|

معرفی گلخانه ساز حرفه ای و مجری سقف ریلی در ایران

ما در گلخانه ساز آذران جام به پشتوانه ی حضور افراد متخصص و همچنین به واسطه ی دانش روز در برای ساخت انواع گلخانه در ارتفاع و کاربرد گوناگون…

لینک کوتاه کپی شد

گلخانه دارای انواع مختلفی است که به منظور کشت هر محصول احداث می شود. هزینه ساخت گلخانه با توجه به کاربرد آنها متفاوت است. گلخانه ها به منظور تولید انواع میوه و سبزی و صیفی جات، تولید قارچ دکمه ای و صدفی، گلخانه های تحقیقاتی، گلخانه های تولید گل و گیاهان زینتی و همچنین گلخانه های خانگی و مصارفی نظیر اینها ایجاد می شوند. امروز می خواهیم یکی از گروه هایی که با تیکه بر دانش، گلخانه های مختلفی را خدمت کشاورزان و مردم عزیز ایران ارائه می کنند برای شما معرفی کنیم .در این مرکز گلخانه ساز برای شما انواع گلخانه ها را در طرح های مختلف و با سازه های گوناگون ارائه می‌دهیم.

گروه گلخانه سازی آذران جام

خدمات  گروه گلخانه ساز آذران جام

شرکت گلخانه سازی آذران جام به منظور تسهیل در پیشبرد امور شما انواع خدمات را بر شما جهت ساخت یک گلخانه ارائه می دهد. همانگونه که می‌دانید سازه های گلخانه ای دارای تنوع زیادی هستند. ما در این گروه گلخانه ساز به شما انواع این گلخانه ها را ارائه می دهیم.

گلخانه ها در حالت کلی دو نوع هستند. گلخانه چوبی و  گلخانه های فلزی ، که گروه صنعتی گلخانه های نوین فلزی را برای شما می سازد. گلخانه هایی با سازه پروفیل رنگ دار یا گالوانیزه و پوشش نایلونی و شیشه سکوریت. گروه آذران جام استفاده از پلی کربنات را به حداقل میزان خود رسانده است چرا که شیشه سکوریت ضمن اینکه مادام العمر است، گروه آذران جام گلخانه های شیشه ای را به قیمت گلخانه های پلی کربنات رسانده است. جهت کسب اطلاعات کامل تر با این شماره در تماس باشید (09141552344) شما می توانید از مشاوره و خدمات بازدید از محل کاملا رایگان بهره مند شوید.

گلخانه های چوبی

متریال اصلی در ساخت این گلخانه چوب می باشد و با یک نوع پوشش پلاستیکی و پلی کربنات روی آن را می پوشانیم. حداکثر ارتفاع سقف این گلخانه ۲ الی ۳ متر خواهد بود. گلخانه چوبی سیستم گرمایشی و تهویه مناسبی را نخواهد داشت دلیل این کار نیز ناهمگونی مصالح مصرفی در ساخت این گلخانه است. استفاده از این نوع گلخانه با توجه به ارتفاع کم برای محصولاتی نظیر گوجه و خیار مناسب نیست. گلخانه چوبی با قیمت پایین ارائه قابل اجراست اما یک سازه موقتی خواهد بود و محدودیت های بیشتری دارد.

اجرای گلخانه های گاتیک نایلونی توسط آذران جام انجام می شود

ساخت گلخانه های فلزی یا صنعتی و مدرن

ساخت این گلخانه با پروفیل رنگ دار یا گالوانیزه بوده و پلاستیک یو وی دار و یا شیشه سکوریت نشکن و یا پلی کربنات پوشش آن خواهد بود. گلخانه های صنعتی در چهار مدل ساخته می شوند. گلخانه هایی با ارتفاع ۵ متر در آن بسیار مناسب برای تولید خواهند بود. البته در گروه گلخانه سازی آذران جام شما اگر گلخانه های شیشه ای مادام العمر بخواهید محدودیتی در ارتفاع ندارید. برای مشاوره برای ارتفاع انواع گلخانه ها می توانید با شماره های تماس گروه صنعتی آذران جام در ارتباط باشید (09141552344). پیچ و مهره یا استفاده از جوش برای اتصال قطعات گلخانه صنعتی کاربرد فراوان دارند. این نوع گلخانه ها نسبت گلخانه چوبی دارای هزینه بالاتری است ولی این نکته را در نظر بگیرید که تغییرات در این سازه بسیار آسان تر بوده و همچنین گلخانه های صنعتی عمر بسیار بیشتری را نسبت به گلخانه های چوبی خواهند داشت. گروه گلخانه ساز آذران جام انواع گلخانه های فلزی و صنعتی را برای شما طراحی و ایجاد خواهد کرد.

گروه صنعتی آذران جام گلخانه های نایلونی و شیشه سکوریت نشکن را می تواند در سبک های زیر برای شما اجرا کند:

  • اجرای گلخانه های نایلونی تونلی
  • مجری گلخانه سازی نایلونی اسپانیایی
  • مجری گلخانه گاتیک نایلونی
  • گلخانه شیشه ای مادام العمر اسپانیایی به قیمت گلخانه پلی کربنات

آدرس سایت:

azaranjam.com

شماره تماس:

09141552344

09141574541

09374667393

سقف ریلی اتوماتیک

انواع سقف ریلی اتوماتیک و ثابت

برای مسقف کردن حیاط خانه خود ما باید نکاتی را در نظر بگیریم. علاوه بر این خاصیت که باید از نابودی حیاط خانه جلوگیری کنیم سقف حیاط باید  به گونه ای طراحی شود که نور طبیعی به خوبی به داخل حیاط برسد. همچنین از ورود گرد و خاک  به فضای حیاط جلوگیری کند. البته اگر مایل بودید امکان مات کردن پوشش ها نیز وجود دارد. با تمام این تفاسیر سقف خانه باید به گونه ای طراحی شود که از وجود هوا بهره مند شویم و قابل استفاده در چهار فصل سال باشد. سقف ریلی و ثابت برای حیاط ها، فضاهای باز و... ارائه می شوند. از مزایای استفاده از سقف ریلی نسبت به سقف ثابت می توان به بهره مندی از نور آفتاب و هوای تازه اشاره کرد. قابلیت بسیار فوق ‌العاده این سقف فعال کردن و غیر فعال کردن به هنگام نیاز خواهد بود. زمانی که تشخیص دادید سقف باید باز شود آن را باز کرده و به هنگام باران می‌توانید از آسیب  رساندن باران بر حیات در امان بمانید. ما در گروه صنعتی آذران جام این نوع سقف را با کیفیت بسیار عالی به شما ارائه می دهیم.

سقف متحرک استخر قابل اجرا توسط آذران جام در ایران

سقف متحرک استخر

بهره مندی از سقف متحرک استخر این قابلیت را به شما می دهد که در تمام فصول سال بتوانید از آن استفاده کنید. جنس سقف و ستون استخر می‌تواند در کارایی آن بسیار تاثیر گذار باشد. پوشش سقف متحرک استخر با استفاده از شیشه سکوریت امکان استفاده برنامه ریزی شده از استخر را فراهم می نماید. سقف متحرک آذران جام به شکل اتوماتیک باز و بسته می شود و همین باعث می شود که استفاده از استخر به شکل کامل در اختیار ما باشد و عوامل محیطی کنترل شود.

سقف ثابت استخر با شیشه سکوریت نشکن

اجرای سقف های سبک ثابت

گروه صنعتی آذران جام توانایی اجرای سقف ثابت حیاط ، اداری و ... را داراست. این نوع سقف ها با همان متریال سقف های متحرک ساخته می شوند با این تفاوت که ثابت هستند. سقف های ثابت در هر فضایی از جمله حیاط ، استخر ، فضای باز و ... قابل اجرا هستند.

برای مشاوره تخصصی رایگان و بازدید کاملا رایگان گروه صنعتی آذران جام ، با ما در ارتباط باشید.

 

خدمات آذران جام

گروه صنعتی آذران جام برای شما انواع سقف را با طراحی های مختلف و کیفیت های گوناگون ارائه می دهد. چنانچه قصد دارید یک گلخانه با کیفیت و دوام عالی را احداث کنید می توانید با ارتباط با این گروه صنعتی از خدمات آن بهره مند شوید. همچنین برای سقف حیاط و استخر و هر گونه فضای مدنظر خود می توانید تمام گزینه های این شرکت تخصصی را در دسترس داشته باشید.

جهت کسب اطلاعات کامل از طریق راه های ارتباطی زیر با آذران جام در ارتباط باشید. همچنین می توانید با مراجعه به سایت گروه صنعتی آذران جام اطلاعات کامل تری از فعالیت ها این گروه کسب کنید:

آدرس سایت:

azaranjam.com

شماره تماس:

09141552344

09141574541

09374667393

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها