|

عکس امیر تتلو در خانه میلیاردی اش ، زندگی لاکچری تتلو جنجالی شد!

زندگی فوق لاکچری امیر تتلو در خانه میلیاردی اش

لینک کوتاه کپی شد

امیر تتلو خواننده پر طرفدار ایرانی که اخلاق های خاصی دارد و معروفیت بیش از حد امیر تتلو به دلیل همین خاص بودنش است. امیر تتلو به تازگی تصاویر از خود و زندگی لاکچری اش منتشر می کند و کاربران فضای مجازی متعجب می کند. امیر تتلو فقط چند ده میلیارد برای تتو هایش هزینه کرده است. 

در ادامه شما می توانید عکس امیر تتلو و خانه لاکچری اش را در زیر متن مشاهده نمایید:

amirtataloo.store_2545497569047283737_45418447419

خبر های مهم : عکس بدون لباس ریحانه پارسا در تخت خواب!

امیر تتلو را اگر پیش از این به‌عنوان یک خواننده می‌شناختیم حالا با آمدن اسمش اول حاشیه‌هایش را به یاد می‌آوریم. خواننده‌ای که هر چند وقت یک بار با یک حاشیه جدید یا بازی از پیش تعیین شده سر زبان‌ها می‌افتد و طرفداران جدیدی را به خود جذب می‌کند. آخرین حاشیه او اما مربوط به شکستن رکورد کامنت‌های اینستاگرام‌اش است.

69tatalooi_1604045308

خبر مهم : معنی تتو امیر تتلو (پاندای کونگ فو کار)

ماجرا از این قرار بود که تتلو در صفحه اینستاگرامش اعلام کرد تا وقتی کامنت‌های یکی از پست‌هایش به ۱۰ میلیون نرسد، موزیک جدیدش را منتشر نمی‌کند. چند روز گذشت اما کامنت‌ها به این مقدار نرسید و تتلو در یک پست با ادبیات نامناسب و همراه با فحش و ناسزا خطاب به مخاطبانش گفت که اگر تا فلان ساعت تعداد کامنت‌ها به ده میلیون نرسد دیگر در اینستاگرام فعالیتی نمی‌کند.

amir7tataloo_1611833613

خبر مهم : امیر تتلو و نیلی افشار در کنار هم چه می کنند؟ + عکس

همین تهدید انگار برای مخاطبانش کافی بود تا در کمتر از چند روز تعداد کامنت‌ها را به ده میلیون برسانند؛ اما تتلو که انگار از این بازی خوشش آمده بود، این بار گفت که کامنت‌ها باید به ۱۲، ۱۳ و در آخر ۱۶ میلیون برسد. در انتها هم شب گذشته طرفداران امیرتتلو توانستند ۱۵ میلیون کامنت بگذارند و تتلو بالاخره موزیک جدیدش را منتشر کرد؛ اما این حاشیه جدید از کجا نشات می‌گرفت؟ بیشترین رکورد کامنت برای یک فرد مشهور بود که ۱۴۷ میلیون فالوئر دارد و توانسته ۸/۹ میلیون کامنت بگیرد. به همین خاطر تتلو با کمتر از ۲ میلیون فالوئر از طرفدارانش خواست تا رکورد کامنت‌ها را بشکنند و با ۱۵ میلیون کامنت این رکورد شکسته شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    این تتلوکی میمیره؟

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها