|

(عکس) این مرد با لباس زنانه وارد خانه مردان می شد!

پلیس سیستان و بلوچستان وقتی سارق را دستگیر کرد ناگهان متوجه شد که این سارق زن نما مرد است.

لینک کوتاه کپی شد

زن سارق  خانه های زابلی ها مرد از آب درآمد و به دام پلیس افتاد.

فرمانده انتظامی زابل از دستگیری سارقی خبر داد که با پوشش زنانه به پرسه‌زنی در مناطق مسکونی و سرقت اموال موجود در حیاط منازل شهروندان اقدام می‌کرد.

سرهنگ احمد ثمره حسینی اظهار داشت: در پی وقوع سریالی چند فقره  سرقت  اموال موجود در حیاط منازل شهروندان در سطح شهر زابل موضوع شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل افزود: در این رابطه مأموران دایره تجسس کلانتری با جمع‌آوری سرنخ‌های موجود و در پی تحقیقات تخصصی خود، فرد سارقی را که با پوشش زنانه به سرقت اموال منازل شهروندان اقدام می‌کرد شناسایی کردند.

مرد سارق در پوشش زنان در منطقه سیستان دستگیر شد

وی تصریح کرد: این سارق برای گمراه ساختن شهروندان با  لباس زنانه در مناطق مسکونی پرسه زنی می کرد و منازلی که درب ورودی آنها باز بود را انتخاب و اقدام به سرقت اموال موجود در حیاط این منازل می‌کرد.

ثمره حسینی تصریح کرد: مأموران پس از شناسایی متهم برای حصول اطمینان، او را به صورت نامحسوس تحت کنترل خود قرار داده و موفق شدند سارق را در حین سرقت یک دستگاه دوچرخه از منزل یک شهروند دستگیر کنند.

متهم پس از انتقال به کلانتری به فعالیت بزهکارانه خود اعتراف و در تحقیقات تکمیلی پلیس به 8 فقره سرقت اموال منازل شهروندان با شگرد فوق اعتراف کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها