|

رییس دانشگاه فرهنگیان:

تلاش برای میزبانی ۹۸ پردیس و مرکز دانشگاه فرهنگیان از شهدا!

رییس دانشگاه فرهنگیان به تلاش برای میزبانی ۹۸ پردیس و مرکز این دانشگاه از شهدای خوشنام اشاره و خاطر نشان کرد.

لینک کوتاه کپی شد

رییس دانشگاه فرهنگیان به تلاش برای میزبانی ۹۸ پردیس و مرکز این دانشگاه از شهدای خوشنام اشاره و خاطر نشان کرد: انتشار کتابچه ای ویژه پیرامون فرماندهان و سرداران معلم، معرفی شهدای دانشجومعلم و معلم هر استان در ۳۱ مجلد می تواند بر غنای کنگره شهدای دانشجو معلم بیافزاید.

دکتر حسین خنیفر در نشست کنگره شهدای دانشجو معلمان که با هدف بررسی روند پیشرفت  و سیاست های برگزاری کنگره، اقدامات انجام شده در این خصوص، انتظارات و راه پیش رو برگزار شد، با اشاره به جایگاه و مقام والای شهدا و اهمیت برگزاری کنگره شهدا،  در این دنیای نیرنگستان و تلخ پرداختن به ادبیات ناب شهید و شهادت را کاری ستودنی و گره زدن قلب هایمان به دامان خورشید برشمرد و گفت: شهدا معبر حقیقی برای عبور از این جهانی فانی به معرفت یزدانی اند و در عصر گلوله و خون خدا را دیدند.

وی با بیان اینکه حیات و طریق شهدا برای ما الگو و سراسر درس زندگی است، افزود: در هر وصیت نامه انان اهنگی از نیایش الهی برپاست درست است که با جان، دل، خون و حروف سرخ زندگی را مشق کردن اما با دل سپید پیش خدا رفتند و خواستند این را به ما بیاموزند.

رییس دانشگاه فرهنگیان، خطاب به عوامل اجرایی کنگره با بیان اینکه، خوشا بحال شما که جوانید و گرچه ان دوران را ندیدید اما عاشقانه، خالصانه و پاک شهدا را زنده نگه می دارید، اظهار کرد: شهدا هر مسیری را به ما نشان دادند به قنات معرفت ختم می شد، کلمات شهید و شهادت کوهسار بی نهایت تجلی خدا است و غفلت های زندگی و روزمره ما را از این مضمون دور کرده است. اینجا مانده ایم و تنها شهید سرایی می کنیم.

وی در ادامه به بیان نکاتی برای ارتقا کیفی کنگره شهدای دانشجو معلم اشاره و تصریح کرد: بحث کیفیت مسئله ای با اهمیت بوده و همواره در فرمایشات مقام معظم رهبری نیز مورد اشاره بوده است، کنگره شهدا  باید غنی، منظم وسرشار از موضوعات و بحث های فاخر باشد.

دکتر خنیفر، تبلیغ مناسب  و تلاش در جهت معرفی بایسته و شناخت شایسته کنگره شهدا را از نکات مورد توجه عنوان و اظهار کرد:  همچنین اهتمام و درگیر شدن دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور و استفاده از ظرفیت های استان در این خصوص باید مد نظر باشد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، وی همچنین بر تلاش برای میزبانی  ۹۸ پردیس و مرکز  دانشگاه فرهنگیان از شهدای خوشنام اشاره و خاطر نشان کرد: انتشار کتابچه ای ویژه پیرامون فرماندهان و سرداران معلم، معرفی شهدای دانشجومعلم و معلم هر استان در  ۳۱ مجلد می تواند بر غنای این کنگره بیافزاید.

رییس دانشگاه فرهنگیان، بر بهره گیری از ظرفیتها و توانمندی های خواهران در این کنگره تاکید کرد و ادامه داد: احصا تجربیات شیوه ها و نقاط قوت کنگره های برگزار شده در کشور، پایش کارهای پژوهشی با موضوعات مرتبط با شهدا، برگزاری نمایشگاه آثار می تواند در برگزاری شایسته این کنگره سودمند باشد.

منبع:ایسنا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها