|

نقشه‌های آتش در اهواز نقش بر آب شدند!

آتش نشانان با تجهیزات و امکانات لازم در محل حادثه حاضر شدند و شعله‌های حریق را به وسیله ۲ رشته لوله آبرسان مهار کردند.

لینک کوتاه کپی شد

ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، ابراهیم قنبری با اشاره به انجام ۹ عملیات مهار آتش سوزی و امداد و نجات طی ۲۴ ساعت گذشته گفت: ساعت ۳ و ۱۶ دقیقه بامداد با تماس نقشه‌های آتش در اهواز نقش بر آب شدندتلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵ سازمان، آتش سوزی کانکس در بلوار گلستان پارک بانوان اطلاع رسانی شد.

وی افزود: آتش نشانان با تجهیزات و امکانات لازم در محل حادثه حاضر شدند و شعله‌های حریق را به وسیله ۲ رشته لوله آبرسان مهار کردند.

قنبری به برخورد یک دستگاه تیبا با پراید ساعت ۱۶ و ۷ دقیقه در مسیر بلوارمدرس، تپه به سمت چهارشیر اشاره و اظهار کرد: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه با چیدمان علائم هشدار دهنده ترافیکی در مسیر و ایمن سازی، راننده مصدوم خودرو پراید را که درون اتاقک خودرو گرفتار شده بود با ابزار برش و نجات خارج کردند و به بیمارستان انتقال داده شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با بیان آتش سوزی واحد سوم در ساختمان ۵ طبقه مسکونی ساعت ۱۶ و ۱۴ دقیقه در کوی سعدی خیابان شیراز بیان داشت: تراس واحد مسکونی به علت افتادن شی آتش زا بر روی موکت دچار حریق شده بود و شعله‌های حریق با عکس العمل سریع آتش نشانان مهار و از سرایت حریق به داخل واحد مسکونی و بروز خسارت جدی جلوگیری شد.

وی تصریح کرد: ضمن اینکه منزل مسکونی ساعت ۱۶ و ۲۸ دقیقه در منطقه گلدشت به علت خرابی رگلاتور سیلندر گاز دچار آتش سوزی شد و شعله‌های حریق با تلاش آتش نشانان مهار و از پیشروی حریق جلوگیری بعمل آمد.

قنبری به آتش سوزی مغازه تجاری ساعت ۲۳ و ۱۱ دقیقه در منطقه مهدیس منازل علوم پزشکی اشاره کرد و ادامه داد: آتش نشانان بدون اتلاف وقت در محل حاضر شدند و با قطع جریان برق و گاز و استفاده از لوله‌های آبرسان حریق را اطفا کردند.

وی به انجام عملیات امداد و نجات درکوی فدک ویس ۲ اشاره کرد و بیان داشت: پای پسر بچه اهوازی که داخل سنگ سرویس بهداشتی منزل مسکونی گیر کرده بود با ابزار برش و نجات توسط آتش نشانان رهاسازی و به نگرانی والدین خاتمه داده شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهوازبا اشاره به نجات پنج شهروند درعملیات نجات محبوس شدگان در اماکن مسکونی به علت خرابی قفل درب در مناطق آخر آسفالت و کوی پلیس توسط آتش نشانان افزود: ماموران آتش نشانی یک قلاده بچه گربه که در شکاف دیوار درمانگاه در کوی ملت خیابان ۲۳ اقبال گرفتار شده بود را با ابزار تخصصی رها سازی کردند.

 منبع:خوزنا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی