|

خبر خوش درباره افزایش حقوق بازنشستگان در سال 1400

آخرین وضعیت متناسب سازی و افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۰ مشخص شد.

لینک کوتاه کپی شد
2

نوبخت با اشاره به پرداخت یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان علی‌الحساب به بازنشستگان در ۲۹ اسفند، گفت: بر اساس قولی که در زمینه آغاز مرحله بعدی همسان سازی به بازنشستگان دادیم پرداخت انجام و در سال ۱۴۰۰ هم در جهت همسان سازی حقوق‌ها این روند ادامه خواهد یافت.

آخرین وضعیت متناسب سازی و افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۰ مشخص شد. مرحله اول افزایش حقوق بازنشستگان و متناسب سازی حقوق بازنشستگان در مرداد ماه سال 99  اجرا شد و بعد از آن مجدد افزایش حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری در مهرماه متناسب شد.خبر جدید درباره افزایش حقوق بازنشستگان و همسان سازی حقوق بازنشستگان را با هم می خوانیم.

توضیحات مهم محمدباقر نوبخت درباره افزایش حقوق بازنشستگان

«محمدباقر نوبخت» درباره پرداخت یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان علی الحساب به بازنشستگان در آخرین ساعات ۲۹ اسفند گفت: بر اساس قولی که به بازنشستگان در زمینه آغاز مرحله بعدی همسان سازی بازنشستگان در اسفندماه ۱۳۹۹ داده بودیم این پرداخت انجام شد.

وی ادامه داد: در مردادماه کاری را برای همسان سازی بازنشستگان تامین اجتماعی و در مهرماه هم برای بازنشستگان کشوری و لشگری انجام دادیم.

نوبخت با اشاره به اینکه صندوق تامین اجتماعی خارج از دولت و دو صندوق دیگر در داخل دولت هستند گفت: با توجه به تفاوتی که در پرداخت‌های این دو مجموعه صندوق رخ داد، بعد از اینکه متوجه شدیم به یک توافقی رسیدیم و به بازنشستگان تامین اجتماعی هم قول دادیم که در اسفندماه این مرحله دوم همسان سازی را آغاز می‌کنیم. به همین جهت، مبلغ یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به حساب سه میلیون و ۶۰۰ هزار نفر از اعضای این صندوق واریز شد.

منبع:فردا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    دلیل تکرار خبر های موعد گذشته چیست؟

  • ناشناس ارسالی در

    چراتوضیح تکراری والکی میدهید شمابفرماییدسال 1400حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی فلان مبلغ می باشد،1200اسفندماه که برای پارسال بود،ماهنوزحقوق نگرفتیم همه چیز گران شد

  • علیرضا یعقوبی ارسالی در

    بخدا اینقدر حرف تکراری ودروغ گفتید که دیگر ادم حرف زدن را بیفایده میداند بابا ۱۲۰۰ در اسفند ماه بحساب مستمری بگیران ریخته اید اولا ممنون وتشکر .حال اینقدر در مورد ان حرفزده شده که ارزش ان بیشتر از ۱۲۰۰ شده.خلاصه همه راسرکار گذاشته .

  • فاطمه اصغری ارسالی در

    سلام میگم چرا حقوق خرداد پرداخت نکردید ما هزار تا مشکل داریم قسط وقرض داریم

  • ۷ ارسالی در

    م

  • محمدعلی.کمالی ارسالی در

    چراحقوق.خردادنیامده.براچی.مکرشماخرج.ندارید

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها