|

روایت رشید پور از آخرین دیدارش با آزاده نامداری ، باورم نمی شود باید بگویم مرحوم آزاده نامداری

رضا رشید پور : باورم نمی شود باید بگویم مرحوم آزاده نامداری.

لینک کوتاه کپی شد
3

رضا رشد پور در گفتگویی از آخرین دیدارش با مرحوم آزاده نامداری گفت. رضا رشید پور در این گفتگو می گوید که آخرین بار 20 روز قبل از فوت آزاده نامداری و همسرش سجاد عبادی را ملاقات کرده و قبل از عید نوروز با خانواده آزاده نامداری درباره کار گپ زده است. در ادامه ویدیو روایت رشید پور از آخرین دیدارش با آزاده نامداری را ببینید.

پیشنهاد می شود: (عکس) ریحانه پارسا حامله شد؛ پدر بچه ریحانه کیست؟

آزاده نامداری که حالا دیگر باید بگوییم مرحوم آزاده نامداری در سال ۹۲ آزاده نامداری خبر ازدواج خود را با فرزاد حسنی دیگر مجری صدا و سیما اعلام کرد. ازدواجی که دیری نپایید و به حاشیه‌های بسیار و ورود به عرصه عمومی پایان یافت. نامداری علت این جدائی را با انتشار عکسی از خودش با چشم کبود در اینستاگرام، خشونت فرزاد حسنی اعلام کرد و تا چند وقت تیتر خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها شد. 

اما مسئله طلاق او تنها حاشیه زندگی شخصی‌اش نبود. در سال ۹۶ عکسی از او در کشور سوییس منتشر شد که بدون حجاب در پارکی در حالی که بطری نوشیدنی الکلی در کنار او بود؛ آغاز حاشیه‌های جدی‌تری برای او بود. برخی انتشار عکس‌های او را نقض حریم خصوصی می‌دانستند و بسیاری او را به ریاکاری متهم کردند.

او در واکنش به حاشیه‌های ایجاد شده در یک پیام ویدئویی به انتشار این تصاویر واکنش نشان داد و گفت در مکانی سرسبز بوده که «محارم» او حضور داشتند.

همسر دوم آزاده نامداری، سجاد عبادی، فرزند رحیم عبادی رئیس سازمان جوانان دولت اصلاحات و مرحومه فریده ماشینی از فعالان جبهه مشارکت بود. سجاد عبادی تنها ١٢ روز پیش از رسانه ای شدن خبر ازدواجش با آزاده نامداری یعنی بیست و دوم شهریور 94 همسر اولش را طلاق داده بود!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ادم ارسالی در

    هنوز هم قابل باور نیست واقعاهنوزشوکه هستیم آزاده یذعزیزروحش شاد،😭😭😭

  • ثمین ارسالی در

    اگه حالش بسیار خوب بود پس چرا همسرش می گه افسردگی شدید داشت؟ چرا می گه در خوردن قرص ها گاهی زیاده روی می کرد؟

  • علی محمد زاده ارسالی در

    سعی کنیم با زندگی خصوصی افراد کاری نداشته باشیم

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها