|

مینا نامداری با آزاده نامداری نسبتی دارد؟

برخی شبکه های اجتماعی شایعه کردند که مینا نامداری با آزاده نامداری فامیل است.

لینک کوتاه کپی شد
3

درگذشت آزاده نامداری اخبار مربوط به خانواده او را بیش از پیش برجسته کرده است. پدر او و خانواده همسرش مورد توجه قرار گرفتند اما خود آزاده نامداری چند خواهر برادر دارد؟ 

بر اساس مطالبی که تاکنون مننتشر شده و اشخاصی که در مراسم خاکسپاری شرکت کردند آزاده نامداری یک خواهر به نام آذین نامداری دارد که ازدواج کرده است.

تصویر آذین خواهر آزاده نامداری و همسرش در مراسم خاکسپاری بازنشر شد.  پیشتر عکس از  نامداری و خواهرش منتشر شده بود اما تصویر شوهر خواهر آزاده نامداری برای اولین بار است که منتشر می شود.

azadehnamdari-sister-brother-vaghtesobh

مینا نامداری با آزاده نامداری نسبتی دارد؟

در روزهای اخیر و بعد از درگذشت آزاده نامداری در شبکه های اجتماعی این شایعه ایجاد شد که مینا نامداری با آزاده فامیل هستند درصورتی که این خبر تنها یک شایعه است و این دو هیچ نسبت فایلی با هم ندارند و تنها یک تشابه فامیلی است.

مینا نامداری متولد پنجم آبان ماه سال شصت و نه در تهران است. پدرش از فعالان کسب و کار فولاد بود و در زمینه ملک نیز فعالیت داشت. او متولد منطقه یک تهران است.

تحصیلات مینا نامداری در زمینه هنر و نقاشی بود و برای تحصیل به بلژیک رفت. پس از اخراج از دانشگاه، از بلژیک به ترکیه می‌رود. استایل مینا نامداری و علاقه او به مد و لباس و فوتوژشت‌های لاکچری دنیای فشن سبب می‌شود تا با یک کارگردان ترک همکاری کند.

مینا حالا در ترکیه است و با بیش از نیم میلیون دنبال کننده یکی از اینفلوئنسر‌های اینستاگرامی است.

mina-namdari-1-820x1024

پدر آزاده نامداری چه کاره است؟ 

آنطور که به نظر می رسد پدر آزاده به گفته خودش از اهالی مطبوعات بوده و ظاهرا فرهنگی و دبیر و معلم آموزش و پرورش بوده  است.

azadeh-dady

او که چندی است بازنشسته شده در روز خاکسپاری آزاده نامداری سخنان زیادی گفت. «آزاده من خیلی مهربان بود. من خودم دبیر ادبیات و اهل مطبوعات بودم، مطمئن باشید زندگی او را می‌نویسم و نمی‌گذارم حقش ضایع شود.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • مسعود خمیجانی فراهانی ارسالی در

    عالی

  • ناشناس ارسالی در

    بابا این بنده خدا دیگه عمرش سر آمده بود خدا رحمتش کنه حالا ای مقاله براش بنوییسید

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها