|

چند سوال مهم که پیش از خرید فالوور واقعی اینستاگرام باید پرسید ؟

فالوور مهم‌ترین عنصر یک پیج اینستاگرامی است. بنابراین مهم است که تعداد فالوورهای ما بالا باشد. اما نه هر نوع فالووری!

لینک کوتاه کپی شد

با توجه به گسترش استفاده از اینترنت پرسرعت و شبکه‌های اجتماعی بین مردم، حضور کسب‌و‌کارها در این بستر ضروری است. افراد از طریق تولید محصول در خانه و یا تبلیغات هم از طریق اینستاگرام کسب درآمد می‌کنند. در این میان برای این که افراد درآمد بیشتری کسب کنند، تمایل دارند تا فالوورهای بیشتری داشته باشند. یکی از این روش‌ها خرید فالوور اینستاگرام است. اما این کار چه تاثیری در کسب‌و‌کار شما در اینستاگرام خواهد داشت. تا پایان این نوشته همراه ما باشید تا به این سوالات پاسخ دهیم.

چطور می‌توان فالوور اینستاگرام را افزایش داد؟

طی این سال‌های افزایش استفاده از اینستاگرام، ده‌ها راه و روش برای افزایش فالوور صفحات اینستاگرامی هم ایجاد شده. برای مثال یکی از آن‌ها اینفلوئنسر مارکتینگ است. شما با پرداخت پول به افرادی که پیج‌های پرطرفدار دارند، تبلیغ خود را خواهید کرد و به این ترتیب در معرض دید افراد زیادی قرار خواهید گرفت. اما این کار هزینه‌های زیادی در بر دارد.

لذا این نوع از تبلیغ برای کسانی که در ابتدای راه‌اندازی کسب‌و‌کارشان هستند، امکانپذیر نیست. از سویی دیگر یک اشتباه کوچک در برنامه ریزی چنین تبلیغاتی منجر به بی نتیجه ماندن آن خواهد بود. روش‌‎های دیگری هم برای جذب فالوور در اینستاگرام وجود دارد که برخی از آن‌ها تولید محتوای جذاب، برگزاری مسابقه، تبادل و ... است.

اما تمام این روش‌ها برای بازدهی نیاز به مدت زمان زیاد دارند. به همین دلیل پیشنهاد ما برای کسانی که نیاز به جذب فالوور فوری دارند، خرید فالوور است. خرید فالووری که واقعی باشد یکی از بهترین راه‌حل‌ها برای افرادی است که دوست دارند کسب‎‌و‌کار خود را گسترش دهند.

 

خرید فالوور واقعی

چرا باید خرید فالوور واقعی بدون ریزش داشته باشیم؟

فالوور مهم‌ترین عنصر یک پیج اینستاگرامی است. بنابراین مهم است که تعداد فالوورهای ما بالا باشد. اما نه هر نوع فالووری! برخی از افراد فکر می‌کنند که خرید فالوور فیک هم می‌تواند برای آن‌ها مفید باشد در صورتی که این گفته به هیچ وجه صحیح نیست. فالوور واقعی می‌تواند به یک مشتری واقعی تبدیل شود و از محصولات یا خدمات شما خریداری کند.

اگر پیج فروش محصولات به صورت آنلاین دارید، لازم است بدانید که فالوور واقعی و فعال برگ برنده‌ی شما در مقابل خیل عظیم رقیبان است. بنابراین ضروری است که در اسرع وقت تا جایی که می‌توانید فالوور واقعی به پیج خود اضافه کنید.

در حالی که فالوور فیک چیزی جز یک عدد نیستند اما فالوور واقعی می‌تواند به صورت نمایی منجر به افزایش تعداد فالوورهای پیج شما شود. این اتفاق چطور رخ می‌دهد؟ اینستاگرام برای این که متوجه شود کدام پیج‌ها ارزش این را دارند که در بخش اکسپلورر قرار بگیرند، به تعداد لایک‌ها و کامنت‌های پست‌ها نگاه خواهد کرد. هنگامی که شما فالوور واقعی بیشتری داشته باشید، تعداد لایک و کامنت‌های شما هم افزایش می‌یابد. چرا؟ چون فالوورهای خریداری شده اکانت‌های ساخته شده توسط انسان‌های واقعی  است که به صورت روزانه در اینستاگرام فعالیت دارند.

آیا پیج‌هایی که تبلیغ می‌گذارند هم باید از تکنیک خرید فالوور اینستاگرام استفاده کنند؟

بله. روش کسب درآمد این گونه پیج‌ها قرار دادن تبلیغ سایر افراد است و در ازای تعداد بازدیدی که می‌گیرند، پول دریافت خواهند کرد. کسب درآمد به این روش منوط به این است که فالوورهای بیشتری داشته باشند. ادمین این صفحات با خرید فالوور واقعی و با داشتن تعامل خوب با مخاطبین منجر می‌شوند که افراد زیادی خواهان تبلیغ از طریق پیج آن‌ها شوند.

به طور کلی می‌توان گفت که پیج‌های تبلیغاتی بیشترین نیاز را به فالوور واقعی دارند. اگر فالوورهای موجود در این پیج‌ها از نوع فیک یا ربات باشند، در نتیجه میزان تعامل پایین خواهد آمد و تمام هزینه‌هایی که برای بالاآمدن پیج انجام شده به هدر خواهد رفت.

خرید فالوور واقعی برای کدام پیج‌ها ضروری است؟

در ابتدا باید بدانیم که تفاوت بین فالوورهای واقعی و فالوور فیک در چیست. همانطور که پیشتر گفتیم فالوورهای واقعی افرادی مثل من و شما هستند که اقدام به راه اندازی یک پیج در اینستاگرام کرده اند و در این فضا فعالیت می‌کنند. در مقابل فالوورهای فیک توسط ربات‌ها یا شماره‌های مجازی ساخته شده که هیچ فعالیتی در اینستاگرام ندارند. اگر کسب و کار شما به شیوه‌ای است که فقط نیاز به بالا بردن عدد فالوورهایتان دارید می‌توانید از فالوور فیک استفاده کنید. در غیر این صورت پیشنهاد قطعی ما استفاده از فالوورهای واقعی است . به این خاطر که اگر پست‌ها و استوری‌های شما به اندازه‌ی کافی جالب باشد به آن‌ها واکنش نشان خواهند داد.

نکته‌ی مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که با توجه به این که الگوریتم‌های اینستاگرام هر روز هوشمندتر می‌شوند لذا ممکن است فالوورهای فیک را به راحتی شناسایی کرده و آن‌ها را از لیست فالوورهای شما پاک کند و هزینه‌های شما به هدر رود. از سویی دیگر فالوورهای فیک به هیچ وجه ریزش ندارند زیرا ربات‌ها قابلیت تشخیص این که محتوای این پیج مورد علاقه شان است یا خیر را نخواهند داشت. اما فالوورهای واقعی که خریداری کرده اید ممکن است به علت عدم علاقه به موضوع پیج، شما را آنفالو کنند. اصولا برای هر مقدار از فالووری که خریداری می‌کنید حدود 5 تا 20 درصد ریزش پیش بینی می‎شود.

آیا خرید فالوور فیک ارزش دارد؟

پاسخ به این سوال به نوع کسب و کار شما بستگی دارد. اگر تنها نیاز شما افزایش تعداد نمایشی فالوورهاست، خرید فالوور فیک می‌تواند برای شما مناسب باشد. در غیر این صورت خیر. فالوورهای فیک از قیمت پایین‌تری برخوردارند اما همانطور که پیشتر بیان کردیم، اینستاگرام برای جلوگیری از انجام کارهای غیرقانونی اقدام به حذف فالوورهای فیک می‌کند. لذا این امکان وجود دارد که فالوورهای فیک شما را پاک کند. در هر صورت اگر نیاز به فالوور نمایشی و بدون ریزش دارید، پیشنهاد ما استفاده از فالوور فیک است.

این روزها کاربران اینستاگرام هوشمندتر از هر زمان دیگری شده اند. ممکن است برخی از فالوورهای واقعی شما کنجکاو شوند و لیست فالوورهای شما را برای اطمینان بیشتر بررسی کنند. از آنجایی که بیشتر فالوورهای فیک دارای اسامی عجیب و غریب و یوزرنیم‌های بی‌معنی هستند، لذا کاربران باهوش متوجه این موضوع شده و ممکن است به طول کلی اعتماد خود نسبت به شما را از دست بدهند.

اگر از طریق اینستاگرام اقدام به فروش محصولات خاصی می‌کنید، پیشنهاد قطعی ما استفاده از فالوور واقعی است که می‌تواند با شما تعامل داشته و به پست‌ها و استوری‌های شما واکنش نشان داده و حتی از شما خرید کند.

چرا فعالیت در اینستاگرام مهم است؟

اینستاگرام محبوب‍‌ترین شبکه‌ی اجتماعی نه تنها در ایران بلکه در کل جهان است. بیش از 1 میلیارد نفر در آن عضویت داشته و بیش از 70 درصد از این 1 میلیارد به صورت روزانه در آن فعالیت دارند. در ایران بیش از 30 میلیون نفر از این شبکه‌ی اجتماعی استفاده می‌کنند. لذا اهمیت استفاده و فعالیت در آن کاملا واضح و مبرهن است. بازاری میلیونی که در هر ساعت از شبانه روز می‌تواند از مشتریان خود پذیرایی کند. در واقع اینستاگرام مانند یک فروشگاه مجازی است که کاملا رایگان در اختیار شما قرار گرفته است. به خوبی می‌دانید که اگر قصد برپایی فروشگاه الکترونیکی به صورت سایت داشته باشید بایستی به صورت ماهانه یا سالانه هزینه‌ی هاست و دامنه بپردازید که با گسترش کسب و کار این هزینه‌ها سر به فلک خواهد کشید. اما اینستاگرام این فضای گسترده را به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار داده است.

از سویی دیگر اگر در اینستاگرام فعالیت داشته باشید، می‌توانید مرزهای فروش خود را به خارج از کشور هم گسترش داده و درآمد دلاری داشته باشید. البته انجام این کار تا حدودی سخت است اما به هیچ وجه نشدنی نیست. اولین قدم برای راه اندازی یک پیج بین المللی این است که فالوور خارجی بخرید.

هنگامی که یک فروشگاه در شبکه‌ی اجتماعی خصوصا اینستاگرام داشته باشید با مشتریان خود ارتباط صمیمی‌تر و نزدیک‌تری خواهید داشت. مشتریان به شیوه‌های ساده‌تری می‌توانند با شما ارتباط برقرار کنند. برای مثال تقریبا همه‌ی افراد کارکردن با اینستاگرام را بلد هستند اما همه نمی‌توانند وارد سایت شده و خرید خود را از طریق سایت انجام دهند. از سویی دیگر از آنجایی که اینستاگرام از محتوای ویدئویی بهره می‌برد و این نوع از رسانه بیشتری جذابیت را بین عموم مردم دارد، لذا جذب مخاطب از این طریق بسیار ساده‌تر از شیوه‌های دیگر است.

فالوور ایرانی و واقعی را از کجا می‌توان خرید؟

اولاَ تشکر می‌کنیم که تا به این جای مطلب با ما همراه بودید و امیدواریم که به پاسخ پرسش‌هایتان رسیده باشید. اما واقعا از کجا می‌توان با اطمینان خاطر فالوور ایرانی خرید؟ حقیقتا سایت‌های زیادی اقدام به فروش فالوور می‌کنند. اما از آن‌جایی که ممکن است برخی از افراد سودجو اقدام به فروش فالوور به صورت فیک یا با استفاده از شیوه‌های کلاهبرداری کنند لذا پیشنهاد ما این است که حتما خرید خود را از طریق سایت‌های معتبر مانند دیجی فالوور انجام دهید.

برای این که از کیفیت کار دیجی فالوور مطمئن شوید، کافی است که نگاهی به نظرات مشتریان قبلی این مجموعه بیاندازید. از سویی دیگر ضمانت بازگشت وجه دیجی فالوور نشان دهنده‌ی وضعیت خدمت رسانی این سایت است. با ثبت سفارش در این سایت در کمتر از چند دقیقه افزایش فالوورهای واقعی و ایرانی شما شروع خواهد شد.

دیجی فالوور توصیه اکید می‌کند که اگر اقدام به خرید فالوور از سایر سایت‌ها می‌کنید، به هیچ وجه اقدام به ارائه پسورد نکنید تا امنیت پیج شما با خطر مواجه نگردد.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها