|

ریحانه پارسا با عکس های لُختی اش چه کرد؟

ریحانه پارسا به سیم آخر زد و همه عکس های اینستاگرام خود به خصوص عکس های برهنه اش را پاک کرد.

لینک کوتاه کپی شد
2

ریحانه پارسا همچنان عجیب و غریب و غیر قابل پیش بینی است و در حالی که هفته های اخیر او به طور پیوسته تصاویری نامناسب و برهنه از خودش منتشر می کرد و حتی شایعه شده بود که ریحانه پارسا قصد دارد پورن استار شود به یکباره تمام تصاویر و پست های اینستاگرامش را پاک کرد.

ریحانه در تازه ترین پست اینستاگرامی خود نوشت: روز از نو

هدف ریحانه دیده شدن است؟

ریحانه پارسا بازیگر سابق سینما و تلویزیون ایران پس از خروج از ایران در کانون حاشیه ها قرار گرفت، اظهارات ریحانه پارسا درباره مشکلاتی که داخل ایران برایش به وجود آورده اند و یا راتباطش با پویان مختاری و کشف حجابش ریحانه پارسا را سرزبان ها انداخت.

طبق شواهد ریحانه پارسا با یک برنامه از پیش تعیین شده کار خود را پیش برد ،اما این بازیگر سابق تلویزیون وسینما که همیشه به دنبال حاشیه سازی بوده است تیر آخر را چند روز پیش زد و اعلام کرد قصد دارد اقدام به کارهای خلاف عرف بزند.

ریحانه پارسا پس از این اظهارات جدید که در استوری اینستاگرام خود منتشر کرده بود پستی عجیب گذاشت، در این پست او عکسی برهنه از خودش منتشر کرد.

اما این پایان ماجرا نبود و ریحانه پارسا تمامی عکس های خود به خصوص عکس های قدیمی و همان عکس های برهنه اش را پاک کرد.

ریحانه+پارسا

این کار ریحانه پارسا به عقیده برخی از کاربران فضای مجازی یک نوع تهدید به نظر می رسید و عده ای دیگر معتقد هستند که او یا غیرتی شده و یا اینکه از طرف خانواده اش تحت فشار قرار گرفته است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • یاشار ارسالی در

    برو بمیر مگه دو روز دیگه نمیخای تو قبر بزارنت دنیا وآخرت خودتو به باد دادی واقعا متاسفم

  • ناشناس ارسالی در

    خاک برسرت

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها