|

چرا حکم افزایش حقوق بازنشستگان در دسترس نیست؟

فایل مربوط به احکام جدید بازنشستگان تامین اجتماعی هنوز روی سامانه بارگزاری نشده است.

لینک کوتاه کپی شد

طبق وعده رئیس سازمان تامین اجتماعی، حکم جدید افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی باید از دیروز در دسترس بازنشستگان قرار می‌گرفت اما هنوز این کار اجرایی نشده است. علت این تاخیر چیست؟

با اجرای طرح متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی با بازنشستگان لشگری و کشور، افزایش حقوق بازنشستگان این سازمان از این ماه اجرایی می‌شود.

مصطفی سالاری، رئیس سازمان تامین اجتماعی نیز دو روز قبل اعلام کرد که حکم جدید افزایش حقوق بازنشستگان از دیروز یعنی دوشنبه ۱۶ فروردین در دسترس قرار می‌گیرد اما تاکنون این اتفاق نیفتاده است.

بسیاری از بازنشستگان طی ۴۸ ساعت گذشته بارها به سامانه دریافت حکم مستمری‌بگیران و بازنشستگان به آدرس «https://account.tamin.ir/auth/login» مراجعه کرده‌اند اما نتوانسته‌اند حکم جدید را دریافت کنند.

پیگیری‌ها از سازمان تامین اجتماعی حاکی از این است که فایل مربوط به احکام جدید هنوز روی سامانه بارگزاری نشده است.

برای حکم جدید از یک سو  باید هم فرایند متناسب‌سازی و هم افزایش حقوق ۳۹ درصدی سالانه لحاظ شود و از سوی دیگر افزایش حقوق بازنشستگان در سطوح مختلفی انجام می‌شود که احتمالا این دو موضوع فرایند در دسترس قرار دادن احکام را کند کرده است.

به گفته سالاری حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در این ماه نیز همانند ماه‌های گذشته پرداخت می‌شود و احتمالا از هفته آینده واریز شود.

او همچنین اعلام کرده که با انجام متناسب‌سازی و افزایش حقوق ۳۹ درصدی سالانه حقوق فروردین بازنشسته‌ای که حداقلی بگیر بوده، ۳۰ سال خدمت کرده و همسر و دو فرزند دارد حدود چهار میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها