|

اولویت‌ مجلس سوق دادن منابع به سمت فعالیت‌های ضدتبعیض بود؟

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از اولویت‌های ما در بررسی لایحه بودجه، سوق دادن منابع کشور به سمت فعالیت‌های مولد و ضد تبعیض بود.

لینک کوتاه کپی شد

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از اولویت‌های ما در بررسی لایحه بودجه، سوق دادن منابع کشور به سمت فعالیت‌های مولد و ضد تبعیض بود.

محمد باقر قالیباف در آغاز جلسه علنی امروز سه شنبه مجلس شورای اسلامی با اشاره به روند بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۰گفت: از نیمه دوم امسال امیدوار بودیم که دولت اراده کافی برای تدوین بودجه با ساختاراصلاح شده را داشته باشد و سال پایانی دولت، نوید بخش  آغاز اصلاحات اساسی در ساختار مالی و اقتصادی کشور باشد اما اراده و توان برای تغییر اساسی در دولت وجود نداشت و مجلس تصمیم گرفت هدف‌گذاری خود برای کاهش ایرادات بودجه در حد توان دولت و تامین منافع مردم را مدنظر قرار دهد.

رییس مجلس شورای اسلامی افزود: مجلس پس از سال‌ها عزم خود را جزم کرد تا اعتبار لازم برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی با دیگران را تامین کند و این بی‌عدالتی پس از سال‌ها انشاءالله با اهتمام دولت حل خواهد شد.

قالیباف با اشاره به اهتمام مجلس در حوزه عدالت آموزشی و تامین اعتبار رتبه‌بندی معلمان که مطالبه عموم جامعه فرهنگیان است،‌ اضافه کرد: یکی از اولویت‌های ما در فرایند لایحه بودجه، سوق دادن منابع کشور به سمت فعالیت‌های مولد و ضدتبعیض بود. 

 رییس مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: برای مثال اعتبار مالی ویژه‌ای برای اشتغال‌زایی بخصوص در مناطق محروم و اعتبار ویژه برای محرومیت‌زدایی اختصاص داده شده است تا از درد و رنج بی‌عدالتی در حق قشرهای ضعیف و محروم و نیازمند به حمایت کاسته شود.

منبع:ایرنا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها