|

حکم اعدام حمید صفت و التماس رضا صادقی!

حمید صفت خواننده رپ براساس حکم شعبه یک دادگاه کیفری تهران به اعدام محکوم شد

لینک کوتاه کپی شد

رضا صادقی در اینستاگرام خود نوشت: من این جوون و ندیدم و اشنایی باهاش از موسیقیش دارم ، نمیدونم دنیاش چه شکلیه اما میدونم دنیای مردمش براش مهمه ، حال مردمش براش عزیزه و از همه مهمتر درد مردمش براش درد خودشه .

امروز خبری شنیدم از " قصاص " که دعا میکنم صحت نداشته باشه ...

خانواده مرحوم کاملا حق دارن قلبشون شکسته باشه و خشم داشته باشن ، اما به عنوان یه کمترین اهل هنر و سرزمینم و ریش سفیدى که دارم ،خواهش کنم و حتى التماس کنم از این خانواده داغ دیده ، با بخشش و بزرگیشون کام مردم و شیرین کنن ، روزاى تلخیه و شک ندارم شما این تلخى رو از همه بیشتر لمس کردین ،

پس تمنا دارم با بزرگیتون دل مردم و اول سالى شاد کنید که قطعا کار اسونى نیست اما از شما بعید نیست این بخشش ...

از همه مردم عزیزم بخصوص هنرمندان خواهش دارم ، تقاضاى بخشش کنن براى حمید ، یه جوون که اینده میتونه جلو راهش باشه با کلى اتفاق خوب ..

دوستان سکوت نکنید، این سکوت فقط حسرت و شرم به بار میاره

ماجرای قتل و حکم حمید صفت چه بود؟

وکیل حمید صفت از صدور و ابلاغ حکم قصاص موکل خود از سوی دادگاه کیفری یک استان تهران خبر داد.

حمید صفت، خواننده رپ در روز‌های آخر سال ۹۹ به اتهام قتل عمدی پدر خوانده‌اش در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد.

بیست و چهارم مرداد ماه سال ۹۶ مرد ۶۶ ساله به نام هوشنگ به بیمارستان منتقل شد و سه روز بعد جان سپرد. حمید صفت،  پدرخوانده اش را به بیمارستان منتقل کرده بود به اتهام قتل عمدی بازداشت شد، اما ادعا کرد در دعوا با ناپدری اش ضربه‌ای به سر او نزده است.

کارشناسان پزشکی قانونی در تحقیقات اولیه علت مرگ را خونریزی و آسیب مغزی بر اثر اصابت جسم سخت به سرش اعلام کردند.

اما رپر معروف منکر قتل عمدی شد و گفت: من ضربه‌ای به سر هوشنگ نزدم و اصلاً قصد کشتن او را نداشتم. فقط می‌خواستم او را بترسانم که مادرم را مورد ضرب‌وشتم قرار ندهد. احتمال می‌دهم سر هوشنگ حین کشمکش با من به دیوار یا کمد کنار مبل برخورد کرده باشد، چون هوشنگ تقلا می‌کرد که مادرم را کنار بزند و با من درگیر شود.

درگیری حمید صفت و هوشنگ از کجا شروع شد؟

حمید صفت در تشریح ماجرای درگیری با پدرخوانده اش گفت: «مادر حمید به نام مهناز از مدت ها قبل با همسرش اختلاف داشته .متهم می گوید هوشنگ بارها مادرش را کتک زده و به همین خاطر مهناز قصد جدایی از وی را داشته است . آن روز برادر حمید که مقیم آمریکا است با او تماس گرفته و گفته مادرش ناراحت بوده و از شوهرش گلایه کرده است.

برادر حمید از او خواسته تا با مادرش صحبت کند .متهم می گوید شب قبل مادرم از کشور آلمان میهمان داشت و از من ماشین خواسته بود تا میهمانها را به فرودگاه برساند. اما من آن شب ماشینی در اختیار نداشتم.به همین خاطر ظهر روز بعد به خانه مادرم رفتم تا لباس هایم بردارم .اما متوجه شدم شب قبل هوشنگ با مادرم درگیر شده و مادرم را مقابل چشمان میهمانان کتک زده است .من از شنیدن این ماجرا عصبانی شدم و با هوشنگ درگیری لفظی پیدا کردم .»

1831885_204

حمید صفت در کنار مادرش

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها