|

افزایش مستمری ۲۵ هزار بازنشسته تامین اجتماعی خراسان جنوبی!

۲۵ هزار ۹۵۶ نفر مستمری بگیر استان مشمول طرح متناسب‌سازی حقوق قرار می گیرند.

لینک کوتاه کپی شد

مدیر کل تامین اجتماعی خراسان جنوبی از افزایش مستمری‌های بازنشستگان در فروردین ماه خبر داد و گفت: ۲۵ هزار ۹۵۶ نفر مستمری بگیر استان مشمول طرح متناسب‌سازی حقوق قرار می گیرند.

علیرضا محمدی  با اشاره به جزئیات مرحله دوم متناسب‌سازی مستمری بازنشستگان و مستمری‌بگیران و افزایش سنواتی، بیان کرد: در مرداد سال گذشته در سازمان تامین اجتماعی، یک مرحله متناسب‌سازی انجام شد.

وی با بیان اینکه همچنین در مهر سال گذشته هم صندوق‌های بازنشستگی دیگر، مرحله ای مجدد از همسان سازی را اعمال کردند، گفت: به دنبال این امر فاصله‌ای میان مستمری بازنشستگان آن صندوق‌ها با بازنشستگان تامین‌اجتماعی ایجاد شد و مطالبه به‌حقی برای ترمیم این شکاف، شکل گرفت.

محمدی بیان کرد: آنچه صندوق بازنشستگی کشوری در فروردین ۱۴۰۰ به بازنشستگان پرداخت می‌کند، نسبت به اسفند ۹۸ با دو مرحله همسان‌سازی و دو مرحله افزایش سنواتی، حدود ۱۳۰ درصد افزایش یافته است.

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان جنوبی ادامه داد: در سازمان تامین‌اجتماعی با تلاش های صورت گرفته تلاش شده تا مستمری بازنشستگان تامین‌اجتماعی هم در راستای برقراری عدالت، به همین میزان افزایش یابد.

محمدی از افزایش مستمری‌های بازنشستگان در فیش‌های فروردین ماه برای نخستین بار خبر داد و گفت: یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان پرداختی که در اسفند ماه سال گذشته به حساب بازنشستگان و مستمری‌بگیران واریز شد به صورت علی‌الحساب افزایش متناسب‌سازی و افزایش سالانه بوده و ربطی به فروردین ندارد.

وی با بیان اینکه ۳۸۵ هزار و ۹۴۶ نفر در استان زیر چتر حمایتی بیمه تامین اجتماعی هستند، گفت: از این تعداد بیش از ۲۵ هزار ۹۵۶ نفر مستمری بگیر بوده که مشمول طرح متناسب‌سازی حقوق قرار می گیرند.

منبع:مهر

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها