|

دانلود قسمت چهاردهم سریال ملکه گدایان/ قسمت ۱۴

باج گیری البرز از ملکه!

چهاردهمین قسمت از سریال ملکه ی گدایان چهارشنبه هجدهم فروردین به صورت اختصاصی در سایت فیلیمو منتشر شد.

لینک کوتاه کپی شد

چهاردهمین قسمت از سریال ملکه ی گدایان به کارگردانی حسین سهیلی زاده، چهارشنبه هجدهم فروردین به صورت اختصاصی در سایت فیلیمو منتشر شد.

برای خرید قانونی و دانلود حلال قسمت هفتم سریال ملکه گدایان اینجا کلیک کنید

البرز فهمیده است که می تواند پارسا و ملکه را برای رسیدن به بمب بیشتر معطل کند و درخواست های بیشتری از آن ها داشته باشد بنابراین شرط جدیدی برای ادامه ی کار می گذارد. آمدن یک دستار برای کمک به البرز آن هم نه هر کسی. افرا.

پارسا طبیعتا با البرز مخالفت می کند اما در نهایت چاره ای ندارد جز این که او را بیشتر تحت فشار قرار دهد و یا به بعضی خواسته هایش تن دهد کمااینکه به خواسته ی ملاقات با خانواده اش نیز تن داد و هزینه ی زیادی هم متحمل شد.

همین دیدار زمینه ی شک بیشتر خورشید به خواهرش را فراهم کرد و به البرز این اعتماد به نفس را داد که تقاضا های بیشتری از آن ها داشته باشد. اما از سویی دیگر افرا هم طاقت این دوری و جدایی را ندارد و می خواهد به هر قیمتی که شده است خودش را به البرز برساند و او را ببیند. بنابراین از ملکه عاجزانه درخواست می کند که با البرز دیدار داشته باشد.

ملکه هنوز اختیار همه چیز را در دست دارد اما رفته رفته شخصیت های مختلف که انگیزه های مختلفی برای مقابله با او را دارند این جرات را به خود می دهند که به او نزدیک شوند. داریوش در پی جبران اشتباهاتش در مقابل البرز است و هنوز هم پی سارا می گردد، شبیر به دنبال سهمش از این همه سال همکاری و راز داری ملکه است و کینه ی همه ی عمر افرا از ملکه با دل باختگی اش به البرز سبب می شود که او بیش از هرکس تشنه ی خون او باشد.

این سه نفر، شبیر، افرا و داریوش تنها کسانی هستند که می توانند در این شرایط کاری برای خودشان و البرز کنند و برای اولین بار هم کنار هم جمع می شوند. شاید که هم فکری این سه نفر در قسمت های آتی بتواند برای البرز گره گشا باشد.

اما نه بهانه های شبیر و نه اشتباهات داریوش و نه عشق افرا موتور محرک خوبی برای داستان نیستند و آن چه در چند قسمت گذشته جذابیت خوبی به سریال داده است تقابل البرز و پارسا و کشمکشی است که توازن قدرت را مدام میانشان جابجا می کند و البرز با این که در بند او است باز هم سعی می کند از او امتیاز بگیرد.

اما عشق میان افرا و البرز و عشق آریا به افرا از ابتدا نیز نه جذابیت خاصی داشت و نه دارد و نه پرداخت خاص و جذابی به آن ها وجود دارد و بیشتر کسل کننده است. به هر صورت بعد از قسمت چهاردهم سریال که باز هم مثل یک استراحت در میانه راه روایت ملکه ی گدایان بود، قسمت های آینده قطعا اتفاقات زیادی را در خودشان جای خواهند داد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها