|

دفاع تمام قد شهره آغداشلو از اتهامات جنسی آیدین آغداشلو

همسر سابق آیدین آغداشلو، پس از انتشار اخبار متعدد سوء رفتار جنسی این نقاش در یک ویدیو واکنش نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد

شهره آغداشلو در ویدیویی که به نظر جانبدارانه می‌رسد دختران را دعوت به سکوت و ملاحظه مادرشان کرده است. این ویدیو تنها یک ساعت پس از انتشار خبر رسوایی جنسی آیدین آغداشلو در اینستاگرام این بازیگر منتشر شد. همین مسئله این شائبه را ایجاد کرده است که این حرف ها در دفاع از اتهامات همسر سابقش آیدین آغداشلو بوده است.

روزنامه نیویورک تایمز با ۱۳ زن که ادعا می‌کنند آیدین آغداشلو در طی ۳۰ سال به آنها تعدی کرده مصاحبه کرده است. حالا شهره آغداشلو در ویدیویی که به نظر جانبدارانه می‌رسد دختران را دعوت به سکوت و ملاحظه مادرشان کرده است. البته برخی کاربران این ویدئو را مربوط به خبر قتل رومینا اشرفی می دانند. به گفته آنها این صحبت ها ارتباطی با مساله اخیر ندارد.

به گزارش راه خبر، شهره آغداشلو، همسر سابق آیدین آغداشلو، نقاش برجسته ایرانی است. در چند سال اخیر اخباری مبنی بر سوء‌‌رفتار جنسی نسبت به هنرجویان اغداشلو منتشر شده است.

روزنامه نیویورک تایمز در راستای افشاگری های اخیر زنان ایرانی در فضای مجازی، در خصوص آزار و اذیت و تجاوز با قربانیان این اتفاق مصاحبه کرد. در این گزارش داستان سوء رفتار جنسی آیدین آغداشلو به ۱۳ زن در مدت سی سال را روایت کرده است. زنانی که می‌گویند در این سالها واردار به سکوت شده اند.

شهره آغداشلو پس از جدایی از همسر سابقش همچنان از نام خانوادگی او استفاده می‌کند. وی در ویدیویی که از نگاه کاربران فضای مجازی جانبدارانه به نظر رسیده است، دختران را دعوت به خود سانسوری می‌کند.


شهره آغداشلو در دفاع از آیدین آغداشلو چه گفت؟


او در این ویدیو در پیامی به دختران می گوید که سر بریده آن ها هیچ خفته ای را بیدار نمی‌کند. جمعیت میلیونی به مراسم ترحیم آن‌ها نخواهند رفت. هنزمندان در سوگشان مراسم ترحیم به راه نخواهند انداخت.

شهره آغداشلو بازیگر ایرانی است که پس از جدایی از آیدین آغداشلو از ایران رفت و در هالیوود مشغول به کار شد. او در چند فیلم و سریال مطرح من جمله سریال ۲۴ بازی کرده است.

کاربران توییتر و اینستاگرام به این ویدیو این بازیگر واکنش نشان داده اند. این ویدیو تنها یک ساعت پس از انتشار خبر رسوایی جنسی آیدین آغداشلو در اینستاگرام این بازیگر منتشر شد. همین مسئله این شائبه را ایجاد کرده است که این حرف ها در دفاع از اتهامات همسر سابقش آیدین آغداشلو بوده است.

خانواده آیدین آغداشلو همگی در کشور های خارجی ساکن هستند و به ایران هم رفت و آمد دارند. انها پس از انتشار اتهامات اخیر به دفاع از او پرداخته اند. خود آیدین آغداشلو با قاطعیت هر گونه عمل خلاف را انکار کرده است.


به گفته وکیل ایشان، وی حتی از یکی از مدعیان به اتهام افترا شکایت کرده است. آقای آغداشلو در بیانیه‌ای کتبی برای روزنامه نیویورک تایمز خود را هنرمندی مستقل توصیف کرد. وی گفت که سابقه‌ی کاری‌اش کاملاً مبتنی بر دستاورد‌های خلاقانه‌‌اش بوده است.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها