|

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران خبر داد

کشف 3 میلیارد ریال کالای قاچاق در شرق تهران

پلیس پایتخت در یکی از مناطق شهر تهران بیش از 3 میلیارد ریال کالای قاچاق متعلق به یک فرد کشف کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در شرق تهران خبر داد. سرهنگ "علی ولی پور گودرزی" بیان داشت: شانزدهم فرودین ماه در پی دریافت گزارشی کارآگاهان  از دپو و جمع آوری مقادیر  فراوانی کالای قاچاق در ساختمان مسکونی در شرق تهران قرار گرفتند.

مالک ساختمانی محل سکونتش را تبدیل به انبار کالا کرده

وی عنوان کرد: تیمی از کارآگاهان به نشانی اعلامی  اعزام و  مشاهده کردند که محموله ای از  کالاها  در محل تخلیه و فردی در حال جابجایی و انتقال این اموال به داخل ساختمان است. رئیس پلیس امنیت اقتصادی ابراز داشت: در تحقیقات پلیسی  مشخص شد که مالک ساختمانی محل سکونتش را تبدیل به انبار کالا کرده است، ادامه داد: با هماهنگی های قضائی از محل بازدید و مقادیری کالا از جمله پوشاک، کفش و مواد غذایی کشف شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم در بررسی های اولیه اظهار داشت که در یکی از کشورهای همجوار سکونت دارد و به دفعات مختلف این کالا را به داخل کشور انتقال داده است. وی ادامه داد: در بررسی های بیشتر  ۵۳۶ ثوب البسه ، ۶۹ عدد کیف، ۱۴۱ جفت کفش، ۶۸۹ عدد لوازم آرایشی و بهداشتی ، ۴ عدد روتختی ، ۲۰ بسته پودر خوراکی ، ۶۰ بسته آدامس ، ۴۱ عدد لوازم آشپزخانه کشف شد. سرهنگ گودرزی با اشاره به اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر شد، افزود: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را  ۳ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

منبع: برترین‌ها

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها