|

عکس لو رفته 3 بازیگر زن به همراه 3 همسرشان در کیش!

عکس بهاره رهنما، نیوشا ضیغمی و الهام حمیدی به همراه همسرشان در کیش

لینک کوتاه کپی شد

بهاره رهنما، نیوشا ضیغمی و الهام حمیدی مدتی است در صفحه رسمی اینستاگرامشان لایو می گذارند و خوشگذرانی شان را در کیش به رخ مردم می کشند، این سه بازیگر امروز در صفحه رسمی اینستاگرامشان عکسی منتشر کردند که این عکس ها مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت.

در ادامه شما می توانید عکس مربوط به سه بازیگر معروف را در زیر متن مشاهده نمایید:

style_honarmandan__1616246688_1

حواشی مربوط به مسافرت 3 بازیگر معروف

در حالی که کلیه دستگاه های اجرایی کشور به کمک رسانه ملی با تشویق مردم به در خانه ماندن و پرهیز از سفرهای غیرضروری در ایام نوروز سعی در کنترل موج بعدی کرونا در کشور دارند اما سه بایگر زن مشهور سینما با انتشار عکس های خود و همسرانشان در جزیره کیش و شوآف عجیب در این زمینه به نوعی بر خلاف تلاش ها برای عدم سفر در تعطیلات نوروز حرکت کردند و به نوعی باعث تحریک مردم به سفر در این روها به نقاط مختلف کشور شدند.

نیوشا ضیغمی، الهام حمیدی و بهاره رهنما سه بازیگری هستند که با انتشار عکس های مختلف خود دز سفر به جزیره کیش و نمایش خوش گذرانی های خود در این جزیره با یک کار غیرفرهنگی و غیراخلاقی بسیاری از مردم عادی را به این باور رساندند که اگر سفر برای این موجودات مجاز است چرا ما به سفر نرویم؟

متاسفانه در شرایط حساسی که کشور از حیث کنترل شیوع ویروس کرونا سپری می کند، بر طبق گزارشات سفرهای نوروز، بین ۲۰ تا ۳۰ درصد شاهد افزایش سفرهای نوروزی نسبت به سال گذشته هستیم و این در حالیست که قدرت ویروس کرونای انگلیسی به مراتب بیشتر از نوع عادی آن است و در صورت ادامه این روند در روزهای آتی، هفته های وحشتناکی در انتظار کشور خواهد بود.

اکنون برخورد شدید با این سه بازیگر هنجارشکن به خواسته عمومی بسیاری از مردم تبدیل شده است چرا که با تبلیغ و تحریک به سفر رفتن در این روزهای حساس به نوعی جان بسیاری از هم وطنان را به خطر انداخته اند.

به نظر می رسد ممنوع العالیت شدن این سه بازیگر حداقل مجازاتی است که می توان برای هنجارشکنان کرونایی در حوزه فرهنگ(!) متصور بود

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها