|

جنجال سحر قریشی و حامد بهداد در تی وی پلاس + ویدیو

من به سحر قریشی این حرف رو نزدم.

لینک کوتاه کپی شد

سحر قریشی و حامد بهداد هر دو در زمانی متفاوت به برنامه تی وی پلاس دعوت شده و مصاحبه های جالبی را ارائه دادند. سحر قریشی چندی پیش که به برنامه تی وی پلاس دعوت شده بود در این برنامه جمله ای از حامد بهداد که قبلا به او گفته بود را مطرح کرد و حامد بهداد پس از شنیدن این جمله، حرفش را تکذیب کرد. سحر قریشی گفت: حامد بهداد بهم گفت اگر کف صحنه تئاتر رو تی بکشی، بازیگر می شی. در ادامه شما می توانید ویدیو مریوط به سحر قریشی و حامد بهداد را در زیر متن مشاهده نمایید:

 

نام:سحر

نام خانوادگی:قریشی

تاریخ تولد:1366/10/6

محل تولد :تهران

سالهای فعالیت:از سال 1388 تاکنون

سحر قریشی تولد 6 دی 1366 در تهران، بازیگر است. تا دبیرستان تحصیل کرده و زمانی که متاهل بود وارد عرصه بازیگری شد، بعد از طلاق چند رابطه عاشقانه داشت که به سرانجام نرسید، او تنها یک برادر بنام سپهر دارد.

saharghoreyshiofficialpage_1575820882

خبر مهم : (عکس) خواهر یا رفیق؛ سحر قریشی داغدار کیست؟

علاقه من به بازیگری به قبل از ورودم به مدرسه باز می گردد زمانی که کارتون نگاه می کردم و شخصیت های کارتونی را تقلید می کردم همه می گفتند روزی بازیگر می شوی.

saharghoreyshiofficialpage_1542140852

خبر مهم : گلشیفته فراهانی به مناسبت روز زن عکس نامتعارفی منتشر کرد

اولین بار سال 1388 در 20 سالگی از طریق یکی از آشنایان همسرم به من پیشنهاد شد که تست بازیگری بدهم، من هم تست دادم و برای فیلم لج و لجبازی قبول شدم.

saharghoreyshiofficialpage_1583695804

خبر مهم : عکس های جنجالی فاطمه معتمدآریا با لباس های عجیب!

سر فیلمبرداری فیلم لج و لجبازی از طریق همبازی اش سیاوش خیرابی به حسین سهیلی زاده کارگردان سریال دلنوازان معرفی و در نهایت برای بازی در نقش یلدا انتخاب شد.

saharghoreyshiofficialpage_1598187109

خبر مهم : استند آپ کمدی علی صبوری در خندوانه بدون سانسور + ویدیو 18+

پخش این سریال با حضور بازیگرانی چون شاهرخ استخری، آقای خیرابیف سمانه پاکدل و خود سحر قریشی آنها را به اوج شهرت و دیده شدن رساند.

saharghoreyshiofficialpage_1603633863_2

خبر مهم : عکس لو رفته همسر شهاب حسینی و علی شادمان در کنار هم!

اولین بار در سال 1383 وقتی 17 ساله بود با شخصی بنام مهران اخوان ذاکر ازدواج کرد اما این زندگی با شروع سریال دلنوازان در سال 88 به طلاق ختم شد. پس از پخش سریال دلنوازان، سحر که به شدت مشهور شده بود رفتارش تغییر کرد.

saharghoreyshiofficialpage_1604407425

خبر مهم : شلوار بدن نما و کوتاه همسر شهاب حسینی + عکس

شش ماه بعد از پخش سریال من از ایشان خبری نداشتم تا اینکه از طریق دادگاه حمایت از خانواده از او شکایت کردم و در نهایت از هم جا شدیم !

saharghoreyshiofficialpage_1606672196

خبر مهم : لیلا اوتادی با شلوار عجیب در جشنواره لاله + عکس جنجالی

مهران اخوان ذاکر در مورد تحصیلات سحر قریشی می گوید : جالب اینکه همسرم در مصاحبه هایش می گوید دیپلم دارد، به من بگویید او از کدام دبیرستان دیپلم گرفته است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها