|

(عکس) از پسر مرموز مایکل جکسون چه می دانیم؟

مایکل جکسون در هنگام مرگ ۳ فرزند داشت اما کوچکترین آن ها بیشترین توجه را به خود جلب کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

مایکل جکسون و همسر دومش، دبی رو، صاحب دو فرزند شدند: مایکل جونیور که با نام پرینس شناخته می شود و پاریس. اما سومین فرزند جکسون بیشتر مورد توجه قرار گرفته زیرا بدنیا آمدن او به نحوی رازآلود بوده است. او در مقایسه با خواهر و برادر دیگرش بیشتر در خفا زندگی کرده و به همین دلیل تصاویر بسیار کمی از او پس از تولد منتشر شده است. در ۲۱ فوریه ۲۰۲۱، بلنکت جکسون (Blanket Jackson) که اکنون با نام «بیگی» (Bigi) شناخته می شود ۱۹ ساله شد.

این بدان معناست که وی در سال ۲۰۰۲ به دنیا آمده است، چند سال پس از جدایی مایکل جکسون از دبی رو. در زمان تولد بلنکت، شایعات بسیاری در مورد هویت مادر وی وجود داشت و جکسون نیز از پاسخ دادن به این ابهامات طفره می رفت. در آگوست ۲۰۰۹ و تنها دو ماه قبل از مرگ مایکل جکسون، برخی رسانه ها مدعی شده اند که سلطان پاپ، یک پرستار به نام هلنا را به عنوان مادر اجاره ای برای به دنیا آوردن بلنکت استخدام کرده و برای این کار ۲۰,۰۰۰ دلار به او پرداخته است. همچنین ادعا شده بود که در دوران بارداری، مایکل جکسون هدایا و کمکهای مالی بسیاری به هلنا کرده و تیم دستیاران و خدمتکاران مایکل کاملاً در اختیار او بوده اند. علیرغم این شایعات، نام مادر بلنکت جکسون در مدارک تولد او خالی است و این بدان معناست که همچنان در مورد هویت مادر واقعی پسر مایکل جکسون ابهام وجود دارد. بدون شک مایکل جکسون از طریق روش IVF برای سومین بار صاحب فرزند شده و برای این کار از تخمک اجاره ای به انتخاب خودش استفاده کرده است.

ظاهراً به اهدا کننده تخمک نیز ۳۵۰۰ دلار پرداخت شده و قراردادی بین دو طرف امضا شده بود تا تمامی حقوق این تخمک از آنِ مایکل جکسون باشد و اینکه زن اهدا کننده تخمک اجازه نداشته باشد هویت خود را فاش کند. شاید آن زن نمی دانسته که از تخمک او برای بسته شدن نطفه بلنکت جکسون استفاده خواهد شد اما با توجه به ابهامات فراوان، تایید چنین موضوعی نیز ممکن نیست. یکی از دوستان نزدیک مایکل جکسون در مورد تولد بلنکت گفته است: «مایکل یک بچه بسیار خاص می خواست. او دو فرزند فوق العاده داشت اما یکی دیگر می خواست و در مورد ژن هایی که برای این کار در نظر گرفته بود بسیار محتاط بود». از زمان تولد این نوزاد که نام رسمی او پرینس مایکل جکسون دوم است، او را در یک پتو می پیچیدند تا از دید انظار عمومی پنهان باشد و به همین دلیل است که همه او را با نام بلنکت به معنای پتو می شناسند.

زمانی که مایکل جکسون درگذشت، بلنکت تنها ۷ سال سن داشت و اگر چه در مراسم تدفین پدرش حضور داشت اما صحبت زیادی از او در مورد پدرش شنیده نشده است. او در یک مصاحبه نادر در سال ۲۰۱۲ در مورد پدرش گفت: «گاهی اوقات وقتی او داشت برای چیزی آماده می شد به اتاقش می رفتم و نگاه می کردم. او یک رقصنده فوق العاده بود، او یک رقصنده بسیار خوب بود. نمی توانم برقصم یا آواز بخوانم. …از آن دسته آدم هایی نیستم که بخواهم ترانه بخوانم و برقصم… وقتی بزرگ شدم می خواهم کارگردان بشوم چون خیلی باحال است و وقتی در خانه هستم با دوستان و فامیل فیلم های کوتاه می سازم و چیزهای مختلف».

اکنون گفته می شود که بلنکت از یک سال پیش از خانه خانوادگی رفته و خانه خود در لس آنجلس را دارد. او برخلاف برادر و خواهرش خود را از توجه انظار عمومی دور نگه داشته و هیچ حسابی در شبکه های اجتماعی ندارد. او همراه با پسرعمویش تاج و برادرش پرینس شروع به تولید ویدیوهایی در مورد نقد فیلم کرده و در یوتیوب منتشر کرده است اما از یک سال پیش دیگر فعالیتی در این حوزه نیز ندارد.

blanket-jackson-1منبع: روزیاتو

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها