|

پدر شوهر مهناز افشار در مراسم تشییع آزاده نامداری + عکس

مراسم تشییع و خاکسپاری مرحومه آزاده نامداری روز دوشنبه (۹ فروردین) برگزار شد

لینک کوتاه کپی شد

مراسم تشییع و خاکسپاری مرحومه آزاده نامداری روز دوشنبه (۹ فروردین) در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) برگزار شد. آزاده نامداری مجری پرحاشیه تلویزیون درگذشت. آزاده نامداری ازدواج پرحاشیه ای با فرزاد حسنی داشت. آزاده نامداری بعد از مدتی از فرزاد حسنی طلاق گرفت. آزاده نامداری بعد از مدتی دوباره ازدواج کرد و از ازدواج دومش صاحب یک فرزند شد. جسد آزاده نامداری امروز در خانه اش پیدا شد.

به نقل از منبع آگاه شامگاه هفتم فروردین ساعت ۱۹:۵۰ دقیقه شب طی تماس یک فرد که خود را پدر آزاده نامداری معرفی کرده، با پلیس ۱۱۰، این فرد اعلام کرده است که پس از ۲ روز بی خبری از دخترش (آزاده نامداری) به منزل او مراجعه کردیم اما با پیکر بی جان او مواجه شدیم. در نهایت به گفته اورژانس به دلیل اینکه ۴۸ ساعت از مرگ گذشته است و نمی توانند تشخیص قطعی چهره را اعلام کنند، بازپرس کشیک قتل تهران و نماینده پزشکی قانونی برای تشکیل پرونده و تشخیص هویت جسد به محل کشف پیکر نامبرده اعزام شدند.

همچنین یک ‌منبع آگاه به مهر اطلاع داد آزاده نامداری خودکشی کرده است. یک منبع آگاه اعلام کرد ۲۴ ساعت از فوت پیکری که متعلق به آزاده نامداری است، می‌گذرد.خانواده این مجری صداوسیما در چالوس بودند و چند روزی او تنها بوده است و پدر این خانم با اورژانس تماس می‌گیرد.

منبع: نشان آنلاین

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    تو رو خدا بس کنید شایعات و قیامتی هست

  • ناشناس ارسالی در

    اینقدر ازاین ریا کار حمایت نکنین

  • ناشناس ارسالی در

    همه ی بازیگرها کشف حجاب کردن آب از آب تکون نخورد ولی خانم نامداری را بعد چند سال دوری و خانه نشینی دست از سرش بر نداشت خدا از سرشون نگذره جون مردمو کشتن بعضی از آدما از سر حسادت حرف مفت می زنند مثل خانم ژیلا صادقی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی