|

حاشیه های جلسه هیات دولت؛ از لباس ایتالیایی رئیس جمهور تا کنایه رئیس بانک مرکزی

آخرین جلسه هیات دولت در سال ٩٩ با بارش شدید باران همراه بود که حاشیه های خاصی نیز به همراه داشت.

لینک کوتاه کپی شد

آخرین جلسه هیات دولت در سال ٩٩ در محیط باز برگزار شد. سخنرانی رییس‌جمهوری در آخرین جلسه هیات دولت در سال ٩٩ با محوریت فعالیت های دولت در زمینه مهار ویروس کرونا و بهبود شرایط اقتصادی در سال پیش رو که با بارش شدید باران همراه بود حاشیه های خاصی نیز به همراه داشت. بارش شدید باران در زمان برگزاری این نشست، منجر به خیس شده کابینه دولت شد به طوری که حسن روحانی در پایان سخنانش به شوخی به وزیران گفت: “تا کامل خیس نشده‌اید، نکته پایانی را بگویم.”

رئیس کل بانک مرکزی با انتشار ویدئویی از جلسه اخیر هیات دولت، به حواشی برگزاری این نشست خبری واکنشی کنایه‌آمیز نشان داد. همتی در اینستاگرام خود نوشت: قبل از نشستن، به برنامه‌ریزان عزیز در دولت عرض کردم بارش باران در این هوا حتمی است ولی مثل برخی از تذکراتم در دولت جدی گرفته نشد.

lebas-1

همچنین بارش شدید باران و وزش باد، منجر به کنار رفتن لباس آقای روحانی و مشخص شدن ایتالیایی بودن لباس آقای رئیس جمهور شد که این نکته از چشم عکاسان این نشست دور نماند. البته این نخستین حاشیه مربوط به خارجی بودن لباس های رئیس جمهور فعلی نیست؛ پیش از این نیز، حضور آقای روحانی در محموعه توچال، در حالی که یک لباس ورزشی  از برند Under Armor، ساخت کشور آمریکا به تن داشت بسیار خبرساز شده بود.

کفشهایآذریجهرمیسوژهشد

حاشیه های مربوط به لباس های دولت تدبیر و امید فقط به رئیس جمهور مربوط نمیشود و پیش از این کفش های وزیر جوان روحانی نیز به سوژه داغ شبکه های مجازی تبدیل شده بود. در تصویر منتشر شده از حضور محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات، در نماز جمعه تهران کفش های وی که به گمانه زنی های کاربران فضای مجازی از جنس “چرم گراز” بوده و از ارزش بسیار زیادی برخوردار بوده اند، با حاشیه های فراوانی در فضای مجازی روبرو شد. البته وزیر جوان کمی بعد با تکذیب این موضوع، اعلام کرد کفش هایش از جنس معمولی بوده و آنها را با قیمتی حدود سیصد هزار تومان خریداری کرده است.

منبع: روزیاتو

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها