|

فروش ویژه دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی

برند های تایوانی جزو بهترین برند های دستگاه تصفیه آب خانگی در بازار می باشند.

لینک کوتاه کپی شد

به دلیل این که آب آشامیدنی لوله کشی شهری دارای آلودگی های بسیار زیادی است و به طور کامل تصفیه نمی شود، وجود یک دستگاه تصفیه آب در هر خانه ای لازم و ضروری است. دستگاه های تصفیه آب خانگی در چندین مرحله آلاینده های مختلف آب را از جمله نیترات، کلر، مواد شیمیایی، رسبات و گل و لای و املاح مضر از بین می برند و سختی آب را کاهش می دهند. این دستگاه ها در برند های مختلفی در بازار عرضه می شوند که هر کدام ویژگی ها و عملکرد های متفاوتی دارند. برای انتخاب یک آب تصفیه کن با کیفیت و اصل بهتر است ابتدا با برند های معتبر آن آشنا شوید.

بهترین برند های دستگاه تصفیه آب خانگی

برند های تایوانی جزو بهترین برند های دستگاه تصفیه آب خانگی در بازار می باشند. دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل دارای عمر و دوام طولانی و فیلتر های با کیفیتی است که آلاینده های آب را از بین برده و آبی خالص و گوارا در اختیار ما قرار می دهد. مارک های سافت واتر، سی سی کا و آکواپرو بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی می باشند که تحت لیسانس آمریکا ساخته می شوند و دارای تاییدیه های جهانی FDA,NSF,CE,QW می باشند.

1

دستگاه تصفیه آب سافت واتر

برند سافت واتر جزو اولین دستگاه های تصفیه آبی بود که وارد بازار ایران شد. این شرکت دارای سابقه ای بیش از 7 دهه در تولید دستگاه های تصفیه آب می باشد و انواع دستگاه های اسمز معکوس با بهترین کیفیت را طراحی و تولید می کند. فیلتر های سافت واتر به خوبی انواع آلودگی های آب از جمله فلزات سنگین و مواد شیمیایی و ویروس ها و املاح مضر را حذف می کنند و در کاهش سختی آب بسیار عملکرد خوب دارند. سافت واتر انواع دستگاه های تصفیه آب اسمز معکوس در 5 الی 8 مرحله ای را تولید کرده است. دستگاه تصفیه آب سافت واتر دارای مخزن آنتی باکتریال است که جزو بهترین نوع مخزن می باشد. این برند دستگاه های قلیایی و فرا بنفش نیز طراحی و تولید می کند که در نوع خود از بهترین و کامل ترین دستگاه های تصفیه آب می باشد.

دستگاه تصفیه آب CCK

دستگاه تصفیه آب CCK بی شک یکی از قدرتمند ترین دستگاه های تصفیه در دنیا می باشد که تجربه ی زیادی در صنعت تصفیه آب دارد. دستگاه های تصفیه آب خانگی اسمز معکوس سی سی کا می تواند املاح مضر، باکتری ها و ویروس ها و هر نوع آلاینده ای را از آب جدا کند. دستگاه 8 مرحله ای این برند یکی از کامل ترین دستگاه های تصفیه آب می باشد که دارای دو فیلتر قلیایی و فرا بنفش است. این دستگاه علاوه بر تصفیه کامل آب با روش اسمز معکوس، با فیلتر قلیایی آب را یونیزه می کند و خواص آنتی اکسیدانی به آن می دهد و فیلتر فرا بنفش آن تا 99 درصد موجودات زنده و میکروارگانیسم های آب از جمله انواع میکروب ها و قارچ ها و باکتری های را از بین می برد. موتور دستگاه های سی سی کا بسیار قدرتمند و در عین حال کم مصرف می باشند و بدون صدا و لرزش هستند به طوری که متوجه حضور آن در خانه نخواهید شد و فیلتر های آن نیز بسیار با کیفیت و دارای تاییدیه هایfda هستند.

 

دستگاه تصفیه آب آکوا پرو

آکوا پرو یک برند تایوانی نسبتا نوپا می باشد که با استفاده از بهترین و به روز ترین دانش ها و فناوری و با کیفیت ترین متریال دستگته های خود را طراحی و تولید می کند. دستگاه تصفیه آب آکوا پرو از سیستم اسمز معکوس استفاده می کند که بهترین روش برای جذب آلاینده های آب است. فیلتر ممبران این دستگاه ها از نوع 13 لایه آمریکایی است که قدرت زیادی در از بین بردن املاح مضر و سختی آب دارد. تصفیه آب آکوا پرو یک دستگاه آب شیرین کن نیز محسوب می شود و برای مناطقی که دارای آب شور هستند مناسب ترین دستگاه می باشد .آب تصفیه کن آکوا پرو طول عمر بالایی دارد و از بهترین قطعات در ساخت آن استفاده می شود. این برند تمامی استاندارد های جهانی و آمریکا و اروپا از جملهFDA,NSF,CE,QW را دریافت کرده است و مطمئن ترین و با کیفیت ترین دستگاه تصفیه آب خانگی می باشد.

بهترین آب تصفیه کن خانگی

دستگاه های RO یا اسمز معکوس امروزه بهترین آب تصفیه کن خانگی می باشند. این دستگاه ها با استفاده از یک پمپ آب را با فشار زیاد از فیلتری به نام ممبران عبور می دهند و در طی این فرایند تمام املاح مضر آب و آلاینده های آن تا ریز ترین اندازه از بین می روند و فقط مولکول های آب می توانند از این فیلتر عبور کنند. به دلیل این که قطر منافذ فیلتر ممبران به اندازه 0001/0 میکرون است، کوچک ترین آلاینده ای را به دام می اندازد و در شناسایی آن ها بسیار قوی عمل می کند.

2

 

در این روش شیرین شدن آب نیز صورت می گیرد و سختی آن تا حد بسیار زیادی کاهش می یابد. علاوه بر فیلتر ممبران که در مرحله ی چهارم این دستگاه ها قرار می گیرد، فیلتر پروپیلن، کربن پودری، کربن بلاک و پست کربن نیز وجود دارد که هر کدام از آن ها وظیفه ی از بین بردن بخشی از آلاینده های آب را دارند و در آخر فیلتر مینرال تعبیه می شود تا مواد معدنی مفید و مورد نیاز بدن مثل کلسیم و پتاسیم را به آب اضافه کند.

راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل

برای خرید آب تصفیه کن تایوانی، انتخاب بهترین برند و قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی و هم چنین کیفیت قطعات و تجهیزات آن بسیار مهم می باشد. به دلیل این که برند های تقلبی زیادی وارد بازار شده است و فروشندگان این دستگاه ها افراد را فریب می دهند و آن ها نیز بدون هیچ گونه اطلاعی این دستگاه ها را خریداری می کنند، خرید از نمایندگی های معتبر کار شما را آسان تر خواهد کرد. چرا که این نمایندگی ها دستگاه های اورجینال را به فروش می رسانند. یکی دیگر از نکات مهم در راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل گارانتی و ضمانت دستگاه می باشد که حتما قبل از خرید باید از آن مطمئن شوید.

image_f8b8ea54832a9c3ca2fec1475fdc3d3e769c5061

 

شرکت راد گستر نوین یکی از این نمایندگی های معتبر می باشد که وارد کننده ی انواع دستگاه های تصفیه آب خانگی و اداری تایوانی اصل از خود کمپانی است. این شرکت بهترین قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی را به مشتریان خود ارائه می دهد و شما می توانید از تخفیفات ویژه ی آن نیز بهره مند شوید. انواع دستگاه های سافت واتر، سی سی کا  آکوا پرو با بهترین کیفیت در این شرکت به فروش می رسد و تمام این محصولات دارای کارت گارانتی یک ساله و خدمات پس از فروش می باشند. برای رفاه حال بیشتر شما شرایط فروش هم به صورت نقدی و هم به صورت اقساطی می باشد. شما می توانید برای خرید دستگاه تصفیه آب خود همین حالا با شماره تلفن های راد گستر نوین تماس گرفته و از مشاوران و کارشناسان این شرکت مشاوره و راهنمایی بگیرید. هم چنین می توانید به سایت شرکت راد گستر نوین مراجعه نموده و از قیمت های محصولات و دستگاه های تصفیه آب اطلاع کسب کنید و به صورت آنلاین دستگاه خود را خریداری نمایید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها