|

پردیس دانشگاه فرهنگیان همدان از نظر زیرساختی وضعیت مناسبی ندارد!

دانشگاه فرهنگیان همدان پردیس شهید باهنر این دانشگاه از امکانات اولیه‌ای همچون سالن مطالعه، سالن ورزشی و... محروم است

لینک کوتاه کپی شد

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان همدان با بیان اینکه پردیس شهید باهنر این دانشگاه از امکانات اولیه‌ای همچون سالن مطالعه، سالن ورزشی و... محروم است گفت: این مجموعه از نظر زیرساخت وضعیت نامناسبی دارد و ظرفیت آن بسیار ناچیز است.

مهدیه کاظمی امروز با بیان اینکه نیروی انسانی به عنوان یکی از مولفه‌های سرمایه اجتماعی، نقش قابل توجهی در پیشرفت جوامع دارد اظهار کرد: در هر کشوری آموزش و پرورش به عنوان دستگاه پرورش‌دهنده نیروی انسانی متعهد و متخصص باید در کانون توجه مسئولین قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه یکی از مهم ترین کارکردهای این دستگاه انتقال فرهنگ به نسل‌های بعدی است که نقش بی بدیل معلم در این امر غیر قابل انکار است گفت: تامین نیروی انسانی آموزش و پرورش به عنوان یکی از مهم ترین مسائل این حوزه همواره مورد توجه بوده است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان همدان ادامه داد: در ایران راه‌های مختلفی برای جذب معلم به کار  گرفته شده هرچند طبق اسناد بالادستی و تاکیدات موکد مقام معظم رهبری جذب معلم صرفا باید از طریق دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی صورت بگیرد.

وی گفت: اکنون که تمدن غرب ادعای جهانی شدن دارد و به فرموده مقام معظم رهبری معلم پایه‌ریز تمدن نوین اسلامی است، در شرایط تقابل تمدنی قرار گرفته‌ایم در نتیجه انتظار می‌رود مسئولین نگاه ویژه‌ای به نظام آموزش و پرورش و موضوع جذب معلم داشته باشند حال آن که متاسفانه شاهد کم توجهی برخی مسئولین به دانشگاه فرهنگیان به عنوان مرکز ثقل نظام آموزشی هستیم.

کاظمی تأکید کرد: علیرغم مطالبه صریح رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر توسعه کمی و کیفی این دانشگاه، در استان همدان پردیس شهید باهنر دانشگاه فرهنگیان از نظر زیرساخت وضعیت نامناسبی دارد و ظرفیت آن بسیار ناچیز است به گونه‌ای که حتی برخی دبیرستان‌های استان به لحاظ زیرساختی در وضعیت بهتری نسبت به پردیس شهید باهنر قرار دارند.

وی با بیان اینکه این پردیس از امکانات اولیه‌ای همچون سالن مطالعه، سالن ورزشی و... محروم است افزود: سوال اینجاست که مسئولین مربوطه، خصوصا استاندار که رئیس کمیته استانی هیئت امنای این دانشگاه است آیا تا کنون اقداماتی برای توسعه کمی و کیفی این پردیس انجام داده است؟ نتایج این اقدامات چه بوده؟ آیا کمیته استانی هیئت امنا برای رفع مسائل پردیس شهید باهنر برنامه ای دارد؟ چه مدت زمانی برای عملیاتی شدن این برنامه مورد نیاز است؟.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان همدان با بیان اینکه تا کنون طی چند نامه از استاندار خواستار پاسخگویی به سوالات شده‌ایم که متاسفانه پاسخی دریافت نکرده‌ایم گفت: این در حالی است که مسوولان همواره باید پاسخگو باشند.

منبع:فارس

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها