|

دانلود قسمت هفتم سریال می خواهم زنده بمانم/ قسمت ۷

یک هیچ به نفع آدم بد ها...

هفتمین قسمت از سریال می خواهم زنده بمانم دوشنبه شانزدهم فروردین به صورت اختصاصی از سایت فیلمیو منتشر شد.

لینک کوتاه کپی شد

هفتمین قسمت از سریال می خواهم زنده بمانم به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه کنندگی محمد شایسته دوشنبه شانزدهم فروردین به صورت اختصاصی از سایت فیلمیو منتشر شد.

برای خرید قانونی و دانلود حلال قسمت هفتم سریال می خواهم زنده بمانم اینجا کلیک کنید

هما برای اولین و آخرین بار به خانه ی نادر می رود و از او خداحافظی می کند و نادر را در بهت رها می کند تا همان شب به عقد شایگان در آید. در دفتر شایگان عاقد آماده است تا خطبه ی عقد را جاری کند اما هما تا مدارک مربوط به حکم پدرش را نبیند تن به کاری نمی دهد.

اما نادر هم خودش را به دفتر شایگان می رساند تا آخرین تلاشش را برای منصرف کردن هما بکند. شایگان آن قدر از برگ برنده ی خودش که رهایی همایون از چوبه ی دار است مطمئن است که به هیچ زوری برای بیرون کردن نادر متوسل نمی شود. برگه های مربوط به حکم همایون خودشان همه کار را می کنند و به جای هما به نادر نه و به شایگان بله می گویند.

در سمتی دیگر از ماجرا کاوه در تلاطم های آخرش برای جور کردن پول مفتاح است و عماد هم در صدد راضی کردن خودش برای کشتن کاوه است. در این میان شیوا نقشه ای را برای آخرین راه نجات کاوه مطرح می کند. سرقت 20 کیلو تریاک خالص که قرار است در کارخانه تبدیل به مورفین شود.

بعد از عقد هما با شایگان، پدرش با حکم ده ساله راهی زندان می شود و در پرونده اش به جای پنج کیلو فقط دو کیلو و دویست گرم قید می شود. فرخی که خودش وظیفه ی دستگیری همایون را به عهده داشته است متوجه تناقضات این پرونده و دستکاری آن می شود و در مقابل دشتی می ایستد و او را تهدید به افشا گری و پی گیری می کند.

تعادل میان شخصیت های داستان بعد از ازدواج شایگان و هما به هم می ریزد و بعد از این اتفاقات هر کدام از آن ها در موقعیتی تازه قرار می گیرند و از حالا به بعد کشمکش میانشان وارد مرحله و فازی جدید می شود.

از حالا پی گیری های فرخی برای ایستادن در مقابل دشتی و پیدا کردن شایگان و فسادی که آن ها در دخیل هستند می تواند موتور محرک داستان باشد و زندگی هما و شایگان نیز زیر ذره بین داستان قرار خواهد گرفت و باید دید که هما هم به کلیشه ی سندرم استکهلم دچار خواهد شد یا نه؟ از طرفی هم نادر می تواند دست از عشقش به هما بر ندارد و کماکان برای او بجنگد و با فرخی برای گیر انداختن شایگان همکاری کند...

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها