|

بایدن بار دیگر درباره هریس گاف داد!

جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا برای چندمین بار در سخنانش به کامالا هریس، معاون خودش با عنوان "رئیس جمهور" اشاره کرد.

لینک کوتاه کپی شد

اینکه رئیس جمهوری آمریکا در سخنانش لغزش زبانی و گاف داشته باشد، امر غیرمعمولی نیست و قبلا بارها پیش آمده که او در یادآوری اسامی و یا حقایقی بسیار روشن سردرگم شود. به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا برای چندمین بار در سخنانش به کامالا هریس، معاون خودش با عنوان "رئیس جمهور" اشاره کرد. این سخنان بایدن در کنفرانس خبری پنجشنبه درباره برنامه واکسیناسیون آمریکا مطرح شد.

بایدن پیش از آنکه متوجه شده و صحبتش را متوقف کند، گفت: "اکنون زمانی که من و رئیس جمهور هریس...." او پس از وقفه‌ای گفت: همین اواخر که ما تور مجازی به یک مرکز واکسناسیون در آریزونا داشتیم، یکی از پرستاران که به مردم واکسن تزریق می‌کرد، گفت هر تزریق در واقع نشانگر یک دوز امید است.

کاربران شبکه توییتر سریعا به این گاف واکنش نشان دادند؛ برخی از آن متعجب نشدند چون این اولین گاف بایدن نبوده و برخی هم آن را نتیجه سن بایدن دانستند. یکی از کاربران نوشت: اشتباهات تقریبا روزانه.... آیا تا به حال رئیس جمهور دیگری بیش از یک بار چنین خطایی داشته است؟

کاربر دیگری نوشت: به او مهلت بدهید، او هر چیزی را می‌خواند. شاید او فقط به یک عینک نیاز دارد؟! این اولین باری نیست که بایدن به معاون خودش ارتقای درجه می‌دهد. او ماه دسامبر هم کامالا هریس را "رئیس جمهوری منتخب" نامیده بود.

منبع: ایسنا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها