|

خرید فالوور واقعی برای چه پیج هایی مناسب است و چه مزایایی دارد؟

خرید فالوور واقعی همیشه به پیج های اینستاگرامی پیشنهاد می شود. سعی کنید قبل از خرید فالوور واقعی به یک سری نکات مهم که در این مقاله آورده…

لینک کوتاه کپی شد

از زمانی که اینستاگرام به یکی از محبوب ترین و پرطرفدار ترین شبکه های اجتماعی تبدیل شده است، خرید فالوور واقعی هم از اهمیت زیادی برخودار شده. هر شبکه اجتماعی طبیعتا در اوایل فعالیت خود، دارای بستری بسیار ساده است و در آن هیچ فعالیت خاصی نمی شود انجام داد؛ این مورد دقیقا درباره اینستاگرام هم صدق می کند. اینستاگرام در اوایل فعالیت خود، فقط بستری برای به اشتراک گذاشتن دو تصویر و نظر دادن به آن ها بود.

با گذشت زمان اینستاگرام بروزرسانی های بسیار جذابی را در خود ارائه داد؛ در بروزرسانی های چند سال اخیر اینستاگرام، ابزار های بسیار جذابی معرفی شد. پیشرفت اینستاگرام موجب شد تا بسیاری از کسب و کار ها فعالیت خود را در این شبکه اجتماعی آغاز کنند؛ همچنین بسیاری از افراد با فعالیت در اینستاگرام، توانستند به درآمد های عالی برسند.

تمامی این موارد دلایلی شدند تا مخاطبان این شبکه اجتماعی به شدت افزایش پیدا کنند. در این روز ها افزایش فالوور در اینستاگرام از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است؛ به همین دلیل بسیاری از کاربران روی به خرید فالوور ایرانی و خرید لایک ایرانی آوردند. یکی از بهترین روش های افزایش فالوور در اینستاگرام، خرید فالوور واقعی می باشد. اگر شما هم قصد خرید فالوور در اینستاگرام را دارید، در ادامه همراه سایت مای ممبر باشید.

چرا باید اقدام به خرید فالوور واقعی کنیم؟

در بخش قبلی مقداری با اهمیت خرید فالوور در اینستاگرام آشنا شدیم؛ حال اصلا چرا باید اقدام به خرید فالوور واقعی کرد؟ آیا با تعداد فالوور کم نمی شود در اینستاگرام پیشرفت کرد؟

به طور کلی زمینه پیشرفت در اینستاگرام برای تمامی کاربران ایجاد شده است، ولی همان طور که می دانید اینستاگرام یک شبکه اجتماعی می باشد؛ بنابراین در یک شبکه اجتماعی برای موفقیت و درآمدزایی هر چه بیشتر، باید سعی کنید فالوور های خود را افزایش دهید. در اینستاگرام می توانید با گذشت زمان و با انجام فعالیتی طبیعی، تعداد فالوور های خود را افزایش دهید؛ ولی این روش افزایش فالوور بسیار زمان بر می باشد.

فرض کنید در اینستاگرام به فروش خدمات و محصولات خود می پردازید؛ در چنین شرایطی هر میزان فالوور های شما بیشتر باشد، طبیعتا فروش پیج افزایش پیدا می کند. خرید فالوور واقعی اینستاگرام امری بسیار حیاتی برای صاحبان برند می باشد؛ چرا که صاحبان برند در اینستاگرام قصد افزایش آگاهی نسبت به برند خود را دارند. حتی اگر دارای کسب و کاری در اینستاگرام نیستید، باز هم اقدام به خرید فالوور واقعی کنید؛ در ادامه به دلایل این موضوع بیشتر می پردازیم.

آیا خرید فالوور واقعی خوب است؟

در بخش قبلی تا اندازه اندکی به اهمیت خرید فالوور در اینستاگرام پرداخیتم. به طور کلی خرید فالوور در اینستاگرام خوب است؛ ولی ممکن است در بعضی شرایط بد هم باشد. در بعضی اوقات دیده می شود که کاربران اینستاگرام، اقدام به خرید فالوور فیک می کنند؛ طبیعتا در چنین شرایطی، شاهد خروجی مثبتی نخواهند بود. خرید فالوور واقعی اینستاگرام صد در صد می تواند برای شما دارای خروجی مثبتی باشد؛ ولی این خروجی مثبت فقط با انجام یک سری فعالیت ها تداوم خواهد داشت.

خرید خدمات اینستاگرام، باید به صورت هدفمند صورت بگیرد؛ به طور مثال اگر اقدام به خرید فالوور ایرانی یا خرید لایک ایرانی اینستاگرام می کنید، بعد ها هم باید اقدام به خرید لایک ایرانی کنید. پس نتیجه می گیریم بعد از خرید فالوور واقعی، باید خدمات دیگر اینستاگرام را هم به طور واقعی خریداری کنیم؛ رعایت این موارد باعث می شود تا خرید فالوور به صورت واقعی، خوب به نظر برسد.

همان طور که در بخش قبلی هم گفتیم، خرید فالوور واقعی فقط مختص صاحبان فروش در اینستاگرام نمی باشد؛ در این روز ها بسیاری از افراد استعداد های خود را در پیج های اینستاگرام پیاده سازی کرده اند؛ این دسته از کاربران با خرید فالوور های واقعی، می توانند با سرعت بسیار بیشتری دیده شوند.

خرید فالوور واقعی مناسب است یا خرید فالوور فیک؟

تا به این جای کار از اهمیت خرید فالوور واقعی اینستاگرام به طور کامل مطلع شدیم؛ حال بهتر است از تفاوت های خرید فالوور به صورت واقعی و خرید فالوور فیک مقداری اطلاعات کسب کنیم. به طور کلی فالوور فیک به فالووری گفته می شود که هیچ موجودیت خارجی ندارد؛ به این معنا که فالوور فیک حضوری فعال ندارد و فقط باعث می شود اعداد تعداد فالوور های شما در اینستاگرام افزایش پیدا کنید.

معمولا کسانی که فقط به دنبال افزایش اعتبار و فالوور هستند، اقدام به خرید فالوور فیک می کنند؛ این دسته از افراد اگر اعتباری را هم کسب کنند، با گذشت زمان از دست می دهند. در مقابل خرید فالوور واقعی باعث می شود تا شما با افزایش اعتبار به صورت واقعی رو به رو باشید؛ چرا که فالوور های واقعی، فالوور هایی هستند که حضوری فعال دارند و باعث می شوند تا آمار پست های شما هم بهبود یابند.

در این روز ها الگوریتم اینستاگرام بسیار به حضور فالوور های فیک حساس شده است؛ چرا که فالوور های فیک را در واقع اسپم تشخیص می دهد و حتی اقدام به ریپورت پیج مدنظر می کند؛ بنابراین حتی اگر می خواهید اقدام به خرید فالوور ایرانی کنید، به سمت فالوور واقعی ایرانی بروید.

مزایای خرید فالوور واقعی اینستاگرام

در بخش قبلی با تفاوت های کاربردی میان فالوور های فیک و فالوور های واقعی آشنا شدید؛ حال می خواهیم تعدادی از اصلی ترین مزایای خرید فالوور واقعی را مورد بررسی قرار دهیم. به طور کلی در این روز ها انوع مختلفی فالوور به فروش می روند؛ ولی فالوور های واقعی، دارای مزایای به خصوصی هستند که در ادامه به آن می پردازیم.

  • یکی از اصلی ترین مزایایی که خرید فالوور به صورت واقعی به همراه دارد و در بخش های قبلی هم به آن اشاره کردیم، افزایش فروش محصولات کسب و کار های حاضر در اینستاگرام می باشد. طبیعتا زمانی که اقدام به خرید فالوور می شود، مخاطبان یک کسب و کار هم افزایش پیدا می کنند؛ بنابراین این افزایش مخاطب با افزایش میزان فروش همراه می باشد.
  • یکی از اصلی ترین مزایای دیگر خرید فالوور واقعی افزایش اعتبار می باشد؛ زمانی که فالوور های شما به طور واقعی افزایش پیدا کنند، اینستاگرام به پیج شما توجه بیشتری می کند و لذا اعتبار پیج هم افزایش می یابد.
  • برند هایی که اقدام به خرید فالوور واقعی و خرید فالوور ایرانی می کنند، با سرعت بیشتری دیده و شناخته می شوند؛ زیرا خرید فالوور به صورت واقعی، باعث می شود تا مخاطبان یک برند افزایش پیدا کنند.
  • یکی از اهداف اصلی خرید فالوور بهبود آمار پست های یک پیج می باشد؛ بسیاری از افراد با خرید لایک ایرانی قصد دارند آمار پست های خود را بهبود بخشند؛ اما این دسته از کاربران با خرید فالوور واقعی می توانند، به نوعی با یک تیر دو نشان را هدف بگیرند.
  • خرید فالوور های واقعی به پست های شما کمک می کند تا در صفحه اکسپلور نمایش داده شوند؛ چرا که فالوور های واقعی همان طور که از نامشان پیداست، فالوور های فعال می باشند.

بعد از خرید فالوور واقعی چه اقداماتی باید انجام شود؟

تا به این جای کار به طور کامل با اهمیت خرید فالوور های واقعی و حتی مزایای آن ها رو به رو شدید؛ اما همه چیز به خرید فالوور ختم نمی شود. درست است که خرید فالوور واقعی می تواند در پیشرفت پیج شما تاثیر به سزایی داشته باشد، ولی فعالیت بعد خرید فالوور بسیار مهم است؛ در واقع شما اگر اقدام به خرید فالوور فیک کنید، شاید نیاز نباشد دیگر فعالیت خاصی را داشته باشید؛ ولی بعد از خرید فالوور به صورت واقعی، تازه فعالیت شما آغاز می شود.

اقدام به تولید محتوا کنید

اصلی ترین فعالیتی که بعد از خرید فالوور واقعی باید انجام دهید، تولید محتوا و طراحی قالب مناسب  می باشد. همان طور که می دانید فالوور های واقعی، به طور مرتب اقدام به بررسی پیج شما می کنند؛ چنانچه پیج شما برای فالوور واقعی جذاب به نظر نرسد و نیاز های آن فالوور را برطرف نکند، طبیعتا اقدام به آنفالو شما می کند؛ پس تولید محتوا بعد از خرید فالوور بسیار مهم می باشد.

حتی اگر شما اقدام به خرید فالوور ایرانی کنید، باز هم باید تولید محتوا را انجام دهید؛ در واقع تولید محتوا ترفندی برای نگه داشتن فالوور های واقعی در پیج شما می باشد. سعی کنید اگر صاحب یک برند در اینستاگرام هستید، بعد از خرید فالوور به طور پیوسته محصولات خود را در قالب محتوای عالی معرفی کنید.

به طور طبیعی فالوور جذب کنید

به طور کلی خرید فالوور برای هر پیجی در اینستاگرام می تواند مناسب باشد؛ اما خیلی مهم است که بعد از خرید فالوور واقعی برای پیج اینستاگرام، به طور طبیعی اقدام به جذب فالوور کنید. جذب فالوور با ترفند های رایگان باعث می شود که بعد از خرید فالوور، باز هم شاهد افزایش فالوور های پیج خود باشید.

شما می توانید با استفاده از ترفند هایی نظیر تولید محتوا، استفاده از هشتگ های پربازدید و افزایش نرخ تعامل، فالوور های خود را به صورت طبیعی افزایش دهید. افزایش فالوور به صورت طبیعی باعث می شود تا فالوور های واقعی خریداری شده، حس خوبی را نسبت به پیج شما پیدا کنند.

بهینه سازی پروفایل

یکی از ترفند های کاربردی بعد از خرید فالوور واقعی اینستاگرام، بهینه سازی بیو می باشد. به طور معمول فالوور های خریداری شده سعی می کنند پروفایل شما را مورد بررسی قرار دهند؛ به همین جهت بسیار مهم است که بعد از خرید فالوور های واقعی، به بهینه سازی پروفایل خود بپردازید؛ البته ما پیشنهاد می کنیم این کار را حتی قبل از خرید فالوور انجام دهید. کسانی که اقدام به خرید فالوور ایرانی می کنند، بهینه سازی پروفایل می تواند برایشان خیلی کاربردی باشد.

برای بهینه سازی پروفایل می توانید اقدامات بسیار زیادی را انجام دهید؛ به طور مثال می توانید اقدام به درج یک تصویر پروفایل مناسب کنید؛ حتی پیشنهاد می شود بیو خود را بهینه سازی کنید و از نام کاربری مناسبی برای پیج خود استفاده کنید.

ریزش

خرید فالوور واقعی بدون ریزش به چه معناست؟

در بخش های قبلی با مهم ترین اقدامات بعد از خرید فالوور واقعی اینستاگرام آشنا شدید؛ چنانچه برای اولین بار است که می خواهید اقدام به خرید فالوور کنید، قطعا با واژه ریزش فالوور آشنا نیستید. فرض کنید اقدام به خریداری 5 هزار فالوور واقعی اینستاگرام می کنید و بعد از گذشت مدتی، آن تعداد فالوور تبدیل به هزار عدد می شوند؛ طبیعتا چنین اتفاقی نمی تواند برای هیچ کاربر اینستاگرامی خوشایند باشد.

وقتی از تعداد فالوور های خریداری شده شما این میزان بعد از گذشت مدتی کم می شود، یعنی شما با ریزش فالوور واقعی رو به رو شده اید. به طور معمول کسانی که اقدام به خرید فالوور فیک می کنند، با ریزش فالوور رو به رو می شوند؛ خرید فالوور واقعی معمولا با ریزش فالوور همراه نیست؛ اگر هم ریزش فالوور برای فالوور واقعی اتفاق بیفتد، بسیار از میزان کمی برخوردار می باشد.

معمولا ریزش فالوور به صورت درصدی اتفاق می افتد؛ به این صورت که در طی بازه های زمانی مختلف، درصد های مختلفی از تعداد فالوور های شما کم می شود؛ میزان این درصد بستگی به تعداد فالوور های واقعی شما دارد. برای جلوگیری از ریزش فالوور، سعی کنید حتما فالوور واقعی خریداری کنید و این خرید خود را از پلتفرم های معتبری انجام دهید.

چه نوع فالوور واقعی خریداری کنیم؟

در بخش قبلی به مبحث ریزش فالوور واقعی پرداختیم؛ به طور کلی در این روز ها فالوور های مختلفی برای خریداری وجود دارد. در پلتفرم های مختلف فروش فالوور، شما می توانید اقدام به خرید فالوور ایرانی و خارجی کنید. این که اقدام به خرید فالوور ایرانی یا خارجی کنید، بستگی به حوزه فعالیت پیج شما دارد؛ در هر صورت دقت داشته باشید که هر نوع فالووری می خواهید خریداری کنید، فالوور واقعی باشد.

خرید فالوور فیک هیچ مزیتی برای شما نمی تواند داشته باشد. سعی کنید اگر نیازمند فالوور ایرانی هستید، فقط اقدام به خرید فالوور واقعی ایرانی کنید؛ در این صورت می توانید از هزینه ای که کرده اید، خروجی عالی و مثبتی را دریافت کنید. اگر می خواهید پیج شما بازدهی عالی داشته باشد و سرعت پیشرفت آن افزایش پیدا کند، سعی کنید فقط اقدام به خریدار فالوور های واقعی کنید. 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها