|

معرفی هتل تایتانیک سیتی استانبول

هتل تایتانیک‌ سیتی تقسیم استانبول، یکی از بهترین هتل‌های استانبول است که نباید آن را در سفر خود ازدست دهید.

لینک کوتاه کپی شد

استانبول شهری توریستی و پررفت‌وآمد است که سالانه گردشگران زیادی را از اقصی‌نقاط جهان به خود جذب می‌کند. یکی از مهم‌ترین بخش‌های سفر، انتخاب هتل است که شما می‌توانید برای رزرو هتل استانبول از علی بابا به سایت و اپلیکیشن آن مراجعه کنید. هتل تایتانیک‌ سیتی تقسیم استانبول، یکی از بهترین هتل‌های استانبول است که نباید آن را در سفر خود ازدست دهید. این هتل چهار ستاره در محله کوجاتپه استانبول قرار دارد. طراحی متفاوت و مدرن و امکانات و خدمات درجه یک این هتل، آن را در شرف دریافت ستاره پنجم قرار داده و گردشگران زیادی آن را برای اقامت انتخاب می‌کنند. طراحی هتل تایتانیک سیتی را همان‌طورکه از نامش پیدا مشخص است، از کشتی تایتانیک معروف الهام گرفته‌اند. با ما همراه باشید تا در این مقاله به‌طورکامل با هتل زیبای تایتانیک سیتی استانبول آشنا شوید.

امکانات هتل تایتانیک سیتی

یکی از ویژگی‌های مهم هر هتل، امکانات تفریحی آن است. هتل تایتانیک استانبول امکانات زیادی از قبیل آب‌گرم و مرکز سلامتی، خدمات زیبایی، استخر در فضای باز فصلی، استخر داخل سالن برای همه سال، کلاس‌های مخصوص و مرکز تناسب اندام دارد. همچنین شما می‌توانید از ورزش‌هایی مانند تنیس و اسکواش با هزینه اضافی لذت ببرید. البته خیلی اوقات هیچ‌چیز بیشتر از یک نوشیدنی گرم نمی‌چسبد. شما می‌توانید در کافه‌ای که در محوطه تفریحی هتل قرار دارد، از یک نوشیدنی گرم یا سرد لذت ببرید. رستوران این هتل نیز به‌صورت بوفه است و شما می‌توانید هر غذایی را که دوست دارید، نوش‌جان کنید. در این رستوران انواع غذاهای مدیترانه‌ای و ترکی وجود دارد. علاوه‌بر این‌ها، تایتانیک سیتی، از امکانات دیگری نیز برخوردار است که درادامه نام می‌بریم: اینترنت وای‌فای رایگان، کافی‌نت، وجود صرافی و تبدیل ارز، صندوق امانات، ویلچر و همه خدمات برای افراد ناتوان، خدمات عروسی، فضایی برای افراد غیرسیگاری، روزنامه در لابی، خودپرداز و فروشگاه.

از مهم‌ترین ویژگی‌های این هتل، این است که کارکنان و خدمه هتل می‌توانند به زبان‌های فارسی، ترکی و انگلیسی صحبت کنند. همچنین پذیرش هتل، به‌صورت ۲۴ ساعته درحال خدمت‌رسانی است. پس نیاز نیست هنگام اقامت خود در هتل، نگران برقراری ارتباط باشید.

e

انواع اتاق‌ها و امکانات آن‌ها

هتل تایتانیک سیتی مانند هتل هیلتون استانبول اتاق‌های زیاد و متنوعی دراختیارتان می‌گذارد که هریک امکانات و درنتیجه، هزینه متفاوتی دارند. البته امکاناتی مانند دیوارهای ضدصدا، تهویه مطبوع با امکان کنترل از راه دور و دسترسی به اینترنت وای‌فای بدون هزینه اضافی میان همه اتاق‌ها مشترک است. علاوه‌بر این‌ها می‌توانید امکانات دیگری ازجمله سرویس خواب باکیفیت، منوی بالش، ملافه‌های تمیز و اتو کشیده، اتو و میز اتو، میز مطالعه، تلفن و تلویزیون صفحه تخت که شبکه‌های جهانی را نمایش می‌دهد، در اتاق‌ها پیدا کنید. سشوار و یخچال نیز جزو خدمات ثابت همه اتاق‌ها است. البته اگر علاوه‌بر این موارد نیاز به وسایل یا خدمات خاصی داشتید، می‌توانید به‌راحتی با درخواست از میز پذیرش، آن‌ها را به‌دست آورید. همچنین برای درخواست تخت اضافه نیز، باید به میز پذیرش مراجعه و با پرداخت هزینه اضافه، تخت اضافه دریافت کنید.

هتل تایتانیک سیتی، اتاق‌های متنوعی دارد که درادامه انواع این اتاق‌ها را نام می‌بریم:

  • اتاق‌هایی تودرتو (کانکت روم)، با یک تخت دو نفره، دو تخت مجزا و یک مبل تخت‌شو
  • سوئیت‌هایی با یک تخت دو نفره و یک مبل تخت‌شو
  • اتاق‌هایی با یک تخت دو نفره و یک مبل تخت‌شو یا دو تخت مجزا و یک مبل تخت‌شو
  • اتاق‌های خانوادگی با یک تخت دو نفره و یک مبل تخت‌شو
  • اتاق‌های لوکس با یک تخت دو نفره و یک مبل تخت‌شو
  • اتاق‌های استاندارد با یک تخت دو نفره و یک مبل تخت‌شو یا دو تخت مجزا و یک مبل تخت‌شو

Untitledhi

فاصله جاذبه‌های مهم شهر تا هتل

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های هتل، موقعیت مکانی هتل و فاصله آن تا بخش‌های مهم شهر است. خوشبختانه هتل تایتانیک سیتی در محله کوجاتپه استانبول واقع شده و نزدیکی میدان تکسیم قرار دارد. درادامه فاصله این هتل تا برخی از نقاط مهم شهر را بررسی می‌کنیم:

  • مسجد آبی: در فاصله پنج کیلومتری هتل قرار دارد. این مسیر با اتوبوس ۴۳ دقیقه و با تاکسی ۱۹ دقیقه طول می‌کشد.
  • موزه مادام توسو: در فاصله هفت کیلومتری هتل آن را پیدا خواهید کرد. این مسیر با اتوبوس در ۳۰ دقیقه و با تاکسی درعرض ۱۶ دقیقه طی می‌شود.
  • مسجد سلیمانیه: در فاصله چهار کیلومتری هتل مسجد سلیمانیه را می‌بینید. این مسیر را با اتوبوس ۳۰ دقیقه‌ای و با تاکسی ۱۴ دقیقه‌ای بپیمایید.
  • ایستگاه مترو تکسیم: در فاصله ۳۵۰ متری هتل قرار دارد. این مسیر در حدود چند دقیقه پیاده‌روی طول می‌کشد.

 

شما در این مطلب با هتل چهار ستاره و رویایی تایتانیک سیتی استانبول آشنا شدید. به شما پیشنهاد می‌کنیم برای دریافت بهترین خدمات گردشگری، به سایت و اپلیکیشن علی بابا مراجعه کنید. همچنین به‌یاد داشته باشید هنگام رزرو هتل استانبول از علی بابا ، هتل تایتانیک سیتی استانبول را نیز درنظر بگیرید. آیا شما تابه‌حال در این هتل اقامت داشتید؟ لطفا نظرات و تجربیات خود را با ما به‌اشتراک بگذارید.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها