|

برگزاری کلاس‌های مجازی و رایگان فوق‌برنامه برای مناطق کم ‌برخوردار مازندران

برگزاری کلاس‌های مجازی فوق برنامه را برای بیش از ۶۰۰ دانش‌آموز لازم‌التوجه پایه دوازدهم استان در دستور کار

لینک کوتاه کپی شد

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران گفت: در جهت برقراری عدالت آموزشی و توجه به مناطق کم‌برخوردار، برگزاری کلاس‌های مجازی فوق برنامه را برای بیش از ۶۰۰ دانش‌آموز لازم‌التوجه پایه دوازدهم استان در دستور کار قرار دادیم.

علی دهقان از برگزاری کلاس‌های فوق‌برنامه برای بیش از ۶۰۰ دانش‌آموز مناطق کم‌برخوردار خبر داده و گفت: این کلاس‌ها به صورت مجازی و کاملا رایگان برای ۶۰۰ دانش‌آموز پایه دوازدهم از امروز آغاز می‌شود.

وی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه با اداره استعدادهای درخشان تصریح کرد: در این طرح با استفاده از ظرفیت دبیران برتر استان، کلاسهای فوق برنامه را در بستر فضای مجازی برای تعداد بیش از ۶۰۰ دانش‌آموز لازم‌التوجه پایه دوازدهم برگزار می‌کنیم.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اینکه این دانش‌آموزان از ۵۶ مدرسه و ۲۳ منطقه و شهرستان انتخاب شده‌اند گفت: دانش‌آموزان مورد نظر از طریق پایش عملکرد آنها در آزمون کتبی نوبت دوم سال گذشته شناسایی شده‌اند.

دهقان جمع‌بندی امتحان نهایی و آمادگی برای کنکور را از اهداف برگزاری این کلاس‌ها برشمرده و گفت: دروس دین و زندگی، عربی و علوم و فنون ادبی برای رشته انسانی، دروس دین و زندگی، زیست‌شناسی، شیمی و فیزیک برای رشته تجربی و دروس دین و زندگی، شیمی، فیزیک و حسابان برای رشته ریاضی انتخاب و به طور متوسط برای هر درس، ۱۵ جلسه ۷۵ دقیقه‌ای درنظر گرفته شده است.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، وی با اشاره به هزینه‌های بالای برگزاری این کلاس‌ها خاطرنشان کرد: در راستای برقراری عدالت آموزشی، این طرح استانی برای اولین بار توسط اداره‌کل آموزش و پرورش استان و به صورت کاملا رایگان برای این دسته از دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

منبع:ایسنا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها