|

۲۱ میلیارد ریال در قالب رزمایش کمک مومنانه در نطنز

فرمانده سپاه کاشان از توزیع هفت هزار بسته غذایی طی شش مرحله به ارزش ۲۱ میلیارد ریال خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

سرهنگ علیرضا شبانی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در نطنز ، ضمن عرض تبریک به مناسبت ولادت حضرت ولی عصر(عج) اظهار داشت: قرارگاه‌های حافظان سلامت طرح شهید سلیمانی پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان نطنز در ایام تعطیلات نوروز فعال هستند و به نیازمندان و گروه‌های هدف در این شهرستان خدمات مختلفی را ارائه می‌دهند.

سرهنگ شبانی‌زاده ضمن اشاره به افتتاح قرارگاه سلامت بر اساس تحقق منویات رهبر معظم انقلاب تاکید کرد: با توجه به گسترش بیماری منحوس کرونا پایگاه‌های مقاومت بسیج در جهت تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری اقدام به فعال‌سازی قرارگاه‌های حافظان سلامت کرده‌اند.

وی با تاکید بر رعایت جدی و صحیح دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی مردم شهرستان نطنز، تصریح کرد: با عادی‌انگاری نکردن شرایط و رعایت دقیق شیوه‌نامه‌های بهداشتی در ایام تعطیلات پیش رو شاهد کاهش شیوع ویروس منحوس کرونا باشیم تا شهرستان نطنز در وضعیت خطرناک قرار نگیرد.

شبانی‌زاده گفت: با توجه به همه‌گیری کرونا و اینکه موضوع سلامت آحاد مردم از اهمیت ویژه‌ای در کشور و آموزه‌های دینی برخوردار است بنابراین برای پیشگیری و مهار این ویروس بر اساس طرح شهید سلیمانی نه تنها یک دستگاه و وزارت که همه افراد باید با همکاری هم برای برون‌رفت از مشکلات موجود اقدام کنند.

فرمانده سپاه ناحیه نطنز افزود: تاکنون در شهرستان نطنز با پیگیری مسئولان امر در دستگاه‌های مسئول به خصوص سپاه و شبکه بهداشت و درمان و همکاری مساجد و تشکل‌های مردمی و گروه‌های جهادی اقدام‌های خوبی بر اساس برنامه صورت گرفته و این روند تا غلبه بر کرونا با قوت ادامه دارد.

وی از برپایی شش مرحله کمک‌های مومنانه در نطنز از سال گذشته تاکنون با همکاری سپاه و بسیج خبر داد و تصریح کرد: در این مراحل هفت هزار بسته غذایی به ارزش 21 میلیارد ریال و یک‎‌هزار و 260 بن خرید 200 هزار تومانی بین نیازمندان و خانواده‌های بی‌بضاعت این شهرستان توزیع شد.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها