|

خیانت و قتل

زن دیوانه با قطره چشم همسرش را تا آستانه مرگ برد!

زن 52 ساله ای که از مرگ همسر خود اظهار تاسف می کرد، به نظر می رسید که قصد دارد تا موضوعی را از نیروهای پلیس مخفی کند.

لینک کوتاه کپی شد

مرد تاجری به نام استیو کلیتون پس از فروش تجارت  موفق خود در زمینه فیزیوتراپی در اوایل 40 سالگی بازنشسته شد و در سال 2018 به نظر می رسید که از زندگی پنج ساله خود با همسرش؛ لانا که به عنوان پرستار مشغول به کار بود، لذت می برد. 

استیو 64 ساله و لانای 52 ساله در یک عمارت شیک در کنار دریا در کارولینای جنوبی زندگی می کردند و مهمانی های مجللی را با دوستان و اعضای خانواده خود برگزار می کردند و اجرای موسیقی زنده و آتش بازی نیز، پای ثابت برنامه های سرگرم کننده شان در این مهمانی ها بود.

اما سال های طلایی بازنشستگی استیو هنگامی که لانا  در 21 ژانویه سال 2021 با جنازه وی در پایین پله های عمارتشان مواجه شد، به طرز غم انگیزی پایان یافت و لانا نیز در این باره عنوان کرد که وی به علت سرگیجه های متعدد به مدت سه روز در بیمارستان بستری بوده و یک روز پس مرخصی، از شدت سرگیجه از روی پله ها سر می خورد و در همان لحظه جانش را از دست می هد. 

اما تقریبا یک ماه بعد از این حادثه، محققان این پرونده یک ماده شیمیایی را در خون استیو پیدا کردند که در بسیاری از دارو های بدون نسخه پزشک در قطره های چشمی وجود دارد.

معاون پزشکی این پرونده نیز پس از بررسی پرونده استیو اعلام کرد که این مرد به احتمال زیاد در معرض حمله قلبی قرار گرفته اما با هیچ مورد مشکوکی در پرونده پزشکی او مواجه نشد و همچنین به رسانه های اجتماعی نیز اعلام کرد که همسر وی، لانا در حال همکاری با نیروهای پلیس است. 

eyedrop-full-667795-640x360

اما با این حال مواردی همانند عدم تلاش لانا برای تماس با اورژانس در لحظه حادثه، ذهن نیرو های پلیس را به خود مشغول کرده بود چرا که تشخیص پزشکی قانونی پرونده استیو مبنی بر این بود که او یک ساعت پیش از رسیدن اورژانس جان خود را از دست داده بود. 

پس از تشخیص ماده شیمیایی موجود در قطره چشمی به نام THT، یکی از پزشکانی که در جریان این پرونده قرار داشت اعلام کرد که مصرف زیاد این قطره می تواند سم بسیار کشنده ای را در بدن ایجاد کند. 

از این رو نیروهای پلیس مجددا از لانا بازجویی کردند و اونیز گفت که استیو عادت داشت تا چند قطره از ویسین را در قهوه خود بریزد تا راحت بتواند به دستشویی برود اما این موضوع برای نیرو های پلیس هیچ توجیهی نداشت و بنابراین بازجویی از لانا را ادامه دادند و او نیز در نهایت گفت: " ما زندگی خوبی در کنار هم داشتیم اما او با من صادق نبود. به مدت یک سال به من خیانت کرد و من فقط می خواستم زجر کشیدنش را تماشا کنم. من این مرد بی مصرف رو کشتم و از این بابت به هیچ عنوان پشیمان نیستم". 

منبع: CBSNEWS

clayton-steve-lana

604b7d0360b4aa1428b65cae_o_U_v2

VP-COMP-NURSE-1

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی