|

کشف بیش از ۴۱۶ میلیارد تومان کالای قاچاق در مرزهای دریایی استان بوشهر!

ارزش کشف کالاهای قاچاق در سال گذشته نسبت به سال ماقبل آن ۱۹ درصد افزایش یافته است.

لینک کوتاه کپی شد

فرمانده مرزبانی استان بوشهر با اشاره به کشف بیش از ۴۱۶ میلیارد تومان کالای قاچاق در مرزهای دریایی خلیج‌فارس و سواحل استان بوشهر گفت: ارزش کشف کالاهای قاچاق در سال گذشته نسبت به سال ماقبل آن ۱۹ درصد افزایش یافته است.

سردار ولی‌الله رضایی‌‌نژاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر، مبارزه با قاچاق کالا را در اولویت برنامه‌های دریابانی و مرزبانی دانست و اظهار داشت: سال گذشته با توجه به انتخاب شعار «جهش تولید» از سوی مقام معظم رهبری، نیروی انتظامی، مرزبانی و دریابانی تدابیر ویژه‌ای به منظور حمایت و پشتیبانی بیشتر از تولید کنندگان داخلی در نظر گرفته و تلاش‌های خود در این حوزه را مضاعف کردند.

وی با اشاره به گشت‌های دریایی در مقابله با متخلفان افزود: مأموران مرزبانی استان بوشهر موفق شدند با 36 هزار گشت دریایی و مرزی در طول سال گذشته تعداد 198 فروند شناور متخلف، 36 دستگاه وسیله نقلیه، 56 نفر متهم را دستگیر و تحویل مراجع قضایی دهند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از کشف 448 هزار لیتر سوخت قاچاق خبر داد و بیان کرد: سال قبل با اجرا طرح‌های مبارزه با قاچاق 448 هزار لیتر مواد نفتی، 11 هزار کیلوگرم انواع پوشاک، 499 هزار قلم لوازم آرایشی و بهداشتی و 34 هزار دستگاه لوازم الکتریکی قاچاق در ‌مرزهای دریایی استان بوشهر کشف شد.

سردار رضایی‌نژاد از کشف 718 قلم دارو و تجهیزات پزشکی قاچاق خبر داد و تصریح کرد: توسط مرزبانان پرتلاش طی سال گذشته انواع کالاهای قاچاق در سواحل و مرزهای دریایی استان بوشهر کشف و ضبط شده است.

وی، ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را افزون بر 416 میلیارد تومان دانست و خاطر نشان کرد: ارزش کشف کالاهای قاچاق در سال گذشته نسبت به سال ماقبل آن 19 درصد افزایش یافته است.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر ضمن اشاره به متلاشی شدن 2 باند کلان قاچاقچی در یکسال گذشته تصریح کرد: با خدمت شبانه‌روزی مرزبانان مستقر در نقاط مختلف مرزهای دریایی استان، امنیت و رفاه را برای مردم به خصوص مرزنشینان و ساحل‌نشینان ایجاد کنیم.

سردار رضایی‌نژاد با قدردانی از همکاری مردم ساحل‌نشین و مرزنشین در توسعه کشور تأکید کرد: پیشرفت اقتصادی کشورمان با جلوگیری از کالای قاچاق و حمایت مردم از کالای ایرانی محقق خواهد شد.

منبع:تسنیم

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها