|

واکنش قلعه‌نویی به جدایی سردار آزمون از تیم ملی

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در رابطه با انتقادات وارده به سطح بازی‌های تدارکاتی تیم ملی گفت: بحث فیفادی باید قبلا رزرو می‌شد؛ من هم…

لینک کوتاه کپی شد
1

امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اظهار کرد:‌ در رابطه با بازی‌های تدارکاتی نامه‌ای زدم که با یک شرکت واجد شرایط قرارداد بسته شود تا بحث فیفادی و هماهنگی‌های آن را به شرکت واگذار کنیم؛ شرایط مالی و خاص کشور سبب شده تا در برقراری بازی با تیم‌های رده بالا با مشکلاتی مواجه باشیم.

وی با تاکید بر اینکه به دنبال بهانه گیری نیستیم،‌ افزود: هدف ما تلاش شبانه روزی برای شاد کردن مردم و حضور در شان مردم ایران است.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه همدلی و وحدت خوبی در تیم ملی شکل گرفته است، اضافه کرد: در تلاش برای رسیدن به شرایط ایده آل هستیم.

وی در مقایسه سرعت رشد و ارتقاء فوتبال ایران در مقایسه با کشورهای آسیاسی به ویژه در منطقه، گفت: باید قبول کنیم که کشورهای هم سطح ما رشد بالایی طی سال‌های اخیر داشتند؛ ایران بازیکنان توانمند و استعدادهای بالایی دارد که سعی داریم از این دایره رشد عقب نمانیم.

«قلعه نویی» در پاسخ به ادعای یک خبرنگار ایتالیایی مبنی بر تعهد «سردار آزمون» به باشگاه «آاس رم» مبنی بر حضور نیافتن در بازی‌های آسیاسی تیم ملی ایران،‌ اظهار کرد: من هم چنین چیزهایی شنیدم؛‌ سردار آزمون را ۱۵ سالگی من به سپاهان آوردم و شرایط حضورش در اردو را فراهم کردم؛ پیگیر این موضوع هستیم و اطلاعات دقیقی از این خبر نداریم.

وی همچنین در رابطه با حاشیه‌های دعوت از «سرلک» به تیم ملی و مطرح شدن موضوع معافیت این بازیکن با عضویت در تیم ملی، بیان کرد: مطمئن باشید که هر بازیکنی لیاقت حضور در تیم ملی را داشته باشد از آن دعوت خواهیم کرد؛‌ در گذشته از این اتقافات رخ داده و خیلی‌ها از این روند استفاده کردند؛ ما در این رابطه تصمیم گیری نکردیم؛ نامه نگاری‌های همیشه در فدراسیون انجام می‌شده و قبل ما نیز اتفاق انجام شده است.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: لیست دعوت شدگان به تیم ملی را دهم اعلام می‌کنیم و تمامی بازیکنانی که به اعتقاد ما شایستگی کافی دارند در این لیست خواهند بود که در این مسیر نیز ادعاهای فضای مجازی برایمان مهم نیست.

وی با بیان اینکه برخی از بازیکنان تیم ملی بزرگسالان در اختیار تیم ملی امید گذاشته شد، گفت:‌ که اللهیار صیادمنش و یاسین سلمانی از این دسته بازیکنان هستند که امیدواریم در اردوی بعدی تیم ملی بزرگسالان همراه ما باشند.

«قلعه نویی» در پاسخ به اینکه « به نظرتان چرا پس از باخت شما در بازی‌های سال ۲۰۰۷ بلافاصله از تیم حذف شدید اما ناکامی کیروش در سال ۲۰۱۵ منجر به تمدید قرارداد با وی شد؟» اظهار کرد: این سوال را باید مسوولان پاسخگو باشند؛ البته قرارداد فعلی من با تیم ملی تا پس از جام جهانی ۲۰۲۶ است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها