|

رکورد شکنی جدید کرونا در ترکیه

داده های رسمی وزارت بهداشت ترکیه نشان می دهد که این کشور با ثبت بیش از 40 هزار مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا طی 24 ساعت گذشته، در آمار…

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری ایران پرس، وزارت بهداشت ترکیه پنجشنبه شب  اعلام کرد،  با ثبت  40 هزار و  806  مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در این کشور طی 24 ساعت گذشته، شمار مبتلایان به این ویروس در ترکیه به  3 میلیون و 357 هزار و 988 نفر رسیده است.

وزارت بهداشت ترکیه تعداد قربانیان ویروس کرونا در این کشور را نیز   31 هزار و 713 نفر  اعلام کرد که این رقم در مقایسه با آمار روز چهارشنبه، 176 نفر افزایش نشان می‌دهد.

رکورد ابتلای روزانه به کرونا در ترکیه در روزهای اخیر بارها شکسته شده است.

"فخرالدین کوجا"  وزیر بهداشت ترکیه اخیرا با اشاره به اینکه مشکل جدی این کشور، درگیری با ویروس کرونای انگلیسی است، گفت: هم اکنون ویروس جهش یافته انگلیسی به بیش از 75 درصد از شهر‌های ترکیه سرایت کرده است.

برخی متخصصین بهداشتی و درمانی علت اصلی افزایش سریع مبتلایان به کرونا در ترکیه را ناشی از بازگشایی مدارس، رستوران‌ها و برگزاری کنگره‌های ده‌ها هزار نفری حزبی بدون رعایت دستور العمل‌های بهداشتی دانسته و اعلام کردند، دولت ترکیه برای جلوگیری از ادامۀ این روند باید به مدت 28 روز کشور را تعطیل کند.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها