|

بهترین روش خرید فالوور اینستاگرام (در کمتر از 20 دقیقه پیجتان را از فالوور های واقعی و ایرانی پر کنید)

خرید فالوور اینستاگرام یکی از ترفندهایی است که با استفاده از آن می توانید بازدید پیج خود را بالا ببرید همراه‌مان شوید تا با مزیت های دیگر…

لینک کوتاه کپی شد

اگر شما هم اهل خریدهای اینترنتی خصوصا از پیج های اینستاگرامی باشید حتما می دانید که برای این که خدمات خوبی از پیج مورد نظر دریافت کنید و در نهایت تجربه ی خرید لذت بخش و مطمئنی داشته باشید می بایست معیارها و فاکتورهایی را برای آن بررسی کنید. یکی از مهمترین معیارهایی که عموما خریداران آن را در نگاه اول رصد می کنند تعداد فالوورهای آن صفحه است. پس تعداد فالوورها برای یک پیج بیزینسی یکی از مهمترین عامل هاست که صاحبان این کسب و کارها می بایست به آن توجه داشته باشند. در صورتی که شما هم یک صفحه ی خرید و فروش در اینستاگرام دارید می توانید به تبلیغات پاپ اینستاگرام به عنوان یک راهکار برای بالا رفتن آمار فروش و موفقیت صفحه تان فکر کنید. اگر دوست دارید پیج کسب و کارتان موفق شده و درآمدهای خود را افزایش دهید این مطلب را از دست ندهید.

image_f617e9df900a6cd8c8355c7233544edc6f3bf5d2

چرا استفاده از اینستاگرام برای خرید و فروش می تواند کمک کننده باشد؟

پیش از اینکه به خرید فالوور اینستاگرام بپردازیم در نخستین گام می خواهیم ببینیم اصلا چرا می بایست یک پیج اینستاگرام برای کسب و کارمان داشته باشیم و در این اپلیکیشن محصولات یا  خدمات خود را ارائه دهیم. با توجه به اینکه در دوره ای زندگی می کنیم که عصر تکنولوژی لقب گرفته است خیلی خنده دار است که نتوانیم از پتانسیل های تکنولوژی برای کسب و کارمان بهره ببریم و به کمک آن تحولی در آن ایجاد کنیم. همانطور که میدانید این روزها اینستاگرام شبکه ای است که بیشترین تعداد کاربران را به خود اختصاص داده و افراد زیادی با آن سروکار دارند. این بستر جذاب که بر پایه ی اشتراک گذاری عکس و فیلم بنا شده است توانسته است به صاحبان کسب و کارها کمک زیادی در زمینه ی بهبود و توسعه ی فروش محصولاتشان کند.

 اما چه چیزی در اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی وجود دارد که تا این حد کمک کننده است؟ عامل مهمی که در این شبکه های اجتماعی وجود دارد و کمک می کند تا یک کسب و کار موفق شود وجود دنبال کننده ها یا همان فالوورها است که برای پیج شما لایک و کامنت می‌گذارند. هرقدر یک صفحه مخاطبین خاص بیشتری داشته باشد در نتیجه تعداد بازدیدهای آن افزایش پیدا کرده و تعداد افراد بیشتری می توانند این صفحه را دوست داشته باشند و از آن خریدهای خود را انجام دهند. البته ذکر این نکته ضروری است که داشتن تعداد فالوور بالا تنها اولین عامل برای موفقیت است و پس از این که شما موفق به جذب فالوور شدید مهم این است که بتوانید به نحوی آنها را در صفحه ی خود نگه دارید.

چرا دنبال کننده ها و تعداد آنها برای یک صفحه ی اینستاگرامی حائز اهمیت است؟

هیچ وقت در یک شبکه ی اجتماعی این موضوع را فراموش نکنید که دنبال کننده ها به نوعی سرمایه ی شما هستند. چرا که در صورتی که این فرد دنبال کننده از خدمات شما راضی باشد و باگذاشتن کامنت اینستاگرام لایک و شیر کردن پست هاایتان با شما تعامل کنند می تواند به منزله ی یک سفیر تبلیغات برای شما به شمار آمده و محصول شما را برای اطرافیانش تبلیغ کند و در نتیجه به تعداد بازدید کننده ها، دنبال کننده ها و در نهایت مشتری های شما افزوده خواهد شد. هر قدر که شما تعداد فالوورهای بیشتری برای صفحه ی خود داشته باشید به نوعی اعتبار صفحه تان بالاتر می رود. چرا که نخستین چیزی که برای یک صفحه ی بیزینسی توجه ها را جلب می کند تعداد دنبال کننده های آن است که هر قدر بیشتر باشد افراد آن صفحه را معتبرتر به شمار می آورند.

وقتی شما به صفحه ای می روید که فالوور و کامنت های میلیونی دارد به این نتیجه می رسید که حتما این صفحه چیز خوبی برای عرضه دارد که توانسته است این همه دنبال کننده را برای خود به دست بیاورید. لذا شما هم ترغیب می شوید آن را دنبال کرده و حتی در گام های بعدی از محصولات و خدماتش بهره ببرید. پروسه ی جذب دنبال کننده برای صفحه ی اینستاگرام در روال طبیعی خودش بسیار زمانبر بوده و در صورتی که شما یک کسب و کار داشته باشید که بخواهید در مدت زمان کوتاهی آن را توسعه دهید قطعا روش های طبیعی جذب دنبال کننده پاسخگو نخواهد بود بلکه باید از روش های دیگری بهره ببرید. یکی از بهترین این روش ها خرید فالوور اینستاگرام است که می توانید این کار را به وسیله ی سایت ها و مراجعی مانند مای ممبر به انجام رسانید.

انواع فالوورهایی که می توان خرید کدام هستند؟

همانطور که گفتیم یکی از روش هایی که می توان در مدت زمانی کوتاه تعداد زیادی دنبال کننده و تعامل بالا به دست آورد استفاده از خرید فالوور اینستاگرام  و  خرید کامنت اینستاگرام است. این نوع فالوورها به وسیله ی سایت های و مرجع هایی که مخصوص این چنین کارهایی هستند ارائه شده و در انواع مختلفی وجود دارند. نخستین و ارزان ترین روش این کار خرید فالوور فیک است. فالوورهای فیک قیمت بالایی ندارند اما می توانند پس از مدتی برای صفحه ی شما مشکلاتی به وجود آورند. چرا که الگوریتم اینستاگرام آنها را تشخیص داده و اقدام به حذف آنها می کند. این حذف ناگهانی تعداد زیادی فالوور روی پیج شما تاثیرات منفی داشته و حتی می تواند به قیمت از دست دادن فالوورهای واقعی تان نیز تمام شود. روش دیگر این کار خرید فالوور ایرانی است که می توان از آن به عنوان یکی از بهترین راهکارها اشاره کرد.

دقت کنید این فالوورها کاملا واقعی هستند و اکانت هایی فعال داشته و سبب بروز مشکل برای صفحه تان نخواهند شد. البته فالوور خارجی هم قابل خریداری است اما با توجه به الگوریتم های اینستاگرام اگر فالوورهای شما در موقعیت مکانی خودتان و نزدیک به آن باشند برای صفحه ی شما بهتر و کارامدتر است. خرید فالوور ایرانی مزیت های بسیاری برای صفحه ی شما خواهد داشت که در ادامه به آنها می پردازیم. یکی دیگر از کارهایی که می توانید برای توسعه ی پیج اینستاگرامتان از آن بهره ببرید خرید فالوور پاپ آپ است. که در ادامه به آن هم می پردازیم. سایت هایی مانند مای ممبر کلیه ی این نوع فالوورها را برای خرید در اختیار افراد علاقمند قرار می دهند تا بتوانند به نحوی در رشد کسب و کارها کمکی کرده باشند.

ویژگی های فالوور های خریداری شده برای صفحه ی اینستاگرام

اگر در زمان خرید فالوور اینستاگرام به یک سری نکته ها دقت نکنید ممکن است آن بازدهی را که انتظار دارید از کاری که انجام داده اید دریافت نکنید و همین امر می تواند موجب عدم موفقیت شما شوند. نخست این که دقت کنید حتی اگر برای خرید فالوور فیک هم اقدام می کنید این حساب های فیک دارای مشخصه هایی باشند مثلا تعدادی پست را منتشر کرده باشند که در بازه های زمانی مختلف این کار انجام گرفته باشد و یا این که در اپلیکیشن به نوعی فعالیت داشته باشند تا به طریقی بتوان الگوریتم های اینستاگرام را دور زد و از این فالورها برای بهبود پیج کمک گرفت.

نکته مهم دیگری که می بایست حتما به آن دقت زیادی کنید این است که این دنبال کننده ها از نظر لوکیشن در همان منطقه ای باشند که لوکیشن پیج شما نیز هست. چرا که اگر لوکیشن شما ایران باشد اما عمده ی فالوور هایتان از کشورهای دیگر باشند اینستاگرام تشخیص می دهد که این دنبال کننده ها واقعی نیستند و اقدام به حذف انها می کند. لذا در زمان خرید دنبال کننده بهترین کار خرید فالوور ایرانی و البته از نوع واقعی است تا صفحه تان علاوه بر اینکه دارای فالوورهای زیادی می شود تعداد بازدیدهای بیشتری نیز برای خود کسب کند.

مزیت های خرید فالوور ایرانی مای ممبر چیست؟

 هنگامی که شما از مرجع های معتبر مانند مای ممبر اقدام به خرید فالوور اینستاگرام می کنید مزیت هایی را برای صفحه ی خود به ارمغان می آورید که به شرح زیر هستند:

  1. این امر می تواند سبب بالا رفتن تعداد کامنت ها و نیز لایک های سایر دنبال کننده های صفحه تان که واقعی هستند شود
  2. اینگیجمنت ریت صفحه ی کاری تان را به خوبی افزایش می دهد
  3. دیگر با الگوریتم اینستاگرام درگیر نمی شوید چرا که فالوورها از نظر لوکیشن در همان موقعیتی هستند که صفحه ی شما هم در آن است
  4. افزایش میزان فروش به این دلیل که این دنبال کننده ها علاوه بر اینکه واقعی هستند و ایرانی نیز هستند و می توانند در صورت خوب بودن کالاهای شما خریدهای خود را از شما انجام دهند
  5. در مقایسه با درآمدهای آتی که این دنبال کننده ها برای شما به ارمغان می آورند هزینه ی پرداختی برای خرید آنها قابل چشم پوشی بوده و بیشتر به دید سرمایه گذاری می بایست به آنها نگاه شود.
  6. سبب بالا رفتن اعتبار پیج مورد نظر شده و در چشم بازدید کننده ها صفحه ی مورد نظر به صفحه ای معتبر تبدیل می شود.

فالوور پاپ آپ چیست؟

یکی دیگر از انواع خرید فالوور اینستاگرام خرید فالوور های پاپ آپ هستند. این نوع فالوورهای به وسیله ی تبلیغاتی به همین نام به صفحه ی شما وارد می شوند و حضوری کاملا خود خواسته و بدون اجبار دارند. این دسته از دنبال کننده ها تبلیغات پاپ آپ را مشاهده می کنند و در صورتی که تبلیغ مورد نظر برای آنها کاربردی باشد یعنی در زمینه ی نیازهای وی باشد روی آن کلیک نموده و به صفحه ی اینستاگرام مورد نظر هدایت می شوند.

از جمله بزرگترین مزیت های فالوور پاپ آپ این است که با توجه به این که این فالوورها به خواست خود وارد صفحه ی مورد نظر میشوند دیگر صفحه ی شما با ریزش فالوور مواجه نخواهد شد. چرا که در سایر روش های خرید فالوور اینستاگرام اکانت ها به نوعی مجبور به فالو می شوند در صورتی که در فالوورهای پاپ آپ هیچ اجباری برای دنبال کردن صفحه ی مورد نظر نیست. پس به طور کلی اگر به دنبال در اختیار داشتن فالوورهایی واقعی و با کیفیت بالا هستید که بازدهی خوبی برای صفحه ی شما به ارمغان بیاورند بهترین کار خرید فالوور های پاپ آپ است. از جمله مزیت هایی که برای فالوورهای پاپ آپ وجود دارد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

image_c5e6521f8a3ebf7c0e805108bb463e164adc6b8a

  1. امکان ریزش و کاهش تعداد فالوور های خریداری شده در این روش از سایر روش ها بسیار کمتر است.
  2. تعداد لایک ها و بازدیدهای پست های شما را به خوبی افزایش می دهند و در نتیجه می توانند راه شما را به سوی اکسپلور هموار کنند.
  3. بازده آن از بقیه ی روش ها به شدت بالاتر است.
  4. فالوور پاپ آپ پتانسیل تبدیل شدن به یک مشتری دائمی را دارد که البته این امر کاملا بستگی به کیفیت صفحه ی شما و محتوایی که تولید می کنید دارد.

خرید فالوور اینستاگرام را از چه سایت هایی انجام دهیم؟

همانطور که پیشتر هم گفتیم برای خرید فالوور اینستاگرام می توانید از سایت ها و مراجعی که برای این کار وجود دارند استفاده کنید. اما از میان این همه سایت کدام را باید انتخاب کنیم که بهترین بازدهی ممکن را برای صفحه مان به ارمغان بیاورند؟ بهترین کار این است که به دنبال مراجعی برویم که از اعتبار بالایی در این زمینه برخوردار باشند. اما چگونه می توان تشخیص داد کدام سایت دارای اعتبار بیشتری است؟ بطور کلی یک سایت خوب برای خرید فالوور اینستاگرام  مانند مای ممبر می بایست این مشخصه ها را دارا باشد:

  • با خریداران کاملا صادق و شفاف برخورد کند و از دادن وعده و وعیدهای دروغین بپرهیزد.
  • به خریدار در مورد احتمال کم شدن و ریزش این فالوورها هشدار بدهد و حتی درصد آن را هم با توجه به تجربه های قبلی به صورت حدودی و تقریبی مشخص کند.
  • در مورد زمانی که نیاز است تا این فالوورها اثر خود را بر صفحه ی مورد نظر بگذارند و  بازدهی خود را نشان دهند مفصلا با خریدار صحبت کند.
  • هرگاه صحبت از تضمین دادن به وسط آمد بدانید یک جای کار می لنگد چرا که تا یک جایی تعداد فالوورها ملاک هستند و از جایی به بعد این کیفیت صفحه ی شما و محتوای تولیدی تان است که می تواند فالوور را نگه دارد و به مشتر تان تبدیل کند.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها