|

ریحانه پارسا بعد از تجاوز مست و سیگار گوشه لب!

ریحانه پارسا غرق در فساد است و همواره سیگار به لب دارد و مست می کند

لینک کوتاه کپی شد

هفته گذشته بود که ریحانه پارسا با یک اعتراف تلخ فضای مجازی را متاثر کرد. او در پست اینستاگرامی خود نوشت: ۱۶سالم بود که برای بار اول به من تجاوز شد! از آنجایی که ظاهرم به عمد یا غیر عمد سن من را بیشتر نشان میداد. آن اتفاق را هیجانی از سر احساس و عشق طرف مقابل تلقی کردم.به اصرار خودِ فرد رابطه ما از دور به صورت تلفنی چند شب در هفته حفظ شد.در تمام طول دو سال من از ترسی که به جان و تنم افتاده بود از خانه بیرون نیامدم و هر چیزی را بهانه می کردم برای خانه نشینی؛ و دل خوش به تماس های آن شخص؛ به خودم آمدم ۲ سال گذشته بود و من باید تسلیم این تعرض که حقیقتاً صورت گرفته بود می شدم!

اکنون ۵سالی از آن نیمه شب می گذرد و من امروز بعد از این همه سال به حقیقتِ تاریکِ رخداده در نقطه ایی از زندگیم خیره شدم؛ برای بار هزارم با خودم تکرار می کنم:((قبول واقعیت نصف موفقیت است))... عادت به این نوع نوشتن نداشتم؛ «از شما می خواهم با خواندن نگاهِ شخصِ من به این موضوع، ((نگاهی به نقاط تاریک خود که نهان است بیندازید))!»
 

ریحانه پارسا از چاله به چاه افتاد!

شاید برخی معتقد باشند که ریحانه پارسا شجاعت به خرج داده که این گونه از ماجرای شومی که بر او گذشت نوشت. اما شاید حال روز الان ریحانه پارسا هم با دورانی که مورد تعرض قرار گرفت چندان متفاوت نباشد. چرا که ریحانه بعد از شهرت و محبوبیتی که به دست آورد به ترکیه مهاجرت کرد و اندک زمانی نگذشته بود که تصاویری که از او در فضای مجازی منتشر می شد بیان گر آن بود که ریحانه پارسا در منجلاب فساد غرق شده است. ریحانه این روزها بی محبا سیگار می کشد و مخدر مصرف می کند و با تیم قمار پویان مختاری همکاری نزدیکی دارد تا جایی که ویدیوهایی زشت و زننده از ریحانه به همراه پویان مختاری در فضای مجازی منتشر شده است.

pooyanmokhtari_1609783199

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • مهری ارسالی در

    خبر مهم تر از کثافت بازی ریحانه پارسا نیست که مدام در مورد این شخص می نویسید. هر بلایی بر سر هر کس بیاد اول و آخر خودش خواسته.

  • ناشناس ارسالی در

    ریحانه دخترم راه توبه وبازگشت همیشه بازاست.خواسته یاناخواسته هرچه بوده ...برگرد

  • ناشناس ارسالی در

    ای بابا ول کنید این چس بچه رو انقدر بزرگش می کنید حالا چه به نیکی چه به زشتی
    واله این انتر هم فهمیده تکون بخوره نمایشش میدید هی ادا اطوار در میاره .خوب بازیچه دست این گوز بچه شدید ها .شماها هستید که با تیتر کردن هر مزخرفی اونو بادش می کنید مثلا شاخ میشند .

  • ناشناس ارسالی در

    ازاین آدمها وامثال اون زیاد ننویسی وبیشتر باروح وروان مردم کمتر بازی کنید اینا ارزشش رو ندارن

  • زهره ارسالی در

    سلام
    ریحانه دختر عزیز ایرانی ما،
    اگر فکر میکنی که اشتباه کرده ای،خواهش میکنم برگرد و به یک زندگی ساده و بدون الودگی فکر کن و از روانشناس های خوبی که در ایران هستند مشاوره بگیر تا یک زندگی خوب رو شروع کنی.برای شروع این کار ازت خواهش میکنم گذشته یه خودت رو کاملا فراموش کن.و دوباره شروع کن.من شخصا خودم همیشه برای تو و امثال تو همیشه نگران میشم و دلشوره میگیرم.
    به قسمت های زیبای زندگی فکر کن.

  • ناشناس ارسالی در

    ریحانه عزیز:
    درایران زندگی وآینده خوبی برای توبودامامتاسفانه خراب کردی ...من درجایگاه قضاوت نیستم وهرگزجای تونبودم اماراه توبه همیشه بازاست....هروقت پشیمان شودی برگرد...صدبارگرتوبه شکستی بازآی...

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها