|

چه کسی برای ممانعت از پخش گاندو به صدا و سیما فشار آورد؟

بگویید چه کسی؛ از کجا و چه زمانی؛ در باره سانسور یا ممانعت از پخش کدام بخش از کدام سریال بر چه قسمتی از صدا و سیما فشار آورده‌است.

لینک کوتاه کپی شد

مشاور رئیس جمهوری به دنبال طرح برخی ادعاها درباره فشار گسترده بر ‎صداوسیما جهت جلوگیری از پخش مجموعه تلویزیونی گاندو، خواستار شفافیت درباره علت توقف پخش این مجموعه تلویزیونی شد وگفت: صریح باشید و بازی نکنید؛ بگویید چه کسی؛ از کجا و چه زمانی؛ در باره سانسور یا ممانعت از پخش کدام بخش از کدام سریال بر چه قسمتی از صدا و سیما فشار آورده‌ است.

حسام الدین آشنا، مشاور رئیس جمهوری در واکنش به طرح ادعایی از سوی برخی رسانه‌ها درباره فشارهای گسترده بر ‎صداوسیما جهت جلوگیری از پخش مجموعه تلویزیونی گاندو در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت:

‌صریح باشید و بازی نکنید؛

بگویید چه کسی؛ از کجا و چه زمانی؛ در باره سانسور یا ممانعت از پخش کدام بخش از کدام سریال بر چه قسمتی از صدا و سیما فشار آورده‌است.

آیا صدا و سیما اساسا نقشی در تولید یا پخش این سریال داشته‌است؟»

گاندو مجموعه‌ای تلویزیونی و از محصولات مؤسسه فرهنگی هنری اندیشه شهید آوینی است که به بیان روایت‌هایی از برخی پرونده‌های امنیتی کشور می‌پردازد. فصل نخست این مجموعه در سال ۱۳۹۸ با محوریت پرونده جیسون رضاییان از شبکه سوم سیما پخش شد.

پخش فصل دوم این مجموعه تلویزیونی نیز همزمان با نوروز ۱۴۰۰ آغاز شده است؛ روند داستان این فصل که روایتی است از ایام مذاکرات هسته‌ای ایران ۱+۵، با انتقاداتی از سوی دولت همراه شده است.

شامگاه جمعه قسمت سیزدهم این مجموعه در میانه پخش، برای مدتی بیشتر از زمان معمول پخش تبلیغات بازرگانی متوقف شد؛ برخی رسانه‌ها مدعی شدند که علت این توقف در پخش، فشارهای گسترده به صداوسیما بوده است.

برخی رسانه‌ها از توقف پخش این مجموعه تلویزیونی و از سرگیری آن پس از پایان انتخابات ریاست جمهوری خبر دادند.

سیزدهمین دورهٔ انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

منبع:رکنا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها