|

وام بازنشستگی افزایش یافت ، جزئیات تسهیلات ۲ میلیونی امسال بازنشستگان

رقم این وام ۱٫۲ میلیون تومان بود که با گلایه شدید بازنشستگان همراه بود.

لینک کوتاه کپی شد

مرحله جدید طرح خرید اعتباری دو میلیون تومانی بازنشستگان در سال ۱۴۰۰ آغاز شده است. تا پیش از این، این رقم ۱٫۲ میلیون تومان بود که البته پایین بودن این میزان باعث اظهار گلایه و انتقاد بازنشستگان می‌شد. تا پایان سال ۹۹ میزان وام خرید کالا برای بازنشستگان کشوری ۱٫۲ میلیون تومان بود که از ابتدای امسال این رقم به دو میلیون تومان افزایش یافته است.

در آخرین روزهای اسفند ماه اخیر مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از اجرای مرحله چهارم ارایه تسهیلات خرید کالا از فروشگاه‌های رفاه از ابتدای فروردین‌ ماه سال ۱۴۰۰ خبر و توضیح داده بود: در مرحله چهارم، مبلغ دو میلیون تومان در کارت حقوق بازنشستگان عزیز شارژ می‌شود که با استفاده از آن می‌توانند تا پایان اردیبهشت‌ماه، کالاهای مورد نیاز خود را از فروشگاه‌های رفاه تأمین کنند.

محمود مرتضایی‌فرد اضافه کرده بود: بازنشستگان و وظیفه‌بگیرانی که خالص دریافتی آنها حداقل دو میلیون تومان باشد، می‌توانند از این تسهیلات برخوردار شوند.به گفته او، بازپرداخت اقساط این تسهیلات در چهار قسط ماهانه و با کارمزد دو درصد از حقوق استفاده‌کنندگان کسر خواهد شد. پیش از این، رقم این وام ۱٫۲ میلیون تومان بود که با گلایه شدید بازنشستگان همراه بود.

منبع: تجارت نیوز

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها