|

امواج رادیواکتیو

ارتش روسیه تصاویری از طوفان رادیواکتیو را منتشر کرده است

کشور روسه در حال ساخت کلاهک های هته ا جدید است تا شهر های ساحلی آمریکا را ویران کند.

لینک کوتاه کپی شد

تصاویر منتشر شده از سلاح های روسیه چندین اسلحه که توسط سربازان زیردریایی آزاد شده را نشان می دهد و همچنین در این تصاویر برخی از امواج سبز ناشی از پیامد های انفجار نیز مشخص شده است. 

در حقیقت سلاح های هسته ای را می توان به وسیله یک زیردریایی یا یک کشتی به کف دریا انداخت تا از طریق پدافند های ساحلی عبور کند و به محل مورد نظر برسد و همچنین کلاهک های هسته ای ساخته شده در ارتش روسیه به گونه ای طراحی شده اند که بتوانند سونامی امواج رادیواکتیو را به خط ساحلی مورد نظر ارسال کنند. 

سلاح های هسته ای و امواج رادیواکتیو در واقع می توانند زمین را به محلی نا امن و غیرقابل سکونت تبدیل کنند چراکه تاثیر سلاح هایی همانند این سلاح های هسته ای می تواند تاثیرات ویرانگری را از خود به جای بگذارد و به علاوه آب های رادیواکتیو، پیامد های بسیار مضری را می تواند برای زیستگاه های بسیاری از گونه های جاندار، به همراه داشته باشد. 

در سال 2015 برای نخستین در اخبار روسیه اعلام شد که کلاهک هسته ای Poseidon 2M39 به هدف نمی رسد اما در همان زمان به نظر می رسید این کشور در آینده نزدیک گام های بلند تری را برای پیشبرد اهداف خودف بر می دارد.

طبق گزارشات منتشر شده، این سلاح می تواند به آرامی در زیر آب های دریا شناور باشد و در صورت شناسایی هدف، می تواند سریعا سرعت خود را افزایش دهد. 

کریستوفر آفورد، دستیار وزیر خارجه سابق نیز در مورد امنیت بین المللی و منابع گسترش سلاح های هسته ای در گزارشی به خبرگزاری CNN اعلام کرد که سلاح هسته ای "اژدر" در حال طراحی در کشور روسیه است تا تمام  شهر های ساحلی ایالت متحده را با طوفان امواج رادیواکتیو به ویرانی بکشاند. 

روسه همچنین آزامایش میدانی این کلاهک هسته ای جدید را موفقیت آمیز اعلام کرده اما مشخصات دقیق مرتبط با آن همچنان محرمانه است ولی با این وجود احتمال می رود که سرعت این کلاهک هسته ای حداکثر 62 مایل در ساعت باشد. 

کشور روسیه هم اکنون در حال آزمایش برخی از آخرین سلاح های خود در قطب شمال است و تصاویر ماهواره ای نیز تصاویری از یک پایگاه بزرگ نظامی در میان زمین های پوشیده از برف را منتشر کرده است. 

download

همچنین از جهت دیگر، کشور ایالت متحده نیز در حال ساخت یک هواپیمای مافوق صوت است که می تواند مسیر لندن تا نیویورک را در کمتر از دو ساعت طی کند و بنابراین می تواند اهداف مورد نظر خود را نیز با سرعتی بیش از 4000 مایل در ساعت مورد اصابت قرار دهد. 

NINTCHDBPICT000645641749-1

Screen-Shot-2021-04-06-at-11.55.47

منبع: The Sun

 

 

 

 

 

 

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها