|

پاسخ کوبنده مونا برزویی به آزاده نامداری درباره حجاب!

آزاده نامداری از وی می پرسد آیا حاضر است برای گرفتن مجوز حجابش را اصلاح کند؟

لینک کوتاه کپی شد

با گذشت چند روز از درگذشت آزاده نامداری گفتگوهای قدیمی و جنجالی او بازنشر می شود. یکی از این گفتگوها مصاحبه آزاده نامداری و مونا برزویی در آپارات است.

مونا برزویی ترانه سرای ممنوع الکار و ممنوع الفعالیت در پاسخ به سوال آزاده نامداری که از او می پرسد آیا حاضر است به خاطر مجوز حجابش را اصلاح کند میگوید لزومی نمی بیند که به خاطر مجوز نقاب بزند.

مونا برزویی ترانه سرایی ست که چندین سال است ممنوع الکار و ممنوع الفعالیت شده است.

مصاحبه در مورد حجاب میان ازاده نامداری و مونا برزویی

وی در برنامه آبان با اجرای آزاده نامداری حضور یافت و از مشکلات کاری خویش در چند سال اخیر سخن به میان آورد. وی علاوه بر ممنوع الکاری ممنوع الخروج هم هست.

و دیگر به کارهایی که وی ترانه سرایش باشد مجوز نمی دهند. آزاده نامداری از وی می پرسد آیا حاضر است برای گرفتن مجوز حجابش را اصلاح کند و وی نیز در پاسخ می گوید: حاضر نیست برای گرفتن مجوز نقاب به رویش بزند.

مونا برزویی کیست؟

برزویی از 14 سالگی شعر گفتن راش روع کرده است.

مونا برزویی، شاعر و ترانه سرای ایرانی است. مونا برزویی از سنین نوجوانی ترانه سرایی را آغاز کرده است. اولین ترانه ای که با شعر مونا بروزیی ساخته شده است ترانه “اشک من پیرهنتو تر کرده” است.

مونا برزویی متولد ۱۹ اردیبهشت ۱۳۶۳ در تهران، شاعر و ترانه سرای ایرانی است.

برزویی از سن ۱۴ سالگی ترانه سرایی را آغاز کرد. خوانندگان مشهوری از ترانه های مونا برزویی استفاده کرده اند که از آن جمله می توان به شادمهر عقیلی ، احسان خواجه امیری ، سعید مدرس، علی لهراسبی و … اشاره نمود.

تیتراژ برنامه ماه محبوب که در ماه رمضان پخش می شد، تیتراز برنامه سفر به خیر ، و فیلم سینمایی تلافی با آهنگسازی مجید اخشابی و ترانه ی کوه به آهنگسازی آقای مهدی یراحی که برای سریال دیدار استفاده شد از دیگر کارهای اوست.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها