|

همه چیز در رابطه با آنتالیا

آنتالیا دروازه شرقی به ریویرای ترکیه و یکی از بهترین صفحه های پرتاب برای کشف ساحل فیروزه است.

لینک کوتاه کپی شد

آنتالیا دروازه شرقی به ریویرای ترکیه و یکی از بهترین صفحه های پرتاب برای کشف ساحل فیروزه است. در تور آنتالیا در سواحل زیبای آن آفتاب بگیرید ، در خرابه های یونانی و رومی کاوش کنید و در بازارهای کالیچی به دنبال خرید ارزان باشید.

چرا الان؟

آنتالیا با تاریخی به عمق امواج فیروزه ای در ساحل آن ، دروازه شرقی ورود به ریویرای ترکیه و تمام غنائم آن است. این شهر که در میان کوه های برجسته برج ثور و سواحل شنی در امتداد مدیترانه قرار دارد ، مکان های زیادی برای کشف بر خلاف تور استانبول دارد.

img-article-1564828166

 

روز خود را با یادگیری تاریخ منطقه که 2000 سال طول می کشد شروع کنید. برای آمفی تئاتر عظیم به سمت ویرانه های یونانی-رومی بروید ، از ستون های معبد معبد آپولو آنتالیا(کادو کلئوپاترا) دیدن کنید یا ستون های Cirali را ببینید تا ویرانه های یونان باستان شهر باستانی الیمپوس آنتالیا ترکیه (The Ancient Ruins of Olympos  ) ادامه دهید. آنتالیا مانند چاپ کاتالوگ با کیفیت است. برای یک پدیده طبیعی ، برای کوه "Chimaera" خط قرنیزی ایجاد کنید تا "شعله های ابدی" را ببیند - آتش ناشی از گازهایی که به طور طبیعی در حال فرار از صخره هستند یا به گفته افسانه ها ، توسط هیولای Chimaera پخش می شود را از نزدیک با تور ارزان آنتالیا بازدید کنید.بعد از ظهر ، بین آفتاب گرفتن در ساحل معروف کلئوپاترا Kleopatra یا رفتن به داخل کشور برای کاوش در کوه ، توقف در روستاهای دور افتاده در دره Dim Çayi و غرق شدن در رودخانه Dim اگر به اندازه کافی شجاعت دارید (آب بسیار سرد است) را انتخاب کنید. . پس از گذراندن یک روز خوب ، به خود جایزه آفتاب در آلانیا ، منطقه بندر آنتالیا را بدهید که عصرها زنده می شود.

 

img-article-1560309584

از دست ندهید:

با یکی از سریع ترین تله کابین های اروپا به قله کوه Tahtalı Da Take بروید ، جایی که با 7،750 فوت ، چشم اندازهای آنتالیا را مشاهده خواهید کرد. برای سفرهای دیدنی و جذاب تر ، به آبشارهای Düden بروید که قبل از ریختن در مدیترانه در میان سبزه های سرسبز حرکت می کند.

آبشار دودن:

این آبشار در آنتالیا در منطقه کالپوزکالدیران Karpuzkaldıran 14 کیلومتری آنتالیا و با ماشین 20 دقیقه فاصله دارد. و در این منطقه شما با 2 آبشار به نامهای(Upper و Lower ) روبرو خواهید شد که تقریبا 8 کیلومتری با یکدیگر فاصله دارد.ارتفاع آبشارها به ترتیب 20 و 40 متر است که آب زیبا و آبی آنها به دریای مدیترانه سقوط می کند.

در کنار آبشار Upper یک پارک تفریحی مناسب پیک نیک و یک غار زیبا به نام دلیک ماگارسی "" Dilek Magarasi 40 متری قرار دارد ورزشهای مانند قایق رانی از ساحل لارا به سمت آبشار و غواصی و شیرجه و زیپلاین از دیگر ورزشهای این منطقه است که می توانید با هزینه تقریبا بالا از آنها استفاده کنید

چه کسی را با خود ببرید

بیشتر آنها در منطقه قدیمی شهر باستانی کالئیچی اقامت می کنند ، جایی که مسیرهای پر پیچ و خم و خیابان های سنگفرش شده یک مکان زیبا برای خرید است. دوستی را انتخاب کنید که بتواند یک خرید خوب را پیدا کند ، این شهر به بازارهای صنعتگرانه اش معروف است که از طلا و جواهر و لباس تا کالاهای خانگی می فروشد.

کی بریم؟

اواخر ماه آوریل برای دمای گرم و ازدحام کمتر جمعیت می توانید تور آنتالیا خود را از توریاب انتخاب کنید و به شهر ساحلی آنتالیا بروید. به طور کلی فصل های آنتالیا به ماه های میلادی به شرح زیر است:

  1. بهار آنتالیا از ماه (مارس تا مه) ادامه دارد.
  2. تابستان آنتالیا از ماه (ژوئن تا آگوست) ادامه دارد.
  3. پاییز آنتالیا از ماه (سپتامبر تا نوامبر) ادامه دارد.
  4. زمستان آنتالیا از ماه (دسامبر تا فوریه) ادامه دارد.

 

1

کجا بمانم؟

در ویلا محل ، هتلی در دامنه تپه که با باغ های زیتون و درختان فرانجیپانی مشرف به خلیج کالکا احاطه شده است اقامت کنید . در کنار استخر بی نهایت تنبل شده ، در کافه ساحل Mahal کوکتل میل کنید و در رستوران ویلا محل غذای سنتی میل کنید.به طور کلی سمت لارا را مسافران تور آنتالیا انتخاب می کنند چرا که دسترسی خوبی به فرودگاه و سیستم حمل و نقل دارد و اکثر هتل های خوب نزدیک مرکز شهر در یک راستا قرار دارند و قسمت بلک مخصوص گلف بازان است که هتل های آن با فاصله 30 تا 60 دقیقه لارا قرار دارد.کمر آنتالیا هم مخصوص افرادی می باشد که عاشق سرسبزی هستند.

به احتمال زیاد به ...

مهمانی در کمر ، منطقه پر سر و صدا آنتالیا. در یکی از کافه ها از یک کوکتل لذت ببرید ، یا اگر بیشتر اهل غذا هستید ، به جستجوی غرفه های غذایی بپردازید که پنکیک های خوش طعم گزلمه ، خوشمزه و پر از سیب زمینی ، پنیر یا گوشت را می فروشند.

وسایل ضروری برای همراه داشتن

لباس میدی چاپ گل شیلا اصلاحات مناسب تابستان است. خنک و هوا برای کاوش در ویرانه های روم ، و گزینه ای زیبا برای شام شب و نوشیدنی است.

چگونه می توان به آنجا رسید

مستقیماً به فرودگاه آنتالیا پرواز کنید. پروازهای دیگر فقط باعث خستگی شما می شود ولی پرواز مستقیم لدت سفر شما را چند برابر می کند

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها