|

درخشش سهام سازنده واکسن کرونا در بورس + جزئیات

ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی برکت 168 میلیارد تومان بود.

لینک کوتاه کپی شد

در معاملات امروز بورس تهران شاخص کل با افت 8 هزار و 650 واحدی به رقم یک میلیون و 294 هزار و 543 واحد رسید. شاخص هم‌وزن نیز 193 واحد نزول کرد و 442 هزار و 645 واحد را ثبت کرد. اما شاخص فرابورس 41 واحد بالا آمد و به 18 هزار و 122 واحد رسید. 

بورس

سهم‌های تاثیرگذار 

«فملی»، «فولاد» و «شستا» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس گذاشتند. «برکت»، «فاراک» و «سپ» نیز سه نماد با تاثیرگذاری مثبت بر شاخص کل بودند. 

امروز سهام شرکت دارویی برکت با رشد قیمت 5.9 درصدی علاوه بر بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص کل بورس، بیشترین ورود پول حقیقی را نیز ثبت کرد. ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی برکت 168 میلیارد تومان بود. 

خروج پول حقیقی 

در معاملات امروز روند خروج پول حقیقی ادامه یافت و برای پنجمین روز کاری متوالی شاهد خروج پول حقیقی از بازار بودیم. ارزش خالص تغییر مالکیت حقیقی به حقوقی کل بازار سهام 139 میلیارد تومان بود.

در معاملات امروز بیشترین خروج پول حقیقی را پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان (پترول) داشت که ارزش تغییر مالکیت حقیقی به حقوقی آن 18 میلیارد تومان بود. پس از پترول، شپنا و شستا بیشترین خروج پول حقیقی را داشتند. 

کاهش ارزش معاملات بازار

امروز ارزش معاملات کل بازار سهام به رقم 5 هزار و 332 میلیارد تومان رسید که نسبت به دیروز 12 درصد کاهش یافته است. ارزش معاملات خرد نیز 0.28 درصد کاهش یافت و به رقم 3 هزار و 892 میلیارد تومان رسید. 

افزایش ارزش صف‌های فروش

در پایان معاملات امروز ارزش صف‌های خرید نسبت به روزسه‌شنبه 2 درصد کاهش یافت و به رقم 100 میلیارد تومان رسید. در مقابل ارزش صف‌های فروش 7 درصد افزایش یافت و 2 هزار و 112 میلیارد تومان شد.

امروز شرکت پگاه گیلان (با نماد معاملاتی غگیلا) با صف‌ خرید 45 میلیارد تومانی در صدر جدول تقاضای بازار قرار گرفت. پس از غگیلا، رافزا (رایان هم افزا) و شصدف (صنعتی دوده فام) بیشترین صف خرید را داشتند.  

بیشترین صف فروش نیز به  سنیر (سیمان سفید نی ریز) تعلق داشت که در پایان معاملات صف فروش 60 میلیارد تومانی داشت. پس از سنیر، خساپا (سایپا) و خزر (فنرسازی زر) بیشترین صف فروش را داشتند.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها