ایران برنگردد. تحلیل گران فضای مجازی بر این باورند که همه اعضای گروه شرط بندی از ایران ترسیده و هر کدام در مکانی پنهان شدند.

donya_1606419565

خبر مهم : امیر تتلو با آهنگ نگو نه ساسی مانکن و الکسیس را با خاک یکسان کرد!

دنیا جهانبخت متولد 30 آبان 1368 در تهران ، چهره جنجالی اینستاگرامی است. فارغ التحصیل لیسانس گرافیک از دانشگاه آزاد مرکز می باشد که از فتومدلینگ شروع کرد سپس مدتی در ترکیه بود و حالا در انگلستان زندگی می کند. دنیا با نام اصلی زهرا جهانبخت در یک خانواده چهار نفره در شمیران به دنیا آمده است ، پدرش مجید جهانبخت چند سالیست فوت کرده و با مادرش زندگی می کند.

donya_1598462399

خبر مهم : عکس لیلا اوتادی با شلوار عجیب در جشنواره لاله + عکس جنجالی

مهراد جم متولد 14 مرداد 1376 است.مهراد جم متولد  آبادان است.مهراد جم خواننده است.مهراد جم از هنرمندان تازه ظهور کرده می باشد که از ترانه سرایی و آهنگسازی شروع کرد و حالا مهراد جم در قامت خواننده پاپ فعالیت می کند که مهراد جم مورد اسقبال زیادی قرار گرفته استمحسن سعیدی کیا از هنرمندان تازه ظهوری است که با ورود به عرصه موسیقی خود را نام هنری «مهراد جم» معرفی کرده است.مهراد جم یکی از خوانندگان پاپ کشور است که با آهنگ شمال به شهرت رسید.​

donya_1613165222

خبر مهم : تفریحات لاکچری شاهرخ استخری و همسرش در هلند + عکس

با پایان یافتن تحصیلات در ایران ، خانوادگی به ترکیه مهاجرت کردیم ، خداروشکر خانواده ام اوضاع مالی خوبی دارند و منو همیشه ساپورت می کنند. قصد دارم بعد از مدتی اقامت در ترکیه به آمریکا مهاجرت کنم و حالا چند سالیست در نوبت بررسی سفارت این کشور هستم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • آن جان ارسالی در

    موافق قرص برنج پس چرا رفتی انگلیس اشغال به کیا ویزا می ده دنیا جهانبخت مهراد جم را آلوده کرده و با سواستفاده از مهراد فالوور جذب کرد. دنیا جهانبخت یکی از فاسد ترین اعضای گروه شرطبندی است که از جوانان ایرانی سواستفاده می کند.

  • شهلا ارسالی در

    ببین اصلا ایران راهت میدن

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها