|

تکنولوژی چاپ و طراحی ناخن

طراحی ناخن یکی از مدرن‌ترین روش‌های زیباسازی ناخن‌های دست است که عموم بانوان جامعه به این کار علاقه‌مند هستند.

لینک کوتاه کپی شد

طراحی ناخن یکی از مدرن‌ترین روش‌های زیباسازی ناخن‌های دست است که عموم بانوان جامعه به این کار علاقه‌مند هستند. این خلاقیت که در گذشته به صورت هنرهای فردی و تنها با استفاده از چند رنگ لاک با فرچه‌های مختلف انجام می‌شد، در حال حاضر با استفاده از دستگاه پرینتر ناخن در سالن‌های زیبایی بانوان انجام می‌شود. استفاده از پرینتر ناخن در سالن‌های زیبایی از چندین منظر مفید بوده و امروزه 90 درصد سالن‌های زیبایی بانوان یک ناخن کار استخدامی دارند که با استفاده از دستگاه ناخن به مشتریان خدماتی ویژه ارائه می‌کنند.

کارایی و کاربردهای فوق العاده پرینتر ناخن موجب شد که بسیاری از سالن‌های زیبایی به دنبال خرید بهترین نوع و مدل آن باشند. بدیهی است که اگر یک دستگاه باکیفیت و مدرن خریداری شود میزان رضایت و تعداد مشتریان بالا خواهد رفت. طبیعتاً دستگاهی که فرآیند طراحی را تسریع کرده و موجب اجرای متنوع طراحی‌ها شود گزینه‌ی مناسبی خواهد بود، اما چگونه می‌توان بهترین دستگاه پرینتر ناخن را پیدا کرد؟ برای رسیدن به پاسخ تمامی سوالات خود ادامه‌ی این مقاله را با دقت بخوانید.

آیا می‌دانید پرینتر ناخن چیست؟

اگرچه بیشتر آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی خدماتی از قبیل طراحی و کاشت ناخن را ارائه می‌کنند، اما ممکن است برخی افراد از دستگاه پرینتر ناخن اطلاعات خاصی نداشته باشند. لازم است بدانید که پرینتر یا همان چاپگر ناخن دستگاهی کاملاً پیشرفته است که با استفاده از تکنولوژی روز دنیا بهترین کاربرد و کارایی را خواهد داشت. به عبارت دیگر ساخت این نوع دستگاه‌ها نوعی نوآوری و خلاقیت است که تا حد زیادی موجب تسریع فرآیند طراحی شد. این دستگاه ویژگی‌های جذابی دارند که در واقع مزیت آن نیز به شمار می‌رود، از جمله ویژگی‌های چاپگر ناخن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دستگاه‌های مدرن چاپ بر روی ناخن به تکنولوژی wifi متصل شده و به راحتی می‌توانند طراحی‌های مد نظر مشتری را روی ناخن اجرا کنند. به عبارت دیگر تنوع طراحی با دستگاه ناخن بالا بوده و افراد می‌توانند تصاویر دلخواه خود را بر روی ناخن بیندازند.
  • کارکردن با این نوع دستگاه‌ها بسیار آسان بوده و زحمت زیادی بر دوش ناخن کارهای سالن‌های آرایشی نمی‌گذارد. زمانی که طرح انتخابی برای دستگاه تعریف شود، تنها با قرار گرفتن انگشت در جایگاه مشخص طراحی بر روی ناخن انجام می‌شود.
  • طول عمر مفید این دستگاه‌ها بسیار بالا بوده و تنها می‌بایست به درستی مورد استفاده قرار بگیرد تا مدت طولانی از آن استفاده و برای تعداد زیادی از مشتریان سالن استفاده کرد.
  • با استفاده از دستگاه ناخن تا حد زیادی موارد بهداشتی نیز رعایت شده و موجب می‌شود که افراد با خیال راحت‌تری برای تزئین ناخن خود به سالن مراجعه کنند.

چاپ ناخن چقدر طرفدار دارد؟

طبیعتاً با وجود ویژگی‌ها و مزایای فوق تعداد زیادی از بانوان علاقمند به طرح انداختن بر روی ناخن با دستگاه خواهند بود. با وجود یک دستگاه ناخن در سالن‌های زیبایی عروس می‌توان تعداد مشتریان زیادی را جذب کرد و نو عروسان را به جدیدترین روش ممکن آراسته کرد؛ زیرا طراحی ناخن نیز بخش مهمی از آرایش زنان محسوب می‌شود. بنابراین اگر بتوان به کمک یک دستگاه طرح‌های دلخواه و پیشنهادی اشخاص را بر روی ناخن اجرا کرد میزان رضایت ایشان نیز بالاتر خواهد بود. دستگاه‌های ناخن کاملاً هوشمند، کار چاپ را انجام داده و به همین جهت در بین بانوان طرفداران بسیار زیادی دارد.

به قیمت دستگاه‌های چاپ ناخن توجه نکنید!

اگر برای خرید دستگاه چاپ بر روی ناخن بروید، قطعاً پس از بررسی مشخصات دستگاه درباره قیمت آن نیز پرس و جو خواهید کرد. قیمت دستگاه فاکتور بسیار مهمی به شمار می‌رود، اما باید توجه داشته باشید که قیمت هر دستگاه بسته به کارایی و عملکرد خاص آن تعیین می‌شود. از طرفی پرداخت هزینه برای خرید پرینتر ناخن در مقابل میزان استفاده‌ای که می‌توان از دستگاه برد، اصلاً چشمگیر نخواهد بود. شما با خرید یک دستگاه هوشمند و پرکاربرد برای سالن زیبایی خود می‌توانید به تعداد زیادی از بانوان خدمات رسانی کنید. به همین جهت درآمد کسب شده با دستگاه بسیار بیشتر از میزان هزینه‌ای که بابت خرید دستگاه می‌کنید خواهد بود، پس بهتر است در هنگام خرید تنها به مشخصات، برند و نحوه کار با دستگاه توجه کنید تا دستگاهی عالی خریداری نمائید.

قابلیت‌های خاص چاپگر ناخن را بدانید!

دستگاه پرینتر ناخن توسط برندها و شرکت‌های مختلفی در دنیا طراحی و تولید شده است که هر یک دارای ویژگی‌ها و قابلیت‌های خاصی می‌باشند. به طور مثال برخی از این دستگاه‌های مدرن ویژگی‌هایی همچون قابلیت چاپ هم‌زمان بر روی چند ناخن، شناسایی خودکار سایز ناخن، ماندگاری بالا پس از چاپ، کیفیت چاپ و... را نیز دارند که موجب می‌شود فروش بالاتری داشته باشند. بنابراین در هنگام خرید دستگاه چاپگر حتماً به مشخصات و قابلیت‌های آن توجه ویژه داشته باشید تا بتوانید خریدی رضایت‌بخش را تجربه کنید. طبیعتاً خرید یک دستگاه ناخن با قابلیت‌های خاص می‌تواند رضایت مشتریان سالن زیبایی شما را نیز به ارمغان بیاورد.

بهترین دستگاه ناخن کدام است؟

یکی از پرفروش‌ترین و بهترین دستگاه‌های ناخن که بسیاری از سالن‌های زیبایی حداقل یک عدد از آن را برای خود تهیه کرده‌اند، دستگاه پرینتر ناخن O`2NAILS می‌باشد که در مدل‌های مختلف طراحی و تولید می‌شود. این دستگاه خاص که متعلق به برند شرکت تایجی الکترونیک است، با ادغام چاپ و فناوری به دستگاهی فوق‌العاده تبدیل شد. O`2NAILS به عنوان یک دستگاه پرسرعت و پیشرفته هیجان یک طراحی جذاب بر روی ناخن را به بانوان منتقل می‌کند، با قراردادن انگشت بر جایگاه مخصوص دستگاه طرحی جذاب و زیبا بر روی آن اجرا می‌شود تا فرد با دیدن آن به وجد بیاید.

اگرچه دستگاه O`2NAILS خود دارای نرم افزاری با تنوع طرح و مدل طراحی ناخن است، اما امکان اضافه کردن طرح دلخواه را نیز در خود دارد تا بتوانید بهترین استفاده را از آن بکنید. ناگفته نماند که این دستگاه هوشمند کاملاً قابل کنترل و مدیریت بوده و حتی می‌توانید آن را با گوشی موبایل خود کنترل کنید، البته برای استفاده درست از آن می‌بایست نحوه کار با دستگاه را به خوبی بلد باشید.

طریقه‌ی اصولی کار با دستگاه O`2NAILS

برای کار با هر یک از دستگاه‌های طراحی ناخن می‌بایست با اصول کار با آن به خوبی آشنایی داشته باشید، طریقه‌ی اصولی کار با دستگاه O`2NAILS به شرح زیر است:

  1. در مرحله‌ی اول می‌بایست مانیکور ناخن به صورت کامل انجام شود تا پس از انجام طراحی ناخن‌ها شکل ظاهری خوبی داشته باشند.
  2. سپس ژل پایه و ژل رنگ به دلخواه مشتری بر روی ناخن زده شود تا پس زمینه‌ای جذاب داشته باشد.
  3. در این مرحله با انتخاب طرح دلخواه بر روی ناخن می‌بایست انگشت بر روی جایگاه قرار بگیرد.
  4. بعد از گذشت 40 ثانیه اگر انگشت را از جایگاه بردارید طرح دلخواه خود را بر روی آن خواهید دید.

به وضوح روشن است که کار کردن با ایم دستگاه برای کسی که خود دوره طراحی ناخن را دیده باشد و در سالن‌های زیبایی مشغول به کار شود، اصلاً سخت نخواهد بود. با این دستگاه در کمترین زمان ممکن می‌توان طراحی با بالاترین کیفیت ارائه داد، افزون بر این زمانی که خدمات با این دستگاه به مشتریان داده شود در مدتی کوتاه می‌توان به میزان هزینه‌ای که برای خرید دستگاه پرداخت شده دست پیدا کرد. بنابراین با قاطعیت می‌توان گفت دستگاه O`2NAILS بهترین انتخاب برای سالن‌های زیبایی شما به شمار می‌رود.

تاثیرات مثبت طراحی بر روی ناخن

رسیدگی به ناخن‌های دست نیز مانند رسیدگی به پوست و مو برای بانوان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است؛ چراکه زن با رسیدگی به خود احساس نشاط و خاص بودن می‌کند. به همین جهت تزئین ناخن نیز می‌تواند اثرات مثبتی به همراه داشته باشد که اولین و مهم‌ترین آن افزایش اعتماد به نفس می‌باشد. چاپ ناخن با دستگاه به راحتی و مانند لاک از روی ناخن پاک نمی‌شود و ماندگاری بالایی دارد. به همین جهت پس از انجام چاپ ناخن در مجامع مختلف نگرانی بابت خراب شدن ناخن‌ها وجود نخواهد داشت، بنابراین میزان اعتماد به نفس در افراد بالا خواهد رفت. طراحی با دستگاه بر روی ناخن استایل بانوان را خاص و شیک‌تر جلوه می‌دهد، زیرا افراد به راحتی می‌توانند رنگ و طرح ناخن‌ها را با لباس خود ست کنند، به همین جهت جذابیت طراحی بر روی ناخن بیشتر نیز خواهد شد.

دستگاه O`2NAILS را اصل بخرید!

اگر بخواهید در سالن آرایشی خود خدماتی با کیفیت برای ناخن ارائه کنید و از پرداخت مبلغ برای خرید دستگاه رضایت داشته باشید، حتما باید دستگاه را به صورت اصل و اورجینال تهیه کنید. بدیهی است که دستگاه‌های فیک و تقلبی به هیچ وجه کارایی نمونه‌ی اصلی را نداشته و پس از مدت کوتاهی استفاده خراب خواهد شد. بنابراین در هنگام خرید می‌بایست تمامی توجه خود را به مشخصات دستگاه اختصاص دهید. البته خرید از یک فروشگاه مطمئن و معتبر نیز تا حد زیادی می‌تواند بر خرید دستگاه با اصالت تاثیر بگذارد. اگر برای خرید دستگاه  O`2NAILS یک فروشگاه مطمئن و معتبر را انتخاب کنید، نگرانی بابت اصالت و ضمانت دستگاه وجود نخواهد داشت. پس پیش از هر کاری به دنبال فروشگاه معتبری باشید که امکان معرفی کامل محصول و مشاوره پیش از خرید نیز داشته باشد، طبیعتاً در چنین شرایطی خرید بهتری را تجربه خواهید کرد، اما بهترین فروشگاه برای خرید پرینتر ناخن کجاست؟ در ادامه همراه ما باشید تا با برترین فروشگاه آشنا شوید و پرینتر ناخن را به صورت اصل و اورجینال تهیه نمایید.

سبد جت، مطمئن‌ترین فروشگاه اینترنتی برای خرید چاپگر ناخن

برای خرید دستگاه چاپگر ناخن نیازی نیست که کل فروشگاه‌های شهر خود را به دنبال محصول بگردید، امروزه با کمک تکنولوژی اینترنت به راحتی می‌توانید برترین و مطمئن‌ترین فروشگاه اینترنتی را پیدا کنید. سبد جت نام فروشگاه اینترنتی است که با یک جستجوی ساده در گوگل می‌توانید به آن متصل شوید، به همین جهت سبد جت را در دسترس‌ترین فروشگاه اینترنتی برای خرید پرینتر ناخن معرفی می‌کنند. این فروشگاه که از سال 1398 آغاز به کار کرده توانسته است امکان دسترسی ایرانیان به دستگاه‌ها و کالاهای مدرن نظیر پرینتر ناخن را آسان کند. وبسایت سبد جت که بسیار پرسرعت عمل می‌کند امکان خریدی مقرون به صرفه و مطلوب را فراهم می‌کند؛ افزون بر این خرید از سبد جت مزیت‌های دیگری نیز دارد که عبارت است از:

  • پشتیبانی توسط تیمی مجرب و حرفه‌ای به صورت 24 ساعته
  • ضمانت اصالت کالاهای ارائه شده در فروشگاه
  • امکان پرداخت در محل
  • تحویل سریع کالاهای خریداری شده
  • ضمانت هفت روزه بازگشت وجه در صورت بروز مشکل یا ایراد
  • ارائه تخفیفات و برگزاری جشنواره‌های مختلف به منظور تسهیل فرآیند خرید مشتریان

 

برای خرید دستگاه چاپگر ناخن از فروشگاه سبدجت کلیک کنید

سخن پایانی با شما

برای خرید پرینتر ناخن فروشگاه اینترنتی سبد جت را انتخاب کنید؛ چراکه دارای نشان ملی ثبت رسانه‌های دیجیتال می‌باشد و امکان خریدی مقرون به صرفه و امن را برای مشتریان خود فراهم کرده است. برای آشنایی بهتر با سبد جت می‌توانید به صفحه‌ی اینستاگرام، فیس بوک یا توئیتر این مجموعه وارد شوید تا با آگاهی کامل از موجودی محصولات انتخاب و خرید نمایید. لازم به ذکر است که مقالات بارگذاری شده دروبسایت سبد جت نیز می‌تواند برای افزایش اطلاعات شما موثر باشد، در سبد جت معرفی کوتاهی از محصولات نیز قرار داده شده است که مشتریان با دقت کامل خرید نمایند. خریدی پرسرعت، مطمن و عالی را در فروشگاه اینترنتی سبد جت تجربه کنید و تجربه خود را با دیگران به اشتراک بگذارید...

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها